متن دلخواه شما
عکس پروفایل
شنبه 26 خرداد 1397 ساعت 17:16 | بازدید : 3081 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

دانلود فیلم سریال جدید ایرانی و خارجی 97 و 2018

دانلود فیلم ایرانی

در صفحه دانلود فیلم می توانید به دانلود سریال ایرانی جدید و دانلود سریال ایرانی جدید بپردازید.

دانلود رایگان فیلم های 2016 و 2017 و 2018 و  96 و دانلود فیلم ایرانی جدید 97 در همین صفحه قرار می گیرید.

فیلم ها شامل فیلم ترسناک و فیلم خارجی گلیچین شده سال 2016 و 2017 و 2018 است.

فیلم سینمایی در خواستی را در همین صفحه در قسمت کامنت ها ارسال کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 26 خرداد 1397 ساعت 17:15 | بازدید : 3102 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

سایت آموزش آشپزی آسان انواع غذاهای ایرانی و خارجی

آشپزی | آشپزی آسان | آشپزی ایرانی

آشپزی

در صفحه آموزش آشپزی بهترین و خوشمزه ترین غذاهای ایرانی و خارجی پرطرفدار قرار می گیرد.

آشپزی به صورت مرحله به مرحله و کاملا شمرده منتشر شده است.

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد آشپزی و مطالب مرتبط با آموزش آشپزی و یا در خواست اموزش غذا لطفا در همین صفحه در قسمت کامنت ما را در جریان بگذارید

تا سریعا دستور پخت غذای مورد علاقه شما  در سایت قرار بگیرد.

تمامی آموزش های آشپزی ایرانی و خارجی داری منبع معتبر هستند و تست شده هستند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 26 خرداد 1397 ساعت 17:14 | بازدید : 3039 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

آخرین اخبار ورزشی | اخبار ورزشی خبر ورزشی 

اخبار ورزشی

 

ابزار وبلاگ » کدتولز » ورزشیی

اخبار ورزشی: اگر اهل ورزش باشید و مسابقات ورزشی را پیگیر باشید دوست دارید اخبار ورزشی را به صورت زنده و همچنین بروز بودن در بهترین سایت های ورزشی ایرانی دنبال کنید پیشنهاد می کنیم  صفحه ورزشی را روزانه دنبال کنید.

در اینجا جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی ایران و جهان قرار می گیرد و همچنین می توانید  10 تا از بهترین سایت ورزشی ایران که به صورت زنده و غیر زنده – در سریعترین زمان ممکن خبرهای ورزشی فوتبالی و سایر ورزشها را پوشش می دهند مطالعه و دنبال کنید.

در صفحه ورزشی معرفی برترین و محبوبترین سایت های ورزشی از نظر کاربران اینترنتی و موتور جستجوی گوگل هم سایت های ورزشی و هم موتورهای جستجوگر اخبار ایرانی معرفی شده اند.

اخبار ورزشی به ترتیب فوتبال و سایر اخبار عبارت است از : اخبار پرسپولیس,اخبار استقلال,جام نیوز ورزشیروزنامه خبر ورزشی,روزنامه های ورزشی,رئال مادرید,بارسلونا,منچستر سیتی  و غیره …جدیدترین اخبار ورزشی منحصرا متعلق به فوتبال نیست و تمامی ورزش های حرفه ای روز ایران و دنیا را نمایش می دهد.

در انتهای همین صفحه لیست 10 تا از بهترین سایتهای  ورزشی را می توانید مشاهده کنید.در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد جدید خبرهای ورزشی فوتبال و ورزشهای دیگر لطفا در کامنت های همین صفحه مطرح نمایید

پیش ازا ین نیز صفحه نتایج زنده فوتبال نیز معرفی شد برای مشاهده نتایج زنده کلیک کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 24 خرداد 1397 ساعت 11:18 | بازدید : 3054 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

علت فوت هاشمی رفسنجانی + چرا رفسنجانی مرد

علت فوت هاشمی رفسنجانی + چرا رفسنجانی مرد

دلیل مرگ اکبر هاشمی رفسنجانی دلیل و علت مرگ اکبر هاشمی رفسنجانی علت مرگ اکبر هاشمی رفسنجانی

ابزار وبلاگ » کدتولز » عکس

پیکر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام که ساعتی پیش دعوت حق را لبیک گفته بود، برای برگزاری مراسم تشییع به جماران منتقل شده است.

اولین تصویر از پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه جماران را در ذیل مشاهده کنید:

جمعی از مردم پس از شنیدن خبر درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی مقابل بیمارستان شهدای تجریش حضور یافتند و این امر سبب ازدحام در میدان تجریش شد.

آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران به علت عارضه قلبی به دیار باقی شتافت و ما در این مطلب بیوگرافی آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی Akbar Hashemi Rafsanjani را به همراه عکس های آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی منتشر کرده ایم .

تاریخ تولد، محل تولد، هنگام تولد:

آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی Akbar Hashemi Rafsanjani در ۳ شهریور سال ۱۳۱۳ در روستای نوق در رفسنجان به دنیا امد.

پدر: حاج میرزا علی هاشمی بهرمانی
مادر: ماه بی بی صفریان
برادر: –
خواهر:-
همسر: عفت مرعشی
فرزندان: فاطمه ، محسن ، فائزه ، مهدی و یاسر

شهرت ، كنیه و لقب:

شهرت: اکبر هاشمی رفسنجانی

دوران زندگی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

بهرمان به معنی یاقوت سرخ است. علی اکبر دومین فرزند از 9 فرزند میرزا علی هاشمی بود: یک روحانی کشاورز که مالک بزرگترین مزارع پسته کشور بود. او که در یک مزرعه پسته بزرگ شد دو چیز را از پدر به ارث برد:مذهب و تجارت ؛ و درهر دو توانست آینده روشنی را برای خود رقم بزند.
به گفته خودش:نام خانوادگی هاشمی برای خانواده ما، با آن که سید نیستم، به این دلیل انتخاب شده است که نام جد پدری ما حاج هاشم بوده است. وی در پنج سالگی به مكتب خانه رفت و درس رسمی مدرسه را به همراه گلستان و قرآن یاد گرفت.او در سال 1327 برای تحصیل علوم دینی به قم آمد و پس از مدتی توانست از آیت الله بروجردی شهریه طلبگی بگیرد. آمدن هاشمی به قم با نهضت ملی شدن صنعت نفت هم زمان شد و او را كه به مسایل سیاسی علاقه فراوان داشت به دنیای مبارزه كشاند.

زندگی‌نامه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

اکبر هاشمی رفسنجانی در سوم شهریور ماه سال ۱۳۱۳ه.ش (برابر با ۴ آگوست ۱۹۳۴) در روستای بهرمان شهرستان رفسنجان و در خانواده‌ای نسبتاً ثروتمند به دنیا آمد. او یکی از ۹ فرزند میرزاعلی هاشمی بهرمانی و ماه‌ بی‌بی صفریان است.

پدرش با تحصیلات حوزوی از باغداران و تاجران پسته بهرمان از توابع بخش نوق رفسنجان بود. نام خانوادگی هاشمی برای خانواده ایشان، با آن‏ که سیّد نیستند، به این دلیل انتخاب شده است که نام جدّ پدری وی حاج هاشم بوده است که در سرتا سر منطقه، املاک و امکانات زیادی داشته است. هاشمی تحصیل را، از سن ۵ سالگی در مکتب خانه ای در نوق آغاز نمود.

در سن ۱۴ سالگی به قم رفت و به تحصیل علوم دینی پرداخت و به درجه اجتهاد نائل گردید. اساتید وی در حوزه علمیه قم آیات عظام سید حسین طباطبایی بروجردی، امام خمینی (ره)، سید محمد محقق داماد، محمدرضا گلپایگانی، سید محمد کاظم شریعتمداری، عبدالکریم حائری یزدی، شهاب ‌الدین نجفی مرعشی، محمد حسین طباطبائی و حسینعلی منتظری بوده‌ اند.

وی در آنجا تحت تاثیر تعلیمات امام خمینی (ره) به سیاست روی آورد و به مخالفت با حکومت محمد رضا شاه پهلوی و انقلاب سفید او پرداخت. با تبعید امام، نقش هاشمی در مبارزه با شاه و نمایندگی امام در داخل کشور پررنگ ‌تر شد. با وجود نگرش ضد غربی انقلابیون، او سفرهای زیادی از ژاپن در شرق تا ۲۰ ایالت از ایالات متحده در غرب نمود.

هاشمی در سال ۱۳۳۷ با عفت مرعشی که دختری از خانواده روحانی و از نوادگان سید محمد کاظم طباطبایی یزدی است، ازدواج نمود. او خواهر حسین مرعشی، معاون سید محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری و از مدیران اصلی دولت سازندگی است. ثمره این ازدواج ۵ فرزند به ترتیب و به نامهای فاطمه، محسن، فائزه، مهدی و یاسر است.

دو دختر او با دو پسر آیت‏الله لاهوتی اشکوری، امام جمعه سابق رشت و از دوستان هاشمی در زندان (که یکی پزشک و دیگری دندانپزشک است) ازدواج کردند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی بیش از آنکه به عنوان یک شخصیت علمی شناخته شده باشد، به عنوان یک چهره سیاسی مطرح است و این هم به خاطر فعالیت های فراوان سیاسی ایشان در دوران قبل و بعد از انقلاب است. با مراجعه به اسناد معتبر تاریخی می توان همواره از ایشان در مناسبتهای مختلف سیاسی نام و نشانی پیدا کرد.

هاشمی رفسنجانی فعالیت سیاسی خود را از سال ۱۳۴۰ آغاز کرد. او در دوران قبل از انقلاب، بسیار به امام نزدیک بود. هاشمی در دوران پیش از انقلاب و در طول نهضت امام خمینی (ره) به صورت یک عضو فعال و همیشه در صحنه حضور داشته است. نمونه بارز حمایت ایشان از امام خمینی (ره)، حرکتی بود که ایشان به همراه دیگر علما در اعتراض به زندانی شدن امام انجام دادند.

هاشمی رفسنجانی پس از انقلاب اسلامی عناوین افتخاری متعددی را از مجامع علمی دنیا کسب کرده و دانشگاه تهران نیز عنوان دکترای افتخاری علوم سیاسی را به ایشان اهدا کرده است. ایشان هنوز نقطه امید و اتکای مردم و مسئولان جامعه در بحران‌های داخلی و خارجی است.

آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی همچنین در شهریورماه ۱۳۸۶ به دنبال رحلت آیت‌ الله مشکینی رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری در دومین اجلاس سالانه دوره چهارم مجلس خبرگان، به ریاست این مجلس مهم و تأثیرگذار برگزیده شد. وی اسفند سال ۱۳۸۹ ریاست مجلس خبرگان رهبری را به آیت‌ الله مهدوی کنی سپرد.

اکبر هاشمی بهرمانی، روحانی و سیاستمدار، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس اسبق مجلس خبرگان رهبری نخستین رئیس مجلس ایران و چهارمین رئیس جمهور ایران در دو دوره پیاپی بین سال‌های ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۶ بود و به عنوان یکی از پرنفوذترین شخصیت‌های سیاسی جمهوری اسلامی شناخته می‌‌شد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 24 خرداد 1397 ساعت 11:17 | بازدید : 3336 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

فال حافظ با معنی و فال حافظ با تفسیر و فال حافظ اصلی و فال حافظ از دیوان حافظ و فال حافظ آنلاین

فال حافظ

فال حافظ با معنی,فال حافظ با تفسیر,فال حافظ اصلی,فال حافظ از دیوان حافظ,فال حافظ آنلاین

ابتدا نیت فرمایید و سپس فال حافظ شیرازی بگیرید

چطور فال حافظ بگیریم ؟ 
برای گرفتن فال حافظ با دیوان او، اول باید یک دیوان حافظ تهیه کنید یا هدیه بگیرید!

برخی از کتب غزلیات حافظ اصلا برای گرفتن فال حافظ چاپ شده اند و در هر صفحه از کتاب غزلی چاپ شده و در ابتدای کتاب جدولی از اعداد که مربوط به شماره غزلی از کتاب است درج شده است؛ که شما می توانید با چشمان بسته یکی از اعداد را انتخاب کرده و غزل مربوط به آن عدد غزل فال شماست.

پیش از گرفتن فال حافظ بنابر اعتقادات دینی فاتحه ای نثار روح لسان غیب می کنیم. سپس نیت کرده و صفحه ای از دیوان را به تصادف می گشاییم. معمولا غزلی که ابتدای آن در صفحه سمت راست کتاب واقع شده باشد را به عنوان غزل فال در نظر می گیرند؛ مگر اینکه شما قاعده دیگری در نظر بگیرید.

معمولا یک غزل یا غزل هفتم بعد از غزل فال را شاهد فال حافظ در نظر می گیرند. که نظر خود حافظ و یا تاییدی بر فال محسوب می شود.

فال حافظ در بین ایرانیان
ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می گیرند.

برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می گیرد ابتدا نیت می کند، یعنی در دل آرزویی می کند. سپس به طور تصادفی صفحه ای را از کتاب حافظ می گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می کند.

کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می خوانند و سپس کتاب حافظ را می بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می گشایند و فال خود را می خوانند.

لسان الغیب
برخی حافظ را «لسان الغیب» می گویند یعنی کسی که از غیب سخن می گوید و بر اساس بیتی از شعر حافظ او معتقد است که هیچ کس زبان غیب نیست:

یکی از صنایع شعری ایهام است بدین معنی که از یک کلمه معانی متفاوتی برداشت می شود. ایهام در اشعار حافظ به صورت گسترده مورد استفاده قرار گرفته.

همچنین از مهم ترین خصوصیات شعر حافظ گستردگی مطالب ذکر شده در یک غزل اوست؛ به گونه ای که در یک غزل از موضوع های فراوانی حرف می زند. از طرفی هر بیت شعر حافظ نیز به طور مستقل قابل تفسیر است. این ویژگی های شعر حافظ باعث شده که هر کس با هر نیتی که دیوان حافظ را بگشاید و غزلی از آن را بخواند در مورد نیت خود کلمه یا جمله ای در آن می یابد و فرد فکر می کند که حافظ نیت او را خوانده و به وی جواب داده است.

غافل از اینکه این ویژگی شعر حافظ است و در بقیه غزلیات او نیز کلمات یا جملاتی همخوان با نیت صاحب فال وجود دارد.

 اولین فال چگونه و کی از دیوان حافظ گرفته شد؟
نخستین فال دقیقاً ساعاتی پس از مرگ حافظ گرفته شد. ادوارد براون در جلد سوم ?تاریخ ادبیات ایران? اشاره داشته است که پس از فوت حافظ، عده ای که کلام وی را قلب کرده بودند، او را تکفیر و از دفن او در گورستان مصلی جلوگیری کردند. برای حل مشکل تصمیم گرفتند با تفأل از کلام خود حافظ راهنمایی بگیرند و پس از آنکه کلیه غزلهای حافظ را نوشته و در سبدی ریختند، کودکی تفألی می زند و غزل شماره 82 می آید، که به طرز عجیب و باور نکردنی پاسخ جماعت ریاکار را می دهد و گفته اند که از آن روز به وی لقب لسان الغیب داده اند، غزل شگفت انگیز چنین است:

کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت

من و شراب فرح بخش و یار حورسرشت

مکن به نامه سیاهی ملامت من مست

که اگه است که تقدیر بر سرش چه نوشت؟

قدم دریغ مدار از جنازه حافظ

شرایط گرفتن فال
ایرانیان معمولاً در جشنها، شادیها، اعیاد و مناسبتهای خاص و یا برای نیتهای خاص و گرفتاری های شخصی به دیوان خواجه تفأل می زنند.

نحوه آن نیز معمولاً با وضو و قرائت حمد و سوره و گرفتن دیوان در دست چپ و با حضور قلب، توسط دست راست باز می شود و اولین غزلی که از سمت راست صفحه می آید، البته از ابتدای غزل، مورد لحاظ قرار می گیرد. اولین بیت غزل بعد نیز شاهد یا تأئید کننده تفأل است. البته ناگفته نماند که روشهای متعدد دیگری برای اینکار وجود دارد که هر کس براساس اعتقادات قلبی خویش عمل می کند و هیچ روش مدونی ندارد.

درخصوص تفسیر نیز به حالات و وضعیت روحی- روانی، احساسی، عاطفی و باورهای صاحب فال بستگی دارد و به یقین هرگز نمی توان حکمی کلی صادر کرد؛ چرا که همان طور که گفتیم، کلام حافظ چند وجهی است. فال حافظ هیچ رابطه ریاضی ندارد، بلکه سر و کارش با دلهای مشتاق، مؤمن و روحانی مردم و خمیر مایه اش روح پاک و ملکوتی حافظ است.

بعضی با استناد به مسائل علمی، فال را رد می کنند.

علت محبوبیت حافظ 
حافظ از بزرگ ترین سخنوران تاریخ ایران زمین است که به جرأت می توان گفت دیوان وی پس از قرآن، پرمخاطب و پرتیراژترین دفتر شعر و ادب و کتاب مردم ایران است. امروز پس از ششصد سال که از خلق این اثر می گذرد، هر روز حرف، سخن و اندیشه ای تازه برای همگان دارد. از نگاه ارتباطی، دو رکن مهم و اساسی در علم ارتباطات، مخاطب و دیگری پیام است.

راز ماندگاری، تأثیرگذاری، تازگی و جادوگری کلام خواجه حافظ نیز در همین دو نکته نهفته است:

اولاً، مخاطب در شعر حافظ بسیار گسترده و متنوع است که دیگر کتابهای ادبی چنین ویژگی منحصر به فردی ندارند.‏ پیامی و کلامی دارد، روی سخن او با همگان است، دعوتنامه حافظ برای همه انسانها از هر نژاد، رنگ و مذهب است. همه افراد متفاوت و بعضاً متناقض آن را می خوانند و جالب آنکه تعابیر متضادی هم از آن در پاره ای موارد می کنند. به همین دلیل مرور زمان آن را دچار کهنگی نکرده است.

ثانیاً، پیام در کلام و شعر حافظ بسیار متنوع و وسیع و در عین حال ساده، چندوجهی و همه فهم است. برخلاف نظریه برخی تئوری پردازان و تعدادی از علاقمندان که تصور می کنند وجوه شاعری حافظ بر اندیشه های او برتری دارد، حافظ اندیشمندی متفکر و دارای اندیشه ها و افکاری قابل بحث و مهم در همه ابعاد زندگی بشر است. دیوان حافظ فقط دیوان شعر نیست و وجوه مختلفی از مهم ترین مسائل زندگی و حیات و اجتماعی بشر را در خود جای داده است.

 

فال حافظ

برای مشاهده فال روزانه کلیک کنید.

برای مشاهده فال چوپ کلیک کنید.

برای مشاهده  کد ابزار فال حافظ برای وبلاگ و سایت کلیک کنید.

برای مشاهده فال چای کلیک کنید.

برای مشاهده آرشیو::فال کلیک کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 24 خرداد 1397 ساعت 11:17 | بازدید : 3071 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

نت در ارائه خدمات و سرویس ها، ابزارهای مختلف و امکانات متفاوتی را در اختیار کاربران علاقه مند قرار می دهد . یکی از این ابزارها را می توان سرویس ها و خدماتی دانست که شما را قادر به برقراری ارتباط با مخاطبان می نماید .
آیا شما از آندسته از افرادی هستید که تمایل به داشتن چنین ابزاری دارید و مایل به داشتن یک صفحه شخصی هستید تا بتوانید موارد مورد علاقه خود را در آن قرار دهید . بشرطی چند سال گذشته با گذاشتن قدم در دنیای اینترنت به یکی از مهمترین دستاوردهای نشر اطلاعات در دنیای وب دسترسی پیدا کرد که آن را می توان وبلاگ یا بلاگ را نامید .
در این مقاله قصد داریم به بررسی تعریف وبلاگ و تفاوت آن با وب سایت و ... بپردازیم . با ما همراه باشید .
وبلاگ یا بلاگ چیست؟
وبلاگ Weblog واژه ای است که توسط یک وبلاگ نویس آمریکایی (Jorn Barger) ابداع شد . وبلاگ یا بلاگ که در ابتدا به معنی دفترچه خاطرات آنلاین معرفی شد، از دو واژه Web که شبکه جهانی اطلاعات معنی می شود و Log که به فایل هایی گفته می شود که تمام اتفاقاتی که در یک کامپیوتر می افتد را ثبت می کند . واژه بلاگ Blog توسط Peter Merholz ابداع شد . پس از آن Evan Williams که برنامه نویس مشهوری است، درسیستم وبلاگدهی مشهور گوگل واژه Blogger  را خلق کرد و پس از آن سیستم وبلاگ نویسی Blogger را نوشت.
وبلاگ و وب سایت چه تفاوتی با یکدیگر دارند ؟
همانگونه در تعریف وبلاگ بیان شد وبلاگ در ابتدا به عنوان دفترچه خاطرات آنلاین معرفی شد و پس از آن از وبلاگ استفاده های کاربردی تر و بهتر شد . مثلا آموزش و اخبار و قرار دادن اطلاعات . اما نباید وبلاگ و وب سایت را با هم اشتباه کرد . این دو تفاوت اساسی با یکدیگر دارند . وبلاگ صرفا به منظور اطلاع رسانی ساخته می شود . اما وب سایت اینگونه نیست . از وب سایت به منظور ارائه خدمات استفاده می شود . وبلاگ ها قابلیت این را ندارند که خدمات آنلاین را انجام دهند اما وب سایت ها به منظور ارائه خدمات و کاتالوگ های آنلاین ساخته می شوند . وبلاگ یک رسانه ای است که در بازه های زمانی کوتاه آپدیت می شود و در بازه های زمانی مشخص و یا نامشخص مطالب خود را به روز می کنند .
سیستم وبلاگ نویسی در دنیای اینترنت چگونه آغاز شد ؟
برخی بر این باورند که نخستین سیستم وبلاگ نویسی توسط سیستم گروه های خبری Usenet انجام شد . Usenet را در واقع می توان به عنوان یک نوع سیستم ذخیره سازی و سازماندهی پیام ها و همچنین اطلاعات که مراجعین می توانند با مراجعه به سیستم خبر و اطلاعات مورد نیاز خود را از سیستم پیدا کرده و یا اطلاعاتی را به گروه های خبری ارسال کنند.
سیستم وبلاگ نویسی مدرن چگونه آغاز شد ؟
سیستم های وبلاگی همچون Blogger و Livejournal جزء اولین سیستم های وبلاگ نویسی رایگان در دنیای اینترنت بودند و خیلی زود در بین وبلاگ نویسان و کاربران اینترنت معروف شدند . پس از این دو سیستم وبلاگی، سیستم مدیریت محتوا یا Wordpress خلق شد . این سیستم های بلاگی توانستند دنیای اینترنت را در زمینه اطلاع رسانی خبری و آموزشی دگرگون کنند .
سیستم وبلاگ نویسی در ایران
سیستم وبلاگ نویسی یا وبلاگدهی در ایران با عنوان پرشین بلاگ آغاز به کار کرد . پس از آن سیستم وبلاگ دهی بلاگ اسکای شروع به کار کرد . در واقع سیستم وبلاگ دهی پرشین بلاگ به عنوان اولین سیستم رایگان سرویس دهنده وبلاگ در ایران آغاز به کار کرد . در قیاس سیستم های وبلاگ دهی در ایران بلاگفا با محبوبیت بالا و با رنک الکسا بالا فعالیت دارد .
استفاده از سیستم های سرویس دهنده وبلاگ در ایران دارای معایبی نیز است که از آن جمله می توان به کمبود منابع سرور در سیستم های وبلاگدهی رایگان اشاره کرد . ( یک وب سایت در واقع نم افزاری است که بر روی یک سیستم کامپیوتری نصب می شود که سرور نام دارد . این سیستم های کامپیوتری با پهنای باند زیاد باید به اینترنت وصل باشند و تمام کاربرانی که به اینترنت متصل می باشند قابلیت دسترسی به این نرم افزار را دارند . اما زمانی که این منابع سخت افزاری و همچنین است پهنای باند سیستم های وبلاگدهی در اختیار هزاران صحب وبلاگ است که اگر روزی فقط یک پست آپلود کنند حجم اطلاعاتی که در روز باید پردازش شود و در اختیار بازدید کنندگان قرار گیرد بسیار بالاست . همین موضوع باعث می شود که در ساعات شلوغ روز بلاگ های ایرانی در دسترس نباشند .
از دیگر معایب سیستم های وبلاگدهی در ایران می توان به این مورد اشاره کرد که شما نمی توانید در نرم افزار تغییرات ایجاد کنید .عدم تغییر در نرم افزار مدیریت محتوا CMSبه عنوان یک ایراد در سیستم های وبلاگدهی ایرانی شناخته شده اند . در نرم افزار های مدیریت محتوا یا همان محیطی که شما دسترسی به محیطی دارید که بتوانید پست های خود را در آن قرار داده یا ویرایش کنید و همینطور است تمام مسائل مربوط به مدیریت وبلاگ . اما کنترل این نرم افزار به طور کامل در اختیار مدیران سیستم های وبلاگدهی است .
از دیگر معایب سیستم های وبلاگدهی ایرانی می توان به اجباری بودن نمایش تبلیغات رایگان اشاره کرد . از مهمترین منابع در آمد وب سایت ها مخصوصا سیستم های وبلاگدهی رایگان تبلیغات می باشد . نمایش تبلیغات در وبلاگ های زیر مجموعه به صورت اجبار قرار دارد. این اجبار از این رو است که بازدید کاربران از سیستم های وبلاگی بسیار بالاست و همین بازدید باعث می شود تبلیغات هم نمایش بسیار بالایی داشته باشد و باعث درامد برای مدایران سیستمهای وبلاگدهی است .
شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چگونه می توانیم یک وبلاگ راه اندازی کنیم ؟ یا هزینه را اندازه یک وبلاگ چقدر است ؟ به منظور راه اندازه وبلاگ حرفه ای بای دسه فاکتور زیر را مد نظر قرار دهید و انجام دهید :
اولین مورد میتواند خرید دامین Domain باشد
دامین، یک آدرس اینترنتی است که به عنوان اولین مورد برای داشتن یک وبلاگ حرفه ای خرید یک دامین است . به عنوان مثال زمانی که شما یک آدرس را برای یک سال اجاره می کنید (اجاره در اینجا یک اصطلاح است) در واقع شما مالک آن دامنه هستید و اگر همه ساله شما دامنه خود را تمدید کنید هیچ کس حتی به طور قانونی هم نمی تواند این حق را از شما بگیرد .
دومین مورد طراحی و برنامه نویسی وبلاگ است
ساخت یک وبلاگ یا وب سایت حرفه ای نیاز به یک دانش فنی بالایی دارد . پس اگر در زمینه طراحی وب سایت یا وبلاگ تجربه چندانی ندارید پیشنهاد می کنیم که دست به این کار نزنید چرا که بعد ها با مشکلات بیشتری مواجه می شوید پس می توانید با پرداخت هزینه ای ناچیز در زمینه طراحی و برنامه نویسی وبلاگ به یک برنامه نویس یک وب سایت حرفه ای داشته باشید .
گزینه بعدی اجاره سرور Server است .
یک وب سایت یا وبلاگ به عنوان یک نرم افزار مدیریت محتوا بر روی یک کامپیوتر قدرتمند نصب می شود تا همه کاربران بتوانند به آن دسترسی داشته باشند . این کامپیوتر قدرتمند سرور نامیده می شود . شما باید یک سرور اجاره کنید تا وبلاگ شما به دنیای اینترنت متصل شود .
شما می توانید از وبلاگ نویسی درآمد کسب کنید .
قطعا شما عبارت کسب درآمد از وبلاگ نویسی را شنیده اید . به این منظور لازم است که نکات کسب درآمد از وبلاگ نویسی که کاملا علمی و منطقی ست به شرطی که در زمینه وب، اقتصاد و همچنین بازاریابی اینترنتی مطالعه داشته باشید .

ابزار فال حافظ وبلاگ

ابزار نمایش وضعیت آب و هوا وبلاگ

ابزار تبدیل تاریخ شمسی به میلادی وبلاگ

ابزار هدایت به بالای صفحه وبلاگ

ابزار فرم تماس با ما وبلاگ

ابزار جدول لیگ برتر فوتبال وبلاگ

ابزار نمایش رتبه الکسا وبلاگ

ابزار آپلود عکس و فایل وبلاگ

ابزار فید خوان وبلاگ

ابزار اوقات شرعی وبلاگ

ابزار جستجوگر گوگل وبلاگ

ابزار حدیث تصادفی وبلاگ

ابزار نمایشگر آی پی وبلاگ

ابزار آهنگ و موزیک با پخش آنلاین وبلاگ

ابزار رای گیری و لایک وبلاگ

ابزار گوگل پلاس وبلاگ

ابزار قیمت سکه و ارز وبلاگ

ابزار متن متحرک وبلاگ

ابزار تلگرام وبلاگ

ابزار تصاویر ثابت و استاتیک وبلاگ

ابزار ساعت وبلاگ

ابزار فال کلیکی وبلاگ

ابزار پرینت و چاپ وبلاگ

ابزار پیام هنگام ورود و خروج کاربران وبلاگ

ابزار تقویم شمسی و میلادی وبلاگ

کد های زیباساز فلش وبلاگ

ابزار طالع بینی ازدواج وبلاگ

کد قفل کردن راست کلیک وبلاگ

کد جلوگیری از کپی کردن مطالب وبلاگ

ابزار ساخت صفحات پاپ آپ وبلاگ

ابزار جوک تصاودفی و روزانه وبلاگ

ابزار نمایش وضعیت یاهو وبلاگ

ابزار تبدیل ایمیل به آیکون وبلاگ


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 24 خرداد 1397 ساعت 11:16 | بازدید : 2208 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

خواص شگفت انگیز رازیانه برای لاغری و زنان با طریقه مصرف رازیانه:همه چیز در مورد رازیانه  fennel

رازیانه,خواص رازیانه,طریقه مصرف رازیانه

ابزار وبلاگ » کد تولز » گیاهان دارویی

رازیانه یکی از گیاهان دارویی فوق العاده شگفت انگیز است رازیانه به انگلیسی fennel و نام های دیگر رازیانه _ بادیانه و یا بادیان است.

خواص رازیانه > خواص رازیانه برای زنان

تعریف دقیق رازیانه عبارت است:

رازیانه گیاهی دارویی است و مانند تخم کتان که خواص بیشماری از قبیل ضد پیری، پیشگیری از سرطان، کاهش وزن، درمان بیماری های گوارشی و هورمونی و جلوگیری از پوکی استخوان دارد. رازیانه گیاهی است که در طبقه بندی ادویه ها قرار می گیرد و در آشپزی و صنعت دارو نیز کاربرد دارد.

رازیانه حاوی ویتامین C، پتاسیم و فیبر است. این گیاه معطر معمولاً عارضه جانبی ندارد ولی مصرف آن در زنان باردار توصیه نمی‌شود. در کشورهای مختلف، از رازیانه به شکل های گوناگونی استفاده می شود. برخی، از رازیانه در مواد کیک و نان استفاده می کنند.

برخی دیگر در سالاد و سبزیجات آب پز می ریزند و گاهی اوقات پس از غذا جویده می شود. در جنوب خراسان به این گیاه بادیان یا badiu گفته میشود

خواص رازیانه > خواص رازیانه برای زنان:بسیاری از فاکتورها نظیر استرس و رژیم غذایی ضعیف و نامناسب می توانند سیکل قاعدگی منظم در زنان را مختل سازند. تخم رازیانه  دارای خاصیت زیاد کننده قاعدگی ست که باعث تنظیم خونریزی قاعدگی می شود. این گیاه همچنین حاوی فیتواستروژن هایی ست که به مشکلاتی نظیر سندرم پیش از قاعدگی، اختلالات یائسگی و بزرگ شدن سینه کمک می کند.

رازیانه بزرگ شدن سینه:تخم رازیانه نیز می تواند موجب رشد ابعاد سینه شود. این تخم ها حاوی مقادیر بالایی از فلاونوییدها هستند که میزان استروژن بدن را افزایش داده و موجب تقویت رشد بافت سینه می شود.

عرق رازیانه > خواص عرق رازیانه > خواص رازیانه دم کرده:عرق رازیانه در درمان تکمیلی دیسمنوره (قاعدگی دردناک)-آمنوره(قطع قاعدگی)-
هایپر منوره (قاعدگی طولانی) و برای افزایش شیر نقش اساسی دارد .

عرق رازیانه درمان تکمیلی در رفع عوارض منوپوز (یائسگی) است .

عرق رازیانه باعث چاق شدن اندام لاغر بانوان میشود . در واقع در ایجاد
صفات ثانویه جنسی زنان نقش دارد .

عرق رازیانه افزایش دهنده ی میل جنسی در زنان است ..

عرق رازیانه در درمان بسیاری از بیماری های روحی و افسردگی های زنان و دوشیزگان
بسیار موثر است . که متاسفانه پزشکان امروزی اطلاعی از آن ندارند .

عرق رازیانه باعث افزایش بینایی میشود .

خواص رازیانه برای تخمدان رازیانه و کیست تخمدان:آیا درمان کیست تخمدان در طب گیاهی امکان پذیر میباشد؟ بله با طب گیاهیی کیست های تخمدان متعددی در این مرکز درمان شده اند و پرونده و مدارک همگی موجود میباشد البته درمان کیست تخمدان بستگی به مزاج پایه فرد دارد افراد سرد مزاج با گرمای سیستمیک و موضعی و افراد گرم مزاج با گرمای موضعی درمان میشوند .

کیست تخمدان صد در صد نمیتواند باعث نازایی شود بسیار ی از خانمها علی رغم وجود کیستهای متعدد باردار شدند اما از آنجایی که رشد کیست در تخمدان نشانه سردی و تنبلی تخمدان است میتواند باعث رشد تخمک های ضعیف و تشکیل جنین و در نتیجه تولد نوزادان ضعیف و کم رشد شود بهتر است قبل از اقدام به بارداری زیر نظر پزشک طب سنتی مدتی از داروهای تقویت کنده و گرم کننده تخمدانها استفاده نمایید

از داروهای موثر در درمان کیست تخمدان میتوان به موارد زیر اشاره نمود(دوز مصرفی و مدت درمان به مزاج شخص و نظر پزشک بستگی دارد): رازیانه-مریم گلی-بومادران-سیاهدانه بادکش ...

مضرات رازیانه

1 عوارض پوستی:

واكنش‌های حساسیتی پوستی بسیار نادر است. رازیانه در لیست گیاهانی كه ادعا می‌شود مسئول درماتیت نوری در انسان می‌باشن، وارد شده است. این مسئله مورد تردید است كه میوه رازیانه بتواند تولید اثرات سمیت نسبت به نور نماید، زیرا تركیباتی مانند فوروكومارین و دیگر تركیبات مشابه در آن وجود ندارد. Opdyke گزارش می‌دهد كه هیچ گونه اثر سمیت نسبت به نور درخصوص اسانس رازیانه مشاهده نشده است. تجویز پوستی دم كرده رازیانه در انسان موجب تشدید التهاب ایجاد شده به وسیله اسانس خردل، تشعشعات ماوراء بنفش و تزریق زیرپوستی توبركولین می‌گردد.

2 عوارض تنفسی:

یك مورد آسم در یك پسر ۹ ساله مبتلا به بیماری آلرژیك در اثر رازیانه و تخم‌های رازیانه گزارش شده است. آزمایشات پوستی مثبت، ایجاد مجدد آسم به دنبال خوردن رازیانه و تسكین آسم بعد از حذف رازیانه از رژیم غذایی، تأئید كننده ارتباط بین رازیانه و آسم آلرژیك می‌باشد.

 3تداخلات دارویی:

تزریق داخل صفاقی ۵۰ میلی‌گرم بر كیلوگرم اسانس رازیانه در موش موجب افزایش زمان خواب ناشی از پنتوباربیتال می‌گردد، و این حالت زمانی ایجاد می‌شود كه اسانس هم زمان با پنتوباربیتال تزریق گردد.

طریقه مصرف رازیانه

1- پیشگیری
* منجربه کاهش موارد بروز عوارض ناشی از نفخ می‌گردد.
* از دفعات بروز پریود دردناک کم نموده و نیز باعث کاهش شدت علایم میگردد.

2- درمان
* در درمان علامت بیماری روده تحریک پذیرIBSبا کاهش نفخ و آرامبخشی موثر است. مخصوصاً وقتی توام با زیره مصرف گردد طعم تند زیره را کاهش می‌دهد. {(خوراکی)معادل}
* بعنوان گشاد کننده مجاری تنفسی. خلط آور وکاهنده التهاب مجاری تنفسی در برونشیت مصرف میگردد. {(خوراکی)کمکی}
* دراسهال شیرخواران جهت جایگزینی مایعات و آرامبخشی مصرف دارد. {(خوراکی)کمکی}
* در درمان پریود دردناک و اختلالات منجر به قطع پریود مصرف می‌گردد. {(خوراکی)کمکی}
* در مواردی که ترشح شیر کم می‌باشد تجویز می‌گردد. {(خوراکی)معادل}

رازیانه و لاغری > خواص رازیانه برای لاغری

یانه یکی از گیاهان سرشار از مواد مغذی میباشد، مطالعات اخیر نشان داده که رازیانه راه حلی برای از بین بردن چربی های سرسخت و لجوج بدن میباشد و تاثیری سریع و چشمگیر در کاهش وزن دارد.

دانه های رازیانه با عطر و طعم جادویی اش از دیرباز دارویی برای هضم غذا و کاهش نفخ و لاغری مورد استفاده قرار میگرفت.

چگونه معجون لاغری را آماده کنیم؟

یک فنجان آب جوش را به ۳ قاشق غذا خوری رازیانه خشک اضافه کنید. کمی صبر کنید تا رازیانه کاملا در آب خیسانده شود.
معجون را کامل بنوشید.
دقت کنید که آب و رازیانه نباید با هم جوشانده شوند، بلکه باید آب جداگانه جوشیده و به رازیانه اضافه شود.
این نوشیدنی را همچون یک فنجان چای بنوشید، این نوشیدنی باید با معده خالی و قبل از هر وعده غذا و همینطور قبل از خواب نوشیده شود.

مرتبط:
خواص زنجبیل
برای ترک تریاک چه بخوریم
چگونه در یک هفته 10 کیلو لاغر شویم
چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم
مترونیدازول
برای سفید شدن پوست صورت سبزه چه باید کرد
بهترین زمان مصرف قرص زینک پلاس
طریقه مصرف پودر جوانه گندم برای چاق شدن
علت خستگی و خواب آلودگی در طول روز
ایا پیاده روی برای درمان دیسک کمر درد مفید است
سیتالوپرام
فلووکسامین
سرترالین
دی D
دکسترومتورفان
غذاهای گرم برای پسردار شدن
قرص b2
طریقه ساخت نوشیدنی قمر برای ترک متادون
ضد بارداری
فلوکستین
قرص آسنترا
نورتریپتیلین


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 24 خرداد 1397 ساعت 11:16 | بازدید : 3166 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

عکس تولدت مبارک با متن تبریک تولد  و اس ام اس تولد و پیام تبریک تولدت مبارک عشقم

تولدت مبارک  | تبریک تولد |  پیام تبریک تولد

تبریک تولد,پیام تبریک تولد تولد,متن تبریک تولد,تولدت مبارک,عکس تولدت مبارک,اس ام اس تولد,عکس تولد,متن تولد

ابزار وبلاگ » کد تولز » عکس

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

@@@

امیدوارم ۱۰۰ سال بعد در چنین روزی کنارت کلی نوه نتیجه باشه و شمعای کیک … سالگیت رو فوت کنی و هیچی از کیکم به خودت نرسه

@@@

قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توست
خوش آهنگ عمرم ٫ یادگار دلنشین اولین خندیدن توست …
تولدت مبارک . . . دوستت دارم

@@@

دوباره روز تولدت رسید
روزی که غصه سراغم نمیاد
روزی که دستای تنهایی من
بیشتر از همیشه دستاتو میخواد

@@@

درتمام عمرم یک بار عاشق شدم و وابسته به کسی که برای داشتنش حاضرم از تمام زیبایی های دنیا بگذرم ، نبض حیاطم بعد از عشق به خدا برای تو می تپه
تولدت مبارک

@@@

یک تکه بلور از جنس حضور / یک یاس سپید از رنگ امید
با هرچی وفاست از سوی خدا / همه تقدیم تو باد
عزیزم امروز قشنگ ترین روز زندگیمه
تولدت مبارک

@@@

در بــــــــاغ جهان، دلم گلی می جوید

امروز گل سپیــــــــــده ات می روید . . .

امروز دلـــــــــم دل ای دل ای میخواند،

چون میلاد تو را خـدا مبارک گویـد.

تولدت مبارک

@@@

میلاد تو طلوع نور
، در قلبی مه گرفته بود نفسی گرم در فضای سرد و غریب
گلی شکفته در بهار
تولد یک شعر دلنشین شعری در واژه های نگاهت و در قافیه های کلامت
تولدت مبارک

@@@

‘* ‘ .* . ‘ * . ‘ *.' .'
*شب .' .' * . ‘ .'
* . *' تولدتون *
.پر.'" . ; ستاره ‘ ‘
.' ‘ * ‘ .' .* ‘. ‘ .*
‘ .' * .باد.'. *.'* ,

@@@

دوستت دارم قد یه بشکه بنزین

خاطرخواتم قد یه پمپ بنزین

روز تولد تو بهترینم، هدیه بهت میدم یه کارت بنزین!

@@@

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست ، با شکوه ترین روز دنیا تولد توست ، پس برای من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم.

@@@

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم.

@@@

چه لطیف است حس آغازی دوباره ،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز...

روز میلاد...

روز تو!

روزی که تو آغاز شدی!

تولد مبارک

@@@

زیبا ترین تولد ها ، آن هائیست که در رویا برای کسی میگیریم

که عاشقانه دوستش داریم

بهترین دلیل واسه زندگیم تولدت مبارک

@@@

رسیده روز تولد تو که باز برات هدیه بگیرم

واسه من اینم یه جور بهونه ست بگم که چقدر برات میمیرم

روز آغاز زیستن مبارک

@@@

پیشم باشے دوست دارم؛
تنھا باشے دوست دارم؛
امروز روز میلادته
هرجا باشے دوووووستتتتت دارم
تولدت مبارک بھترینم

@@@

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست
که می توان با ان به رنج های زندگی هم دل بست….

@@@

امروز چند شنبه است؟ چندم کدام ماه از کدام سال است؟
امروز من چند ساله ام؟
چیزی به یاد نمی آورم جز اینکه امروز اکنون است و اینجا زمین است و من به دنیا آمدم. . .
پس به رسم عادت تولدم مبارک. . .

@@@

لبخند زدی وآسمان آبی شد/شبهای قشنگ بهمن مهتابی شد/پروانه پس از تولد زیبایت/تا آخر عمر غرق بی تابی شد.
تولدت مبارک ….

@@@

خوشبختی من در بودن باتو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است
وجود تو تنها هدیه گران بهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست

@@@

باشی نباشی پیش من تو بهترین هم نفسی.هرجای دنیا که میری به آرزوهات برسی.روز تولد توئه ..میلد هر چی خاطره روزی که غیر ممکنه هیچجوری از یادم بره …….
تولدت مبارک عزیزم

اس ام اس تبریک تولد

 

   


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 24 خرداد 1397 ساعت 11:15 | بازدید : 3181 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

دعای آرامش برای دوستان,دعای آرامش برای نوزاد,دعا برای آرامش بین زن و شوهر,دعای آرامش برای دیگران,دعای آرامش برای کودکان,دعای آرامش نوزاد,دعا برای ارامش در خانه,دعای آرامش برای معتادان,دعای آرامش برای کودک,دعای آرامش برای فرزند,دعای برای آرامش روح,دعایی برای آرامش خانواده,دعای آرامش قلب,دعای آرامش صوتی,دانلود دعای آرامش,سوره ای برای آرامش

دعای آرامش روح برای دوستان,فرزندان,خانواده و دیگران

دعای آرامش | آرامش

دعای آرامش برای دوستان,دعای آرامش برای نوزاد,دعا برای آرامش بین زن و شوهر,دعای آرامش برای دیگران,دعای آرامش برای کودکان,دعای آرامش نوزاد,دعا برای ارامش در خانه,دعای آرامش برای معتادان,دعای آرامش برای کودک,دعای آرامش برای فرزند,دعای برای آرامش روح,دعایی برای آرامش خانواده,دعای آرامش قلب,دعای آرامش صوتی,دانلود دعای آرامش,سوره ای برای آرامش

ابزار وبلاگ » کدتولز » آرامش

پروردگار در قرآن برای از بین بردن مسائل فکری در زندگی اذکاری را برای بندگان قرار داده است که اگر به این اذکار دقت کافی و عقیده داشته باشیم و از ته دل آنها را بیان کنیم؛ بدون تردید در آرامش ذهن و زندگی ما اثرگذار است. امام صادق (ع) در این زمینه فرموده است:در شگفتم برای کسی که از چهار چیز بیم دارد، چگونه به چهار کلمه پناه نمی برد!

 در شگفتم برای کسی که ترس بر او غلبه کرده، چگونه به ذکر “حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ” (آل عمران ایه 171) پناه نمی برد.

 در صورتی که خداوند به دنبال ذکر یاد شده فرموده است:پس (آن کسانی که به عزم جهاد خارج گشتند و تخویف شیاطین در آنها اثر نکرد و به ذکر فوق تمسک جستند) همراه با نعمتی از جانب خداوند (عافیت) و چیزی زاید بر آن (سود در تجارت) بازگشتند و هیچگونه بدی به آنان نرسید. در شگفتم برای کسی که اندوهگین است چگونه به ذکر “لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِین” (سوره انبیاء آیه 87) پناه نمی برد.

آیات و دعاهای قرآنی برای آرامش دوستان,فرزندان,خانواده و دیگران
زیرا خداوند به دنبال این ذکر فرموده است:”پس ما یونس را در اثر تمسک به ذکر یاد شده، از اندوه نجات دادیم و همین گونه مومنین را نجات می بخشیم.” (سوره انبیاء آیه 88)

 در شگفتم برای کسی که مورد مکر و حیله واقع شده، چگونه به ذکر آرامش “افوض امری الی الله، ان الله بصیر بالعباد” (سوره غافر آیه 44)… پناه نمی برد.

 زیرا خداوند به دنبال ذکر فوق فرموده است:”پس خداوند (موسی را در اثر ذکر یاد شده) از شر و مکر فرعونیان مصون داشت.” (سوره غافر آیه 45)

 در شگفتم برای کسی که طالب دنیا و زیبایی های دنیاست چگونه به ذکر “ماشاءالله لا قوه الا بالله” پناه نمی برد.

 چراکه خداوند بعد از ذکر یاد شده فرموده است:”مردی که فاقد نعمت های دنیوی بود، خطاب به مردی که از نعمت ها برخوردار بود” فرمود:اگر تو مرا به مال و فرزند، کمتر از خود می دانی امید است خداوند مرا بهتر از باغ تو بدهد.

 

   


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 24 خرداد 1397 ساعت 11:15 | بازدید : 3070 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

بهترین سایت های کوتاه کننده لینک گوگل و تلگرام ایرانی و خارجی

 

کوتاه کننده لینک,کوتاه کننده لینک گوگل,کوتاه کردن لینک,لینک کوتاه,بهترین سایت کوتاه کننده لینک,بهترین سرویس کوتاه کننده لینک,کوتاه کننده ی لینک گوگل,shortener google,بهترین کوتاه کننده لینک,ربات کوتاه کننده لینک تلگرام,کوتاه کننده لینک خارجی,کوتاه کننده لینک bit,کوتاه کننده لینک کسب درامد,کوتاه کننده لینک کانال تلگرام,کوتاه کننده لینک goo,کوتاه کننده لینک وردپرس,کوتاه کننده لینک سایت,کوتاه کننده لینک وبلاگ,سایت کوتاه کننده لینک,کوتاه کننده لینک تلگرام,سرویس کوتاه کننده لینک,کوتاه کننده ی لینک,پیوند لینک کوچک,کسب درآمد از لینک کوتاه,کسب درآمد از کوتاه کننده لینک,کسب درآمد با کوتاه کننده لینک,کوتاه کننده لینک با کسب درآمد,کوتاه کننده لینک و کسب درآمد,کوتاه کننده لینک اینستاگرام,بهترین کوتاه کننده لینک گوگل,سایت goo.gl چیست,goo چیست,https goo gl plxbjs,;,jhi ;kkni gdk;,,;,jhi ;kkni gdk; ','g,,goo.gl چیست,کانال تلگرام جیرینگ,سرویس کوتاه کننده لینک گوگل,لینک کوتاه کن پول بگیر,کسب درآمد از کوتاه کننده لینک خارجی,سایت xip,ابزار کوتاه کننده لینک گوگل,کوتاه کننده لینک توسط گوگل,كوتاه كننده لینك گوگل,کوتاه کننده لینک google,کوتاه کننده لینک گوگل Google URL Shortener ,کوتاه کننده لینک ایرانی,کسب درامد از goo gl,كوتاه كننده لینك تلگرام,سایت های کوتاه کننده ی لینک خارجی,کسب درآمد با کوتاه کننده لینک خارجی,کوتاه کننده لینک دانلود,کوتاه کننده لینک رایگان,کوتاه کننده لینک در وردپرس,کوتاه کننده لینک تلگرام برای اینستاگرام,لینک کوتاه کن پول بگیر,کوتاه کننده لینک برای وردپرس,ربات کوتاه کننده لینک گوگل,کوتاه کننده لینک فیسبوک,کسب درآمد از لینک دانلود,کوتاه کننده لینک اپیزوثبت نام اپیزو,دانلود opizo,کوتاه کننده لینک goo.gl,بهترین کوتاه کننده لینک تلگرام,custom url shortener,best url shortener,link shrink,acortador de google,facebook url shortener,URL shortening,لینک کوتاه کن گوگل,free url shortener,google url,url shortener,google link,google tiny url ,:< کوتاه کننده لینک

کوتاه کننده لینک در انگلیسی به معنی URL Shortener یا URL shortening,با سرویس کوتاه کننده لینک کدتولز می توانید به سادگی لینک های شبکه اجتماعی,سایت و و بلاگتان را کوتاه و بهینه تر کنید.

افزایش سئو با کوتاه کردن لینک ها و ریدایرکت 301 صددرد اتفاق می افتد.

با کوتاه کردن لینک و علاوه بر سادگی و تمیز بودن url - سئو لینکتان به دلیل ریدایرکت 301  کاملا به مقصد لینک انتقال می یابد.

:¤:استفاده از کوتاه کننده لینک ابزار مهمی برای آنالیز لینک ها است:¤:

لینک کوتاهی که شما توسط کوتاه کننده لینک می سازید را با استفاده از رفرنس ها و منابع کلیک url به سادگی قابل انالیز و تحلیل است.

مثلا ارجاع بازدید کنندگان Referrer of visitors چقدر از شبکه های اجتماعی بوده و چقدر مستقیم dirct بوده است

یا بیشترین کشورهای بازدیدکننده Country of visitors لینک کوتاه شما از چه کشورهایی بوده اند.

دستگاه بازدید کننده Device of visitors لینک کوتاه از طریق دسکتاپ یا موبایل و تبلت بوده است.

از شر آدرسهای طولانی فارسی مثل 6%231606%3B%20%26 راحت خواهید شد.

سیستم عامل و مرورگر کاربرانی روی لینک کوتاه شماه کلیک کرده اند چه چیزی بوده است.

علاوه بر موارد با کوتاه کردن لینکهایتان باعث افزایش سرعت و نرخ تبدیل کلیک را نیز افزایش می دهد.

حتما برای آنالیز دقیق لینک های کوتاه در سامانه ارائه کوتاه کردن لینک ها عضو شوید تا آنالیز دقیقی داشته باشید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 24 خرداد 1397 ساعت 11:14 | بازدید : 3318 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

سوره یاسین صوتی,سوره یاسین pdf,سوره یاسین کامل,سوره یاسین با صوت,سوره یاسین متن,سوره یاسین تلاوت,سوره یاسین مغربی,سوره یاسین صوت,سوره یاسین ایه ٨,سوره یاسین تصویری,سوره یاسین صوتی,دانلود متن سوره یاسین,تلاوت سوره یاسین,سوره یاسین برای حاجت,دانلود متن سوره یاسین با ترجمه فارسی,سوره یاسین با صدای عبدالباسط,دانلود سوره یاسین با ترجمه فارسی

سوره یاسین صوتی,تصویری,متن وتفسیر سوره یاسین با ترجمه Surah Yasin

سوره یاسین صوتی,سوره یاسین pdf,سوره یاسین کامل,سوره یاسین با صوت,سوره یاسین متن,سوره یاسین تلاوت,سوره یاسین مغربی,سوره یاسین صوت,سوره یاسین ایه ٨,سوره یاسین تصویری,سوره یاسین صوتی,دانلود متن سوره یاسین,تلاوت سوره یاسین,سوره یاسین برای حاجت,دانلود متن سوره یاسین با ترجمه فارسی,سوره یاسین با صدای عبدالباسط,دانلود سوره یاسین با ترجمه فارسی

ابزار وبلاگ » کدتولز » سوره باسین

متن عربی سوره باسین

بسم الله الرحمن الرحیم

یس ﴿۱﴾ وَالْقُرْآنِ الْحَكِیمِ ﴿۲﴾ إِنَّكَ لَمِنَ الْمُرْسَلِینَ ﴿۳﴾ عَلَى صِرَاطٍ مُسْتَقِیمٍ ﴿۴﴾ تَنْزِیلَ الْعَزِیزِ الرَّحِیمِ ﴿۵﴾ لِتُنْذِرَ قَوْمًا مَا أُنْذِرَ آبَاؤُهُمْ فَهُمْ غَافِلُونَ ﴿۶﴾ لَقَدْ حَقَّ الْقَوْلُ عَلَى أَكْثَرِهِمْ فَهُمْ لَا یُؤْمِنُونَ ﴿۷﴾ إِنَّا جَعَلْنَا فِی أَعْنَاقِهِمْ أَغْلَالًا فَهِیَ إِلَى الْأَذْقَانِ فَهُمْ مُقْمَحُونَ ﴿۸﴾ وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ ﴿۹﴾ وَسَوَاءٌ عَلَیْهِمْ أَأَنْذَرْتَهُمْ أَمْ لَمْ تُنْذِرْهُمْ لَا یُؤْمِنُونَ ﴿۱۰﴾ إِنَّمَا تُنْذِرُ مَنِ اتَّبَعَ الذِّكْرَ وَخَشِیَ الرَّحْمَنَ بِالْغَیْبِ فَبَشِّرْهُ بِمَغْفِرَةٍ وَأَجْرٍ كَرِیمٍ ﴿۱۱﴾ إِنَّا نَحْنُ نُحْیِی الْمَوْتَى وَنَكْتُبُ مَا قَدَّمُوا وَآثَارَهُمْ وَكُلَّ شَیْءٍ أَحْصَیْنَاهُ فِی إِمَامٍ مُبِینٍ ﴿۱۲﴾ وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلًا أَصْحَابَ الْقَرْیَةِ إِذْ جَاءَهَا الْمُرْسَلُونَ ﴿۱۳﴾ إِذْ أَرْسَلْنَا إِلَیْهِمُ اثْنَیْنِ فَكَذَّبُوهُمَا فَعَزَّزْنَا بِثَالِثٍ فَقَالُوا إِنَّا إِلَیْكُمْ مُرْسَلُونَ ﴿۱۴﴾ قَالُوا مَا أَنْتُمْ إِلَّا بَشَرٌ مِثْلُنَا وَمَا أَنْزَلَ الرَّحْمَنُ مِنْ شَیْءٍ إِنْ أَنْتُمْ إِلَّا تَكْذِبُونَ ﴿۱۵﴾ قَالُوا رَبُّنَا یَعْلَمُ إِنَّا إِلَیْكُمْ لَمُرْسَلُونَ ﴿۱۶﴾ بِیَدِهِ مَلَكُوتُ كُلِّ شَیْءٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ ﴿۸۳﴾

ترجمه سوره باسین

به نام خداوند بخشنده مهربان‏

یس (ای سید رسولان و ای کاملترین انسان) (۱)

قسم به قرآن حکمت بیان. (۲)

که تو البته از پیمبران خدایی. (۳)

که به راهی راست فرستاده شدی. (۴)

(این قرآن تو کتابی است که) از جانب خدای مقتدر مهربان نازل شده است. (۵)

تا قومی که پدرانشان به کتب آسمانی پیشین بیم داده (و وعظ و اندرز) شدند تو هم خود آن‌ها را (به این قرآن) بیم دهی (و از قهر حق بترسانی) که ایشان سخت غافلند.(۶)

البته وعده‌ی عذاب ما بر اکثر آنان حتمی و لازم گردید از این رو ایمان نمی‏آورند. (۷)

نامگذاری سوره باسین

سوره یاسین را سوره را یاسین نامیده‌اند، به این مناسبت که با حروف مُقَطَّعه یس (یاء سین) آغاز می‌شود. سوره یس را سوره حبیب نجار نیز نامیده‌اند؛ زیرا داستان او در آیات ۱۳ تا ۳۰ آمده است. از دیگر نام‌‌های این سوره دافعه و مُعَمَّمه است؛ زیرا بدی‌ها و زشتی‌ها را دفع می‌کند و خیر دنیا و آخرت را برای عموم مردم می‌خواهد. سوره یس طبق روایات یکی از بافضیلت‌ترین سوره‌های قرآن به شمار می‌رود، تا آنجا که «قلب قرآن» لقب یافته است.ترتیب و محل نزول

سوره یس جزو سوره‌های مکی و در ترتیب نزول، چهل و یکمین سوره‌ای است که بر پیامبر(ص) نازل شده است. این سوره در چینش کنونی مُصحَف، سی و ششمین سوره است و در جزء ۲۲ و ۲۳ قرآن جای دارد.

نزول سوره باسین

سوره «یس» نزد تمام مفسّرین مکی است، ابن عباس گوید: مگر یك آیه و آن آیه «وَ إِذا قِیلَ لَهُمْ أَنْفِقُوا مِمَّا رَزَقَكُمُ اللَّه»(آیه - 47) كه در مدینه نازل شده است. این سوره در ترتیب مصحف سی و ششمین سوره و در ترتیب نزول چهل و یکمین سوره قرآن کریم است که پیش از آن سوره جن و پس از آن سوره فرقان نازل شده است.

فضیلت سوره سوره باسین

ابى بن كعب گوید: هر كس سوره یس را براى خداى عزّ و جل قرائت كند خداوند او را آمرزیده و اعطاء كند از اجر و پاداش به او اجر كسى كه دوازده مرتبه قرآن را تلاوت كرده و هر مریض و بیمارى كه نزد او پس قرائت شود بعدد هر حرفى از آن ده فرشته نازل شود و بر او كه در جلوى او به صفها مى‏ایستند و براى او استغفار كنند و در موقع قبض روح او حاضر باشند، و جنازه او را تشییع و بر آن نماز بخوانند و به دفنش نیز حاضر باشند.

مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
پنج شنبه 24 خرداد 1397 ساعت 11:14 | بازدید : 3172 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

دانلود 200 تا از بهترین رمان های ایرانی و خارجی جدید pdf

دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه برای گوشی,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان,دانلود بهترین رمان های جهان pdf,دانلود رمان خارجی معروف عاشقانه,دانلود کتاب رمان,دانلود معروف ترین رمان های جهان,دانلود رمان ایرانی معروف,رمان عاشقانه خارجی,بهترین کتاب های ایرانی,بهترین رمان سال ۹۶,معروف ترین رمان های عاشقانه ایرانی,رمان عاشقانه,رمان جدید,دانلود رمان برای گوشی اندروید,دانلود رمان ترسناک واقعی دانلود رمان عاشقانه ایرانی,دانلود رایگان رمان برای موبایل اندروید,رمان طنز,دانلود مستقیم رمان برای اندروید,دانلود رمان ترسناک برای اندروید apk,دانلود رمان عاشقانه ایرانی رایگان,دانلود رمان جدید پلیسی,دانلود رمان جدید طنز,دانلود رمان با فرمت اندروید,دانلود رمان خنده دار با لینک مستقیم,دانلود رمان 98ia برای موبایل اندرویددانلود رمان عاشقانه نودهشتیا,دانلود رمان جدید و پرطرفدار,دانلود رایگان رمان های عاشقانه ایرانی برای موبایل اندروید,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه نگاه دانلود,دانلود رمان pdf,رمان با موضوع عشق,بزرگترین سایت دانلود رمان,دانلود رمان 98ia,دانلود رمان فوریو,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان نگاه دانلود,دانلود رمان pdf برای موبایل

ابزار وبلاگ » کدتولز » عکس » رمان

رمان چیست؟

رُمان یا داستان بلند (به انگلیسی: Novel)، متنی روایتگر و داستانی است که در قالب نثر نوشته می‌شود. در قرن هجدهم کلمهٔ «رمان» بیشتر برای اشاره به قصّه‌های کوتاه در مورد عشق و توطئه به کار می‌رفت. در ۲۰۰ سال اخیر رمان تبدیل به یکی از مهم‌ترین اشکال ادبی شده‌است.
کلمهٔ «رمان» از زبان فرانسوی وارد زبان فارسی شده‌است. رمان در فارسی قالب ادبی مدرنی به‌شمار می‌رود.

امروز تعدادی از زیباترین رمان های احساسی را برای علاقمندان رمان آماده کردیم

تمام این رمان های زیبا در قالب پی دی اف (pdf) و با کیفیت مناسب میباشند

که هم اکنون شما می توانید این مجموعه ی زیبا را بصورت رایگان و با لینک مستقیم دانلود نمایید

در ضمن همه ی این رمان ها بهینه سازی شده برای گوشی های موبایل اندروید و کامپیوتر میباشند

امیدوارم از دانلود و مطالعه این رمان ها لذت ببرید.

لیست جدیدترین داستان ها و رمان های جذاب و محبوب ایرانی و خارجی جدید با آپدیت 

با انواع موضوع:عاشقانه , ترسناک , جالب , هیجان انگیز , درام , ماجراجویی , پلیسی , تلخ  , شیرین , واقعی , کوتاه و بلند

دانلود رمان


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 22 خرداد 1397 ساعت 10:4 | بازدید : 3213 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

دانلود متن دعای توسل pdf و صوتی با صدای فرهمند و سماواتی و ویدیو با کیفیت hd

دعای توسل,متن کامل دعای توسل,عکس دعای توسل,دانلود متن دعای توسل,متن دعای توسل بدون ترجمه,دانلود متن دعای توسل برای موبایل,دانلود دعای توسل,متن دعای توسل pdf,دعای توسل چیست

در پست دعای توسل شما می توانید دعای توسل را به صورت فیلم  HD  / صوتی / فارسی / عربی  pdf /دانلود متن و عکس دانلود کنید

برای نمایش آیتم های زیر تا انتها پست را مطالعه فرمایید

دعای توسل صوتی

دعای توسل pdf

دانلود متن دعای توسل

عکس دعای توسل

دعای توسل صوتی

پخش آنلاین دعای توسل صوتی

دعای توسل صوتی دانلود کنید | دانلود دعای توسل و پخش دعای توسل

پخش آنلاین دعای توسل بالا با صدای فرهمند است

دانلود متن دعای توسل pdf برای موبایل اندروید و دعای توسل با ترجمه دقیق و کامل فارسی و متن عربی دعای توسل / دعای توسل با ترجمه فارسی

در صورتی که قصد دارید pdf  متن دعای توسل را دانلود کنید کلیدهای کنترل +پی را همزمان فشار دهید.

در اندروید  می توانید در مرورگر گوگل کروم با کلیک بر رویگزینه  سه نقطه صفحه وب و انتخاب گزینه های Print > Save to Google Drive یک نسخه PDF از صفحه در اکانت گوگل درایو خود داشته باشید

اما در اندروید نسخه های خیلی پایین تر این قابلیت در کروم  وجود ندارد و برای تبدیل صفحه اینترنتی در موبایل به کتاب اینترنتی PDF یکی از برنامه های UrlToPDF ، Convert web to PDF یا Website To PDF را دانلود و بر روی موبایل خود نصب کنید .

بسم الله الرحمن الرحیم

متن کامل دعای توسل

اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُكَ وَاَتَوَجَّهُ اِلَیْكَ بِنَبِیِّكَ نَبِىِّ الرَّحْمَةِ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللّهُ عَلَیْهِ وَآلِهِ
خدایا از تو مى خواهم و بسویت رو كنم بوسیله پیامبرت پیامبر رحمت محمد صلى الله علیه وآله
یا اَبَاالْقاسِمِ یا رَسُولَ اللّهِ یا اِمامَ الرَّحْمَةِ یا سَیِّدَنا وَمَوْلینا
ای ابا القاسم اى رسول خدا اى پیشواى رحمت اى آقاى ما و سرور ما
اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكَ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناكَ بَیْنَ یَدَىْ حاجاتِنا
ما رو آوردیم و شفیع گرفتیم و توسل جستیم بوسیله تو به درگاه خدا و تو را پیش روى حاجتهاى خویش قرار دهیم
یا وَجیهاً عِنْدَ اللّهِ اِشْفَعْ لَنا عِنْدَ اللّهِ
ای آبرومند در نزد خدا براى ما نزد خدا شفاعت كن
یا اَبَا الْحَسَنِ یا اَمیرَ الْمُؤْمِنینَ یا عَلِىَّ بْنَ اَبیطالِبٍ یا حُجَّةَ اللّهِ عَلى خَلْقِهِ یا سَیِّدَنا وَمَوْلینا
اى اباالحسن اى امیرمؤ منان اى على بن ابیطالب اى حجت خدا بر خلق اى آقاى ما و سرور ما
اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكَ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناكَ بَیْنَ یَدَىْ حاجاتِنا
ما رو آوردیم و شفیع گرفتیم و توسل جستیم بوسیله تو به درگاه خدا و تو را پیش روى حاجت هاى خویش قرار دادیم
یا وَجیهاً عِنْدَ اللّهِ اِشْفَعْ لَنا عِنْدَ اللّهِ
اى آبرومند نزد خدا شفاعت كن براى ما نزد خدا
یا فاطِمَةَ الزَّهْراَّءُ یا  بِنْتَ مُحَمَّدٍ یا قُرَّةَ عَیْنِ الرَّسُولِ یا سَیِّدَتَنا وَمَوْلاتَنا
اى فاطمه زهرا اى دختر محمد اى نور چشم پیغمبر اى بانوى ما و سرور ما
اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكِ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناكِ بَیْنَ یَدَىْ حاجاتِنا
ما رو آوردیم و شفیع گرفتیم و توسل جستیم بوسیله تو به درگاه خدا و تو را پیش روى حاجت هاى خویش قرار دهیم
یا وَجیهَةً عِنْدَ اللّهِ اِشْفَعى لَنا عِنْدَ اللّهِ یا اَبا مُحَمَّدٍ یا حَسَنَ بْنَ عَلِی اَیُّهَا الْمُجْتَبى یَا بْنَ رَسُولِ اللّهِ یا حُجَّةَ اللّهِ عَلى خَلْقِهِ
ای آبرومند پیش خدا شفاعت كن براى ما نزد خدا اى ابا محمد اى حسن بن على اى برگزیده اى فرزند رسول خدا اى حجت خدا بر خلق
یا سَیِّدَنا وَمَوْلینا اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكَ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناكَ بَیْنَ یَدَىْ حاجاتِنا
اى آقاى ما و سرور ما ما روآوردیم و شفیع گرفتیم و توسل جستیم بوسیله تو به درگاه خدا و تو را پیش روى حاجتهاى خود قرار دهیم
یا وَجیهاً عِنْدَ اللّهِ اِشْفَعْ لَنا عِنْدَ اللّهِ
اى آبرومند نزد خدا شفاعت كن براى ما پیش خدا
یا اَبا عَبْدِاللّهِ یا حُسَیْنَ بْنَ عَلِی اَیُّهَا الشَّهیدُ یَا بْنَ رَسُولِ اللّهِ یا حُجَّةَ اللّهِ عَلى خَلْقِهِ یا سَیِّدَنا وَمَوْلینا
اى ابا عبدالله اى حسین بن على اى شهید (راه حق ) اى فرزند رسول خدا اى حجت بر خلق اى آقا و سرور ما
اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكَ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناكَ بَیْنَ یَدَىْ حاجاتِنا
ما رو آوردیم و شفیع گرفتیم و توسل جستیم بوسیله تو به درگاه خدا و تو را پیش روى حاجتهاى خود قرار دهیم
یا وَجیهاً عِنْدَ اللّهِ اِشْفَعْ لَنا عِنْدَ اللّهِ
اى آبرومند نزد خدا براى ما پیش خدا شفاعت كن
یا اَبَا الْحَسَنِ یا عَلِىَّ بْنَ الْحُسَیْنِ یا زَیْنَ الْعابِدینَ یَا بْنَ رَسُولِ اللّهِ یا حُجَّةَ اللّهِ عَلى خَلْقِهِ یا سَیِّدَنا وَمَوْلینا
ای ابا الحسن اى على بن الحسین اى زیور پرستش كنندگان اى فرزند رسول خدا اى حجت خدا بر خلق اى آقا و سرور ما
اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكَ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناكَ بَیْنَ یَدَىْ حاجاتِنا
ما رو آوردیم و شفیع گرفتیم و توسل جستیم بوسیله تو بدرگاه خدا و تو را پیش روى حاجتهاى خود قرار دهیم
یا وَجیهاً عِنْدَ اللّهِ اِشْفَعْ لَنا عِنْدَ اللّهِ
اى آبرومند نزد خدا شفاعت كن براى ما پیش خدا
یا اَبا جَعْفَرٍ یا مُحَمَّدَ بْنَ عَلِی اَیُّهَا الْباقِرُ یَا بْنَ رَسُولِ اللّهِ یا حُجَّةَ اللّهِ عَلى خَلْقِهِ یا سَیِّدَنا وَمَوْلینا
اى اباجعفر اى محمد بن على اى شكافنده علوم اى فرزند رسول خدا اى حجت خدا بر خلق اى آقا و سرور ما،
اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكَ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناكَ بَیْنَ یَدَىْ حاجاتِنا
ما رو آوردیم و شفیع گرفتیم و توسل جستیم بوسیله تو به درگاه خدا و تو را پیش روى حاجتهاى خویش قرار دهیم
یا وَجیهاً عِنْدَ اللّهِ اِشْفَعْ لَنا عِنْدَ اللّهِ
اى آبرومند نزد خدا شفاعت كن براى ما پیش خدا
یا اَبا عَبْدِ اللّهِ یا جَعْفَرَ بْنَ مُحَمَّدٍ اَیُّهَا الصّادِقُ یَا بْنَ رَسُولِ اللّهِ یا حُجَّةَ اللّهِ عَلى خَلْقِهِ یا سَیِّدَنا وَمَوْلینا
اى اباعبدالله اى جعفر بن محمد اى (امام ) صادق اى فرزند رسول خدا اى حجت خدا بر خلق اى آقاى ما و سرور ما
اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكَ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناكَ بَیْنَ یَدَىْ حاجاتِنا
ما رو آوردیم و شفیع گرفتیم و توسل جستیم بوسیله تو به درگاه خدا و تو را پیش روى حاجتهاى خویش قرار دادیم
یا وَجیهاً عِنْدَ اللّهِ اِشْفَعْ لَنا عِنْدَ اللّهِ
اى آبرومند پیش خدا شفاعت كن براى ما نزد خدا
یا اَبَا الْحَسَنِ یا مُوسَى بْنَ جَعْفَرٍ اَیُّهَا الْكاظِمُ یَا بْنَ رَسُولِ اللّهِ یا حُجَّةَ اللّهِ عَلى خَلْقِهِ یا سَیِّدَنا وَمَوْلینا
اى ابا الحسن اى موسى بن جعفر اى كاظم اى فرزند رسول خدا اى حجت خدا بر خلق اى آقاى ما و سرور ما،
اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكَ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناكَ بَیْنَ یَدَىْ حاجاتِنا
ما رو آوردیم و شفیع گرفتیم و توسل جستیم بوسیله تو بدرگاه خدا و تو را پیش روى حاجتهاى خویش قرار دادیم
یا وَجیهاً عِنْدَ اللّهِ اِشْفَعْ لَنا عِنْدَ اللّهِ
اى آبرومند نزد خدا شفاعت كن براى ما پیش خدا
یا اَبَا الْحَسَنِ یا عَلِىَّ بْنَ مُوسى اَیُّهَا الرِّضا یَا بْنَ رَسُولِ اللّهِ یا حُجَّةَ اللّهِ عَلى خَلْقِهِ یا سَیِّدَنا وَمَوْلینا
ای ابا الحسن اى على بن موسى اى (حضرت ) رضا اى فرزند رسول خدا اى حجت خدا بر خلق اى آقا و سرور ما
اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكَ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناكَ بَیْنَ یَدَىْ حاجاتِنا
ما رو آوردیم و شفیع گرفتیم و توسل جستیم بوسیله تو به درگاه خدا و تو را پیش روى حاجتهاى خویش قرار دادیم
یا وَجیهاً عِنْدَ اللّهِ اِشْفَعْ لَنا عِنْدَ اللّهِ
اى آبرومند نزد خدا شفاعت كن براى ما پیش خدا
یا اَبا جَعْفَرٍ یا مُحَمَّدَ بْنَ عَلِی اَیُّهَا التَّقِىُّ الْجَوادُ یَا بْنَ رَسُولِ اللّهِ یا حُجَّةَ اللّهِ عَلى خَلْقِهِ یا سَیِّدَنا وَمَوْلینا
اى ابا جعفر اى محمد بن على اى حضرت تقى جواد اى فرزند رسول خدا اى حجت خدا بر خلق اى آقا و سرور ما
اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكَ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناكَ بَیْنَ یَدَىْ حاجاتِنا
ما رو آوردیم و شفیع گرفتیم و توسل جستیم بوسیله تو بدرگاه خدا و تو را پیش روى حاجتهاى خویش قرار دادیم
یا وَجیهاً عِنْدَ اللّهِ اِشْفَعْ لَنا عِنْدَ اللّهِ
اى آبرومند نزد خدا شفاعت كن براى ما نزد خدا
یا اَبَا الْحَسَنِ یا عَلِىَّ بْنَ مُحَمَّدٍ اَیُّهَا الْهادِى النَّقِىُّ یَا بْنَ رَسُولِ اللّهِ یا حُجَّةَ اللّهِ عَلى خَلْقِهِ یا سَیِّدَنا وَمَوْلینا
اى ابا الحسن اى على بن محمد اى حضرت هادى نقى اى فرزند رسول خدا اى حجت خدا بر خلق اى آقاى ما و سرور ما
اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكَ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناكَ بَیْنَ یَدَىْ حاجاتِنا
ما رو آوردیم و شفیع گرفتیم و توسل جستیم بوسیله تو بدرگاه خدا و تو را پیش روى حاجت هاى خویش قرار دادیم
یا وَجیهاً عِنْدَ اللّهِ اِشْفَعْ لَنا عِنْدَ اللّهِ
اى آبرومند نزد خدا شفاعت كن براى ما نزد خدا
یا اَبا مُحَمَّدٍ یا حَسَنَ بْنَ عَلِی اَیُّهَا الزَّكِىُّ الْعَسْكَرِىُّ یَا بْنَ رَسُولِ اللّهِ یا حُجَّةَ اللّهِ عَلى خَلْقِهِ یا سَیِّدَنا وَمَوْلینا
اى ابا محمد اى حسن بن على اى زكى عسكرى اى فرزند رسول خدا اى حجت خدا بر خلق اى آقاى ما و سرور ما
اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكَ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناكَ بَیْنَ یَدَىْ حاجاتِنا
ما رو آوردیم و شفیع گرفتیم و توسل جستیم بوسیله تو بدرگاه خدا و تو را پیش روى حاجت هاى خویش قرار دادیم
یا وَجیهاً عِنْدَ اللّهِ اِشْفَعْ لَنا عِنْدَ اللّهِ یا وَصِىَّ الْحَسَنِ وَالْخَلَفَ الْحُجَّةَ اَیُّهَا الْقاَّئِمُ الْمُنْتَظَرُ الْمَهْدِىُّ یَا بْنَ رَسُولِ اللّهِ
اى آبرومند نزد خدا شفاعت كن براى ما نزد خدا اى وصى امام حسن عسكرى و یادگار شایسته و حجت اى امام قائم منتظر مهدى اى فرزند رسول خدا
یا حُجَّةَ اللّهِ عَلى خَلْقِهِ یا سَیِّدَنا وَمَوْلینا اِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتَشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِكَ اِلَى اللّهِ وَقَدَّمْناكَ بَیْنَ یَدَىْ حاجاتِنا
ای حجت خدا بر خلق اى آقا و سرور ما ما رو آوردیم و شفیع گرفتیم و توسل جستیم بوسیله تو بدرگاه خدا و تو را پیش روى حاجت هاى خویش قرار دادیم
یا وَجیهاً عِنْدَ اللّهِ اِشْفَعْ لَنا عِنْدَ اللّهِ
اى آبرومند نزد خدا شفاعت كن براى ما پیش خدا

پس حاجات خود را بطلبد كه برآورده مى شود انشاء اللّه تعالى و در روایت دیگر وارد شده كه بعد از این بگوید:

یا سادَتى وَمَوالِىَّ اِنّى تَوَجَّهْتُ بِكُمْ
اى آقایان من و سرورانم من رو آوردم بوسیله شما
اَئِمَّتى وَعُدَّتى لِیَوْمِ فَقْرى وَحاجَتى اِلَى اللّهِ وَتَوَسَّلْتُ بِكُمْ اِلَى اللّهِ
پیشوایان و ذخیرگانم در روز ندارى و نیازمندى بدرگاه خدا و توسل جستم بوسیله شما به درگاه خدا
وَاسْتَشْفَعْتُ بِكُمْ اِلَى اللّهِ فَاشْفَعُوا لى عِنْدَ اللّهِ وَاسْتَنْقِذُونى مِنْ ذُنُوبی
و شفاعت جویى كردم بوسیله شما به درگاه خدا پس شفاعت كنید براى من در پیشگاه خدا و از او بخواهید مرا از گناهانم نجات دهد
عِنْدَ اللّهِ فَاِنَّكُمْ وَسیلَتى اِلَى اللّهِ وَبِحُبِّكُمْ وَبِقُرْبِكُمْ اَرْجُو
زیرا شمایید وسیله من به درگاه خدا و بوسیله دوستى و قرب به شما امید
نَجاةً مِنَ اللّهِ فَكُونُوا عِنْدَ اللّهِ رَجاَّئى یا سادَتى یا اَوْلِیاَّءَ اللّهِ
نجات از خدا دارم پس شما هم مایه امید من به درگاه خدا باشید اى آقایان من اى اولیاء خدا
صَلَّى اللّهُ عَلَیْهِمْ اَجْمَعینَ وَلَعَنَ اللّهُ اَعْداَّءَ اللّهِ ظالِمیهِمْ مِنَ الاْوَّلینَ وَالاْخِرینَ امینَ رَبَّ الْعالَمینَ
درود خدا بر همگى ایشان و خدا ستم كنندگان به ایشان را كه دشمنان خدا هستند از رحمت خویش دوركند چه آنهاكه گذشته اند و چه آنها كه پس از این آیند آمین رب العالمین

خواص دعای توسل | فضیلت دعای توسل

دعای توسل را علامه مجلسی در بحارالانوار آورده است و می فرماید این دعا را محمد بن بابویه از ائمه (ع) روایت کرده و گفته است که این دعا را در هیچ امری نخواندم، مگر آن که اثر اجابت آن را به زودی یافتم.
 
در این دعا با توسل به چهارده معصوم(ع) و واسطه قرار دادن آن‌ها به درگاه خداوند پس از اتمام دعا، حاجت خود را از خدا در خواست می‌کنیم.
 
جملات صدر و ذیل آن چنین است: ”اللهم انی اسئلک و اتوجه الیک بنبیک نبی الرحمة…”‌؛ خدایا من از تو می‌خواهم و روی می‌آورم به سوی تو، به پیامبرت، پیامبر رحمت… ”یا وجیها عندالله اشفع لنا عندالله”‌؛ ای آبرومند نزد خدا، شفاعت کن برای ما نزد خدا.( مفاتیح‌الجنان، دعای توسل، ص 225)
 
مرحوم آیت الله روح الله شاه آبادی، فرزند آیت الله شاه آبادی که استاد امام خمینی(ره) بودند، در خصوص فضیلت دعای توسل می گفتند: «دعای توسّل را هر روز بخوان که اصل اثرش مربوط به هر روز خواندن آن است که در اثر هر روز خواندن، آن را حفظ هم می‌شوید.
 
اگر کسی این دعا را هر روز بخواند، کلیدی است که به هر قفلی می‌خورد، در برآورده‌کردن حاجات بسیار مؤثر است، ایمان انسان را زیاد می‌کند، بهترین مونس انسان است، در وقت تنهایی و هنگامی که  به حاجتی رسیدید، متوجّه می‌شوید که دعای توسّل واسطه شده که  آن حاجت  را از خدا گرفته‌اید، بنابراین دفعه دیگر هم که حاجتی داشته باشید، همین دعا را می‌خوانید.»
 
شیخ عباس قمی در خصوص دعای توسل می گوید: «شیخ كفعمى در كتاب بَلَدُ الأَمین دعاى مفصلى موسوم به دعاى فَرَج نقل كرده كه این دعاى تَوَسُّل در ضمن آن آمده است و به گمان من، «دوازده امام» خواجه نصیر الدین طوسى همین دعاى توسّل است كه آن را با صلوات بر حجّت هاى پاك الهى تركیب كرده اند و مجموعه آن در یك خطبه بلیغ و رسا جا گرفته است، و كفعمى آن را در بخشهاى آخر كتاب «مِصْباح» ذكر كرده است.»
 

پخش آنلاین ویدیو و فیلم دعای توسط به زبان فارسی و انگلیسی و عربی و لینک دانلود دعای توسل

عکس دعای توسل

دانلود متن دعای توسل pdf و صوتی با صدای فرهمند و سماواتی و ویدیو با کیفیت hd

مرتبط:

سوره واقعه
دعای کمیل
دعای معراج
دعای نادعلی
نماز شب
دعای سریع الاجابه برای ازدواج
دعای رسیدن به معشوق فوری
دعای گنج العرش

 

   


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 22 خرداد 1397 ساعت 10:4 | بازدید : 3215 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

دانلود متن و خواص دعای معراج  pdf و صوتی با صدای فرهمند و امین رستمی

عکس دعای معراج و دعای معراج

متن دعای معراج به عربی

برای دانلود دعای معراج  pdf و دانلود صوتی دعای معراج و پخش آنلاین و عکس دعای معراج به صورت خوانا در اندازه واقعی و با صدای امین رستمی و فرهمند به انتهای پست راجعه کنید.

دعای معراج,دعای معراج pdf,دانلود متن دعای معراج,دعای معراج صوتی,دعای معراج با صدای فرهمند,دعای معراج دیگر,سند دعای معراج,ختم دعای معراج

بسم الله الرحمن الرحیم

یا سَیِّدُ یا سَنَدُ یا صَمَدُ یا مَن لَهُ المُستَنَدُ اجْعَلْ لی فَرَجًا و مَخْرجًا مِمّا اَنَا فیهِ وَاکْفِنی فیهِ و

اَعُوذُبِکَ بِسم اللهِ التّاماتِ یا اللهُ یا اللهُ یا اللهُ یا رَحمانُ یا رحمانُ یا رَحمانُ یا رَحیمُ یا رَحیمُ

یا رَحیمُ یا خالِقُ یا رازِقُ یا بارئُ یا اَوَلُ یا اخِرُ یا ظاهِرُ یا باطِنُ یا مالِکُ یا قادِرُ یا واهِبُ یا

وَهّابُ یا تَوّابُ یا حَکیمُ یا سَمیعُ یا بصیرُ یا غَفورُ یا رَحیمُ یا غافِرُ یا شَکورُ یا عالِمُ یا عادِلُ

یا کریمُ یا حلیمُ یا وَدودُ یا غَفورُ یا رَؤُفُ یا وترُ یا مُغیثُ یا مُجیبُ یا حَبیبُ یا مُنیبُ یا رَقیبُ

یا مُعیدُ یا حافِظ یا قابِضُ یا حَیُّ یا مالِکُ یا باعثُ یا وارثُ یا رَحیمُ یا فاتِحُ یا فارجُ یا فاخِرُ

یا مُعِزُّ یا مُذِّلُ یا مُعینُ یا مُبینُ یا جَلیلُ یا جَمیلُ یا کَفیلُ یا وکیلُ یا دَلیلُ یا حَیُّ یا قَیّومُ یا جَبّار

یا غَفّارُ یا حنّانُ یا مَنّانُ یا دَیّانُ یا غُفرانُ یا بُرهانُ یا سُبحانُ یا مُستَعانُ یا سُلطانُ یا امینُ

یا مؤمِنُ یا مُتَکَبِّرُیا شَکورُ یا عَزیزُ یا عَلِیُّ یا وَفیُّ یا زَکِیُّ یا قَوِیُّ یا غَنِیُّ یا مُحِقُّ یا مُعطی

یا اخِرُ یا احسَنَ الخالِقینَ یا خیرَ الرّازقینَ یا خیرَ الغافِرینَ یا خیرَ المُحسِنینَ یا خیرَا

لنّاصرینَ یا اَرحَمَ الرّاحِمینَ یا نورَ السماواتِ و الاَرضَ یا هادیَ المُضِّلینَ یا دَلیلَ المُتَحیِّرینَ

یا خالِقَ کُلِّ شَی ءٍ یا فاطِرَ السَّماواتِ وَالاَرضِ یا هادیَ المُضِلّینَ یا مُفَتِّح الاَبوابِ یا مُسَبِّبَ

الاسبابِ یا رَفیعَ الدَّرجاتِ یا مُجیبَ الدَّعواتِ یا وَلِیَّ الحَسَناتِ یا غافِرَ الخَطیئاتِ یا مُحیِیَ

الاَمواتِ یا ضاعِفَ الدَّرَجاتِ یا ضاعِفَ الحسناتِ یا دافِعَ البَلِیّاتِ اللّهم احْفَظ صاحِبِ هذَا

دعای معراج,دعای معراج pdf,دانلود متن دعای معراج,دعای معراج صوتی,دعای معراج با صدای فرهمند,دعای معراج دیگر,سند دعای معراج,ختم دعای معراج

عکس دعای معراج

برای دیدن عکس دعای معراج در اندازه واقعی کلیک کنید.

عکس دعای معراج

دعای معراج,دعای معراج pdf,دانلود متن دعای معراج,دعای معراج صوتی,دعای معراج با صدای فرهمند,دعای معراج دیگر,سند دعای معراج,ختم دعای معراج

پخش آنلاین دعای معراج با صدای امین رستمی

پخش‌کننده صوت

پخش آنلاین دعای معراج با صدای فرهمند آزار

دانلود دعای معراج به صورت پی دی اف:کلیک کنید

اگر هم قصد دارید از همین صفحه pdf بگیرید کلید های کنترل+ پی را با هم بزنید.

دعای معراج,دعای معراج pdf,دانلود متن دعای معراج,دعای معراج صوتی,دعای معراج با صدای فرهمند,دعای معراج دیگر,سند دعای معراج,ختم دعای معراج

داستان معراج رسول خدا (ص)

داستان معراج رسول خدا)ص( در یک شب از مکه معظمه به مسجداالقصی و از آنجا به آسمانها و بازگشت به
مکه در قرآن کریم در دو سوره به نحو اجمال ذکر شده، یکی در سوره »اسراء« و دیگری در سوره مبارکه
»نجم«، و تاویالتی که از برخی چون حسن بصری، عایشه و معاویه نقل شده مخالف ظاهر آیات کریمه قرآنی و
صریح روایات متواترهای است که در کتب تفسیر و حدیث و تاریخ شیعه و اهل سنت نقل شده است و
هیچگونه اعتباری برای ما ندارد)1 ،)و ایرادهای عقلی دیگری را هم که برخی کردهاند در پایان داستان پاسخ
خواهیم داد.
در کیفیت معراج و اینکه چند بار بوده و آن نقطهای که رسول خدا)ص( از آنجا به سوی مسجداالقصی حرکت
کرد و بدانجا بازگشت، آیا خانه امهانی بوده یا مسجدالحرام و سایر جزئیات آن اختالفی در روایات دیده
میشود که ما به خواست خداوند در ضمن نقل داستان به پارهای از آن اختالفات اشاره خواهیم کرد و آنچه

مشهور است، آنکه این سیر شبانه با این خصوصیات در سالهای آخر توقف آن حضرت در شهر مکه اتفاق افتاد،
اما آیا قبل از فوت ابیطالب بوده و یا بعد از آن و یا در چه شبی از شبهای سال بوده، باز هم نقل متواتری نیست و
در چند حدیث آن شب را شب هفدهم ربیع االول و یا شب بیست و هفتم رجب ذکر کرده و در نقلی هم شب
هفدهم رمضان و شب بیست و یکم آن ماه نوشتهاند.
و معروف آن است که رسول خدا)ص( در آن شب در خانه امهانی دختر ابیطالب بود و از آنجا به معراج رفت و
مجموع مدتی که آن حضرت به سرزمین بیتالمقدس و مسجداالقصی و آسمانها رفت و بازگشت از یک شب
بیشتر طول نکشید، به طوری که صبح آن شب را در همان خانه بود و در تفسیر عیاشی است که امام صادق)ع(
فرمود: رسول خدا)ص( نماز عشاء و نماز صبح را در مکه خواند، یعنی اسراء و معراج در این فاصله اتفاق افتاد و
در روایات به اختالف عبارت از رسول خدا)ص( و ائمه معصومین روایت شده که فرمودند:
جبرئیل در آن شب بر آن حضرت نازل شد و مرکبی را که نامش »براق«)2 )بود برای او آورد و رسول
خدا)ص( بر آن سوار شده و به سوی بیتالمقدس حرکت کرد و در راه در چند نقطه ایستاد و نماز گزارد، یکی
در مدینه و هجرتگاهی که سالهای بعد رسول خدا)ص( بدانجا هجرت فرمود، یکی هم مسجد کوفه، دیگر در
طور سینا و بیتاللحم – زادگاه حضرت عیسی)ع( – و سپس وارد مسجد اقصی شد و در آنجا نماز گزارده و از
آنجا به آسمان رفت.
و بر طبق روایاتی که صدوق)ره( و دیگران نقل کردهاند از جمله جاهایی را که آن حضرت در هنگام سیر بر
باالی زمین مشاهده فرمود سرزمین قم بود که به صورت بقعهای میدرخشید و چون از جبرئیل نام آن نقطه را
پرسید پاسخ داد: اینجا سرزمین قم است که بندگان مؤمن و شیعیان اهل بیت تو در اینجا گرد میآیند و انتظار
فرج دارند و سختیها و اندوهها برآنها وارد خواهد شد.
و نیز در روایات آمده که در آن شب دنیا به صورت زنی زیبا و آرایش کرده خود را بر آن حضرت عرضه کرد
ولی رسول خدا)ص( بدو توجهی نکرده وازوی درگذشت.
سپس به آسمان دنیا صعود کرد و در آنجا آدم ابوالبشر را دید، آنگاه فرشتگان دسته دسته به استقبال آمده و با
روی خندان بر آن حضرت سالم کرده و تهنیت و تبریک گفتند، و بر طبق روایتی که علی بن ابراهیم در تفسیر
خود از امام صادق)ع( روایت کرده رسول خدا)ص( فرمود: فرشتهای را در آنجا دیدم که بزرگتر از او ندیده
بودم و)بر خالف دیگران( چهرهای درهم و خشمناک داشت و مانند دیگران تبریک گفت و خنده بر لب

دعای معراج,دعای معراج pdf,دانلود متن دعای معراج,دعای معراج صوتی,دعای معراج با صدای فرهمند,دعای معراج دیگر,سند دعای معراج,ختم دعای معراج

سند دعای معراج

آیا دعای معراجی که در میان مردم معمول شده، دارای سند معتبر است؟

هر دعای معراجی که چاپ شده، خصوصاً همان جا که فرموده «بعز عزتک و بقهر قهرک» به شکل متفاوت آمده است. امید وارم که متن اصلاح شده آن را به آدرس ایمیل بنده ارسال فرمایید. خداوند به شما عزّت عنایت فرماید.

پاسخ سند دعای معراج

1. دعایی که در سایت‌های اینترنتی و برخی از کتابچه‌های جیبی به عنوان «دعای معراج» ذکر شده، سندی –هر چند غیر معتبر-، برای آن نیافتیم؛ و برای این دعا ثواب‌هایی را نیز از پیامبر اکرم(ص) نقل کرده‌اند که به هیچ منبع حدیثی و ادعیه آدرس داده نشده است. لذا نمی‌توان گفت کدام نسخه صحیح و کدام نسخه نادرست است؛ با این حال، درباره چنین دعاهایی باید گفت خواندن دعاهایی که از لحاظ محتوایی مشکلی نداشته اما اعتبار سندشان معلوم نشده، با امید ثواب، -نه به قصد ورود و صدور از پیامبر اکرم(ص) و یا امامان معصوم(ع)- اشکال ندارد. به علاوه، دعاهای معتبر و مؤثری داریم که دیگر نیازی به خواندن دعاهای غیر معتبر نیست.
2. اما دعای دیگری در کتاب‌ »البلد الأمین و الدرع الحصین‏» شیخ ابراهیم کفعمی با عنوان دعای معراج از پیامبر اکرم(ص) نقل شده است که الفاظ و عبارات آن غیر از آن چیزی است که در سایت‌ها با عنوان دعای معراج آمده است. و آن دعا عبارت است از:
«اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُک یا مَنْ أَقَرَّ بِالْعُبُودِیةِ لَهُ کلُّ مَعْبُودٍ یا مَنْ یحْمَدُهُ کلُّ مَحْمُودٍ یا مَنْ یفْزَعُ إِلَیهِ کلُّ مَجْهُودٍ یا مَنْ یطْلَبُ عِنْدَهُ کلُّ مَفْقُودٍ یا مَنْ سَائِلُهُ غَیرُ مَرْدُودٍ یا مَنْ بَابُهُ عَنْ سُؤَالِهِ غَیرُ مَسْدُودٍ یا مَنْ هُوَ غَیرُ مَوْصُوفٍ وَ لَا مَحْدُودٍ یا مَنْ عَطَاؤُهُ غَیرُ مَمْنُوعٍ وَ لَا مَنْکودٍ یا مَنْ لَیسَ بِبَعِیدٍ وَ هُوَ نِعْمَ الْمَقْصُودُ یا مَنْ رَجَاءُ عِبَادِهِ بِحَبْلِهِ مَشْدُودٌ یا مَنْ شِبْهُهُ وَ مِثْلُهُ غَیرُ مَوْجُودٍ یا مَنْ لَیسَ بِوَالِدٍ وَ لَا مَوْلُودٍ یا مَنْ کرَمُهُ وَ فَضْلُهُ لَیسَ بِمَعْدُودٍ یا مَنْ حَوْضُ بِرِّهِ لِلْأَنَامِ مَوْرُودٌ یا مَنْ لَا یوصَفُ بِقِیامٍ وَ لَا قُعُودٍ یا مَنْ لَا تَجْرِی عَلَیهِ حَرَکةٌ وَ لَا جُمُودٌ یا اللَّهُ یا رَحْمَانُ یا رَحِیمُ یا وَدُودُ یا رَاحِمَ الشَّیخِ الْکبِیرِ یعْقُوبَ یا غَافِرَ ذَنْبِ دَاوُدَ یا مَنْ لَا یخْلِفُ الْوَعْدَ وَ یعْفُو عَنِ الْمَوْعُودِ یا مَنْ رِزْقُهُ وَ سِتْرُهُ لِلْعَاصِینَ مَمْدُودٌ یا مَنْ هُوَ مَلْجَأُ کلِّ مَقْصِی مَطْرُودٍ یا مَنْ دَانَ لَهُ جَمِیعُ خَلْقِهِ بِالسُّجُودِ یا مَنْ لَیسَ عَنْ نَیلِهِ وَ جُودِهِ أَحَدٌ مَصْدُودٌ یا مَنْ لَا یحِیفُ فِی حُکمِهِ وَ یحْلُمُ عَنِ الظَّالِمِ الْعَنُودِ ارْحَمْ عُبَیداً خَاطِئاً لَمْ یوفِ بِالْعُهُودِ إِنَّک فَعَّالٌ لِمَا تُرِیدُ یا بَارُّ یا وَدُودُ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ خَیرِ مَبْعُوثٍ دَعَا إِلَى خَیرِ مَعْبُودٍ وَ عَلَى آلِهِ الطَّیبِینَ الطَّاهِرِینَ أَهْلِ الْکرَمِ وَ الْجُودِ وَ افْعَلْ بِنَا مَا أَنْتَ أَهْلُهُ یا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ وَ سَلْ حَاجَتَک تُقْضَى إِنْ شَاءَ اللَّهُ تَعَالَى‏»‏.[1] 3. گفتنی است؛ مؤلف کتاب «فهرستگان نسخه‌های خطی (حدیث و علوم حدیث شیعه)»،[2] نامی از دعای معراج می‌برد و مؤلف آن‌را ناشناخته اعلام می‌کند و آن‌را به نسخه‌های فهرست گوهرشاد مشهد آدرس داده است، اما ما چون متن آن نسخه را مشاهده نکردیم که آیا این همان دعای معراجی است که در سایت‌ها و برخی از کتاب‌های جیبی آمده است و یا دعای معراجی است که شیخ ابراهیم کفعمی نقل می‌کند، نظری نمی‌دهیم.

منابع:پاسخ

[1]. کفعمى، ابراهیم بن على، البلد الأمین و الدرع الحصین، ص 370، مؤسسة الأعلمی للمطبوعات، بیروت، چاپ اول، 1418ق؛ کفعمى، ابراهیم بن على، المصباح (جنة الأمان الواقیة و جنة الإیمان الباقیة)، ص 272 – 273، دار الرضی (زاهدی)، قم، چاپ دوم، 1405ق.
[2]. صدرایی خویی، علی، فهرستگان نسخه های خطی (حدیث و علوم حدیث شیعه)، سایر پدیدآورندگان: قبادلو، رضا؛ حافظیان، ابوالفضل؛ سلیمانی، مهدی؛ آشتیانی، احسان، ج 7، ص 56، سازمان چاپ و نشر دارالحدیث، قم، چاپ اول، 1384ش: «۳۱۱۰ . دعاى معراج از: مؤلف ناشناخته؛ در فهرست گوهرشاد هیچ توضیحى ندارد؛ نسخه‌ها: ۱۹۳۲۵. مشهد، گوهر شاد: ۹۵۸، نسخ و نستعلیق، بدون نام کاتب، ۱۰۹۳ق، رساله دوم مجموعه [فهرست گوهر شاد: ۳/۱۳۱۳]…».

 

برچسب ها: دعای معراج pdf,دانلود متن دعای معراج,دعای معراج صوتی,دعای معراج با صدای فرهمند,دعای معراج دیگر,سند دعای معراج,ختم دعای معراج

مرتبط:

 ذکر یونسیه

سوره واقعه

دعای سریع الاجابه برای ازدواج

دعای نادعلی

دعای توسل

آیت الکرسی

دعای رسیدن به معشوق فوری

دعای سریع الاجابه برای ثروتمند شدن

نماز شب

دعای گنج العرش

دعای یستشیر

سوره ذاریات

برای استجابت دعا چه سوره ای بخوانیم

دعای کمیل

سوره یاسین


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 22 خرداد 1397 ساعت 10:3 | بازدید : 3240 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

داستان های کوتاه عاشقانه واقعی غمگین جدید گریه دار و تلخ و شیرین و شاد story

داستان

ابزار وبلاگ » کدتولز » داستان

آرشیو و لیست کاملی از بهترین داستان های جذاب کوتاه عاشقانه غمگین تلخ و شیرین گریه دار عاشقانه و شاد ایرانی و خارجی

۱. داستان دو مداد سیاه
از دو مرد دو خاطره متفاوت از گم شدن مداد سیاه‌شان در مدرسه شنیدم.
مرد اول می‌گفت:
«چهارم ابتدایی بودم. در مدرسه مداد سیاهم را گم کردم. وقتی به مادرم گفتم، سخت مرا تنبیه کرد و به من گفت که بی‌مسئولیت و بی‌حواس هستم. آن قدر تنبیه مادرم برایم سخت بود که تصمیم گرفتم دیگر هیچ وقت دست خالی به خانه برنگردم و مداد‌های دوستانم را بردارم. روز بعد نقشه‌ام را عملی کردم. هر روز یکی دو مداد کش می‌رفتم تا اینکه تا آخر سال از تمامی دوستانم مداد برداشته بودم. ابتدای کار خیلی با ترس این کار را انجام می‌دادم، ولی کم‌کم بر ترسم غلبه کردم و از نقشه‌های زیادی استفاده کردم تا جایی که مداد‌ها را از دوستانم می‌دزدیدم و به خودشان می‌فروختم. بعد از مدتی این کار برایم عادی شد. تصمیم گرفتم کار‌های بزرگتر انجام دهم و کارم را تا کل مدرسه و دفتر مدیر مدرسه گسترش دادم. خلاصه آن سال برایم تمرین عملی دزدی حرفه‌ای بود تا اینکه حالا تبدیل به یک سارق حرفه‌ای شدم!»
مرد دوم می‌گفت:
«دوم دبستان بودم. روزی از مدرسه آمدم و به مادرم گفتم مداد سیاهم را گم کردم. مادرم گفت:«خوب چه کار کردی بدون مداد؟» گفتم:«از دوستم مداد گرفتم.» مادرم گفت خوبه و پرسید که دوستم از من چیزی نخواست؟ خوراکی یا چیزی؟ گفتم نه. چیزی از من نخواست. مادرم گفت:«پس او با این کار سعی کرده به دیگری نیکی کند، ببین چقدر زیرک است. پس تو چرا به دیگران نیکی نکنی؟» گفتم:«چگونه نیکی کنم؟» مادرم گفت:«دو مداد می‌خریم، یکی برای خودت و دیگری برای کسی که ممکن است مدادش گم شود. آن مداد را به کسی که مدادش گم می‌شود می‌دهی و بعد از پایان درس پس می‌گیریم.» خیلی شادمان شدم و بعد از عملی کردن پیشنهاد مادرم، احساس رضایت خوبی داشتم آن‌قدر که در کیفم مداد‌های اضافی بیشتری می‌گذاشتم تا به نفرات بیشتری کمک کنم. با این کار، هم درسم خیلی بهتر از قبل شده بود و هم علاقه‌ام به مدرسه چند برابر شده بود. ستاره کلاس شده بودم به گونه‌ای که همه مرا صاحب مداد‌های ذخیره می‌شناختند و همیشه از من کمک می‌گرفتند. حالا که بزرگ شده‌ام و از نظر علمی در سطح عالی قرار گرفته‌ام و تشکیل خانواده داده‌ام، صاحب بزرگ‌ترین جمعیت خیریه شهر هستم.»

۲. داستان بهای یک لیوان شیر
روزگاری پسرکی فقیر برای گذران زندگی و تأمین مخارج تحصیلش دست‌فروشی می‌کرد؛ از این خانه به آن خانه می‌رفت تا شاید بتواند پولی بدست آورد. روزی متوجه شد که تنها یک سکه ۱۰ سنتی برایش باقیمانده است و این درحالی بود که شدیداً احساس گرسنگی می‌کرد. تصمیم گرفت از خانه‌ای مقداری غذا تقاضا کند. به طور اتفاقی در خانه‌ای را زد. دختر جوان و زیبایی در را باز کرد. پسرک با دیدن چهره زیبای دختر دستپاچه شد و به جای غذا، فقط یک لیوان آب درخواست کرد.
دختر که متوجه گرسنگی شدید پسرک شده بود به جای آب برایش یک لیوان بزرگ شیر آورد. پسر به آهستگی شیر را سر کشید و گفت: «چقدر باید به شما بپردازم؟»
دختر پاسخ داد: «چیزی نباید بپردازی. مادر به ما آموخته که نیکی ما به ازائی ندارد.»
پسرک گفت: «پس من از صمیم قلب از شما سپاسگزاری می‌کنم.»
سال‌ها بعد دختر جوان به شدت بیمار شد. پزشکان محلی از درمان بیماری او اظهار عجز نمودند و او را برای ادامه معالجات به شهر فرستادند تا در بیمارستانی مجهز، متخصصین نسبت به درمان او اقدام کنند.
دکتر هوارد کلی، جهت بررسی وضعیت بیمار و ارائه مشاوره فراخوانده شد. هنگامی که متوجه شد بیمارش از چه شهری به آنجا آمده برق عجیبی در چشمانش درخشید. بلافاصله بلند شد و به سرعت به طرف اطاق بیمار حرکت کرد. لباس پزشکی‌اش را بر تن کرد و برای دیدن مریضش وارد اطاق شد. در اولین نگاه او را شناخت.
سپس به اطاق مشاوره بازگشت تا هر چه زودتر برای نجات جان بیمارش اقدام کند. از آن روز به بعد زن را مورد توجهات خاص خود قرار داد و سر انجام پس از یک تلاش طولانی علیه بیماری، پیروزی از آن دکتر کلی گردید.
آخرین روز بستری شدن زن در بیمارستان بود. به درخواست دکتر هزینه درمان زن جهت تائید نزد او برده شد. گوشه صورتحساب چیزی نوشت. آن را درون پاکتی گذاشت و برای زن ارسال نمود.
زن از باز کردن پاکت و دیدن مبلغ صورتحساب واهمه داشت. مطمئن بود که باید تمام عمر را بدهکار باشد. سرانجام تصمیم گرفت و پاکت را باز کرد. چیزی توجه‌اش را جلب کرد. چند کلمه‌ای روی قبض نوشته شده بود. آهسته آن را خواند: «بهای این صورتحساب قبلاً با یک لیوان شیر پرداخت شده است!»

۳. داستان سیب‌زمینی‌های بدبو
معلم یک کودکستان به بچه‌های کلاس گفت که می‌خواهد با آن‌ها بازی کند. او به آن‌ها گفت که فردا هر کدام یک کیسه پلاستیکی بردارند و درون آن به تعداد آدم‌هایی که از آن‌ها بدشان می‌آید، سیب‌زمینی بریزند و با خود به کودکستان بیاورند. فردا بچه‌ها با کیسه‌های پلاستیکی به کودکستان آمدند. در کیسه بعضی‌ها ۲ بعضی‌ها ۳، و بعضی‌ها ۵ سیب زمینی بود. معلم به بچه‌ها گفت تا یک هفته هر کجا که می‌روند کیسه پلاستیکی را با خود ببرند.
روز‌ها به همین ترتیب گذشت و کم کم بچه‌ها شروع کردند به شکایت از بوی سیب‌زمینی‌های گندیده. به علاوه، آن‌هایی که سیب‌زمینی بیشتری داشتند از حمل آن بار سنگین خسته شده بودند. پس از گذشت یک هفته بازی بالاخره تمام شد و بچه‌ها راحت شدند. معلم از بچه‌ها پرسید:«از اینکه یک هفته سیب زمینی‌ها را با خود حمل می‌کردید چه احساسی داشتید؟»
بچه‌ها از اینکه مجبور بودند، سیب‌زمینی‌های بد بو و سنگین را همه جا با خود حمل کنند شکایت داشتند.
آن‌گاه معلم منظور اصلی خود را از این بازی، این چنین توضیح داد:«کینه آدم‌هایی که در دل دارید و همه جا با خود می‌برید نیز چنین حالتی دارد. بوی بد کینه و نفرت قلب شما را فاسد می‌کند و شما آن را همه جا همراه خود می‌برید. حالا که شما بوی بد سیب زمینی‌ها را فقط برای یک هفته نتوانستید تحمل کنید، پس چطور می‌خواهید بوی بد نفرت را برای تمام عمر در دل خود تحمل کنید؟»

۴. داستان مرده‌ای در تابوت
یک روز وقتی کارمندان به اداره رسیدند، اطلاعیه بزرگی را در تابلو اعلانات دیدند که روی آن نوشته شده بود:
دیروز فردی که مانع پیشرفت شما در این اداره بود درگذشت! شما را به شرکت در مراسم تشییع جنازه که ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات برگزار می‌شود دعوت می‌کنیم!
در ابتدا، همه از دریافت خبر مرگ یکی از همکارانشان ناراحت می‌شدند، اما پس از مدتی کنجکاو می‌شدند که بدانند کسی که مانع پیشرفت آن‌ها در اداره می‌شده که بوده است.
این کنجکاوی تقریباً تمام کارمندان را ساعت ۱۰ به سالن اجتماعات کشاند. رفته رفته که جمعیت زیاد می‌شد، هیجان هم بالا رفت. همه پیش خود فکر می‌کردند این فرد چه کسی بود که مانع پیشرفت ما در اداره بود؟ به هرحال خوب شد که مرد!
کارمندان در صفی قرار گرفتند و یکی یکی از نزدیک تابوت رفتند و وقتی به درون تابوت نگاه می‌کردند ناگهان خشک‌شان می‌زد و زبان‌شان بند می‌آمد.
آینه‌ای درون تابوت قرار داده شده بود و هر کس به درون تابوت نگاه می‌کرد، تصویر خود را می‌دید. نوشته‌ای نیز بدین مضمون در کنار آینه بود:
تنها یک نفر وجود دارد که می‌تواند مانع رشد شما شود و او هم کسی نیست جز خود شما. شما تنها کسی هستید که می‌توانید زندگی‌تان را متحول کنید. شما تنها کسی هستید که می‌توانید بر روی شادی‌ها، تصورات و موفقیت‌های‌تان اثر گذار باشید. شما تنها کسی هستید که می‌توانید به خودتان کمک کنید.
زندگی شما وقتی که رئیس‌تان، دوستان‌تان، والدین‌تان، شریک زندگی‌تان یا محل کارتان تغییر می‌کند، دستخوش تغییر نمی‌شود. زندگی شما تنها فقط وقتی تغییر می‌کند که شما تغییر کنید، باور‌های محدودکننده خود را کنار بگذارید و باور کنید که شما تنها کسی هستید که مسئول زندگی خودتان هستید.
مهم‌ترین رابطه‌ای که در زندگی می‌توانید داشته باشید، رابطه با خودتان است.
خودتان امتحان کنید. مواظب خودتان باشید. از مشکلات، غیرممکن‌ها و چیز‌های از دست داده نهراسید. خودتان و واقعیت‌های زندگی خودتان را بسازید. دنیا مثل آینه است.

۵. داستان قهوه زندگی
چند دوست دوران دانشجویی که پس از فارغ التحصیلی، هر یک شغل‌های مختلفی داشتند و در کار و زندگی خود نیز موفق بودند، پس از مدت‌ها با هم به دانشگاه سابقشان رفتند تا با استادشان دیداری تازه کنند. آن‌ها مشغول صحبت شده بودند و طبق معمول بیشتر حرف‌هایشان هم شکایت از زندگی بود! استادشان در حین صحبت آن‌ها قهوه آماده می‌کرد؛ او قهوه جوش را روی میز گذاشت و از دانشجو‌ها خواست که برای خود قهوه بریزند.
روی میز لیوان‌های متفاوتی قرار داشت: شیشه‌ای، پلاستیکی، چینی، بلور و لیوان‌های دیگر. وقتی همه دانشجو‌ها قهوه‌هایشان را ریخته بودند و هریک لیوانی در دست داشت، استاد مثل همیشه آرام و با مهربانی گفت:«بچه‌ها، ببینید؛ همه شما لیوان‌های ظریف و زیبا را انتخاب کردید و الان فقط لیوان‌های زمخت و ارزان قیمت روی میز مانده‌اند!»
دانشجو‌ها که از حرف‌های استاد شگفت‌زده شده بودند، ساکت ماندند و استاد حرف‌هایش را به این ترتیب ادامه داد:«در حقیقت چیزی که شما واقعاً می‌خواستید قهوه بود و نه لیوان، اما لیوان‌های زیبا را انتخاب کردید و در عین حال نگاه‌تان به لیوان‌های دیگران هم بود؛ زندگی هم مانند قهوه است و شغل، حقوق و جایگاه اجتماعی ظرف آن است. این ظرف‌ها زندگی را تزیین می‌کنند، اما کیفیت آن را تغییر نخواهند داد.
البته لیوان‌های متفاوت در علاقه شما به نوشیدن قهوه تأثیر خواهند گذاشت، اما اگر بیشتر توجه‌تان به لیوان باشد و چیز‌های با ارزشی مانند کیفیت قهوه را فراموش کنید و از بوی آن لذت نبرید، معنی واقعی نوشیدن قهوه را هم از دست خواهید داد. پس از حالا به بعد تلاش کنید نگاه‌تان را از لیوان بردارید و در حالی که چشم‌هایتان را بسته‌اید، از نوشیدن قهوه لذت ببرید.

 

۶. داستان اتوبوس مدرسه
مدرسه‌ای دانش‌آموزان را با اتوبوس به اردو می‌برد. در مسیر حرکت، اتوبوس به یک تونل نزدیک می‌شود که نرسیده به آن تابلویی با این مضمون دیده می‌شود: «حداکثر ارتفاع سه متر»
ارتفاع اتوبوس هم سه متر بود، ولی چون راننده قبلاً این مسیر را آمده بود با کمال اطمینان وارد تونل می‌شود، اما سقف اتوبوس به سقف تونل کشیده می‌شود و پس از به وجود آمده صدایی وحشتناک در اواسط تونل توقف می‌کند.
پس از آرام شدن اوضاع مسئولین و راننده پیاده شده و از دیدن این صحنه ناراحت می‌شوند. پس از بررسی اوضاع مشخص می‌شود که یک لایه آسفالت جدید روی جاده کشیده‌اند که باعث این اتفاق شده و همه به فکر چاره افتادند؛ یکی به کندن آسفالت و دیگری به بکسل کردن با ماشین سنگین دیگر و …. اما هیچ کدام چاره‌ساز نبود تا اینکه پسربچه‌ای از اتوبوس پیاده شد و گفت: «راه حل این مشکل را من می‌دانم!»
یکی از مسئولین اردو به پسر می‌گوید: «برو بالا پیش بچه‌ها و از دوستانت جدا نشو!»
پسربچه با اطمینان کامل می‌گوید: «به خاطر سن کم مرا دست کم نگیرید و یادتان باشد که سر سوزن به این کوچکی چه بلایی سر بادکنک به آن بزرگی می‌آورد.»
مرد از حاضرجوابی کودک تعجب کرد و راه حل را از او خواست. بچه گفت: «پارسال در یک نمایشگاه معلم‌مان یادمان داد که از یک مسیر تنگ چگونه عبور کنیم و گفت که برای اینکه دارای روح لطیف و حساسی باشیم باید درون‌مان را از هوای نفس و باد غرور و تکبر و طمع و حسادت خالی کنیم و در این صورت می‌توانیم از هر مسیر تنگ عبور کنیم و به خدا برسیم.»
مسئول اردو از او پرسید: «خب این چه ربطی به اتوبوس دارد؟»
پسربچه گفت: «اگر بخواهیم این مسئله را روی اتوبوس اجرا کنیم باید باد لاستیک‌های اتوبوس را کم کنیم تا اتوبوس از این مسیر تنگ و باریک عبور کند.»
پس از این کار اتوبوس از تونل عبور کرد.
خالی کردن درون از هوای کبر و غرور و نفاق و حسادت رمز عبور از مسیر‌های تنگ زندگی است.

۷. داستان درسی از روبرت دو ونسنزو
روزی روبرت دو ونسنزو گلف‌باز بزرگ آرژانتینی پس از بردن مسابقه و دریافت چک قهرمانی لبخند بر لب مقابل دوربین خبرنگاران وارد رختکن می‌شود تا آماده رفتن شود.
پس از ساعتی او داخل پارکینگ تک و تنها به طرف ماشینش می‌رفت که زنی به وی نزدیک می‌شود.
زن پیروزی‌اش را تبریک می‌گوید و سپس عاجزانه می‌گوید که پسرش به خاطر ابتلا به بیماری سخت مشرف به مرگ است و او قادر به پرداخت حق ویزیت دکتر و هزینه بالای بیمارستان نیست.
دو ونسنزو تحت تأثیر حرف‌های زن قرار گرفت و چک مسابقه را امضا نمود و در حالی که آن را در دست زن می‌فشرد گفت: برای فرزندتان سلامتی و روز‌های خوشی را آرزو می‌کنم.
یک هفته پس از این واقعه دو ونسنزو در یک باشگاه روستایی مشغول صرف ناهار بود که یکی از مدیران عالی رتبه انجمن گلف‌بازان به میز او نزدیک می‌شود و می‌گوید: هفته گذشته چند نفر از بچه‌های مسئول پارکینگ به من اطلاع دادند که شما در آنجا پس از بردن مسابقه با زنی صحبت کرده‌اید. می‌خواستم به اطلاعتان برسانم که آن زن یک کلاهبردار است. او نه تنها بچه مریض و مشرف به مرگ ندارد بلکه ازدواج هم نکرده و شما را فریب داده است.
دو ونسزو می‌پرسد: منظورتان این است که مریضی یا مرگ هیچ بچه‌ای در میان نبوده است؟
مرد می‌گوید: بله کاملاً همینطور است.
دو ونسنزو می‌گوید: در این هفته، این بهترین خبری است که شنیدم.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 22 خرداد 1397 ساعت 10:3 | بازدید : 3743 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

عکس بچه های خوشگل,ناز,بامزه,کودکان زیبا برای پروفایل

 عکس بچه های خوشگل و مامانی,عکس پسر بچه های خوشگل,عکس دختر بچه های ملوس,عکس پروفایل بچه بامزه,عکس بچه ناز برای پروفایل,عکس نوشته فرزند پسر,عکس پروفایل پسر بچه,عکس بچه خوشگل,عکس دختر بچه های خوشتیپ,عکس نی نی های ناز و خوشگل,عکس بچه های خوشتیپ,عکس بچه ایرانی,عکس بچه های خوشگل خارجی,عکس بچه های خوشگل و ناز,عکس بچه های خوشگل وبامزه,عکس بچه های ناز مو فرفری,عکس بچه های ناز دختر,عکس بچه های ناز وتپل,عکس بچه های خوشگل دوقلو,عکس بچه های ناز نازی,عکس بچه های خوشگل جهان,عکس بچه های خوشگل و توپول,عکس بچه های ناز و خوشگل,عکس بچه های ناز برای پروفایل,عکس بچه های ناز و خوشتیپ,عکس بچه های ناز و بانمک,عکس پسر بچه برای پروفایل,عکس پروفایل پسر بچه با نوشته,عکس پروفایل دختر بچه با نوشته,عکس پروفایل منتظر نی نی,عکس نوشته پروفایل نوزاد پسر,عکس پروفایل بچگونه

 عکس بچه های ناز
با مشاهده عکس کودکان ناز در ژست هایی بامزه که گرفته اند بیشتر می توان به عظمت و بزرگی خدا در خلق مخلوقات خود پی برد. کودکان بسیار شیرین زبان و دوست داشتنی می باشند. کمتر کسی است که کودکان را دوست نداشته باشد. در این مطلب گالری عکس پسر بچه های ناز و عکس دختر بچه های ناز را قرار داده ایم . امیدوارم از مشاهده تصاویر لذت کافی را ببرید.

عکس بچه های ناز

عکس بچه های خوشگل
پسر بچه ها اغلب شر و شیطون می باشند و هر چند گاهی اوقات شیطنت های آن ها آزار دهنده می باشد اما تمام شیطنت های آنان برای پدر و مادر دوست داشتنی می باشد. در این بخش عکس پسربچه های شیطون و بانمک را با هم مشاهده می کنیم

عکس بچه های ناز

ابزار وبلاگ » کدتولز » عکس » عکس پروفایل بچه

عکس پروفایل بچه

عکس های بچه های خوشگل,ناز,بامزه

مرتبط:

پروفایل

غمگین

پروفایل گل

پروفایل زیبا

دخترونه شیک برای پروفایل

پروفایل غمگین

پروفایل شاد

پروفایل گروه خانوادگی

پروفایل عید


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 22 خرداد 1397 ساعت 10:3 | بازدید : 3129 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

عکس ماشین های جدید خارجی و ایرانی اسپرت

عکس خودرو عکس ماشین

عکس ماشین ایرانی,عکس ماشین های ایرانی,دانلود عکس ماشین,عکس ماشین قدیمی,عکس ماشین ایرانی اسپرت,عکس ماشین اسپرت,عکس ماشین پیکان جدید,عکس ماشین های ایران خودرو,عکس خودرو ایرانی,دانلود عکس ماشین,عکس ماشین پراید,عکس خودرو ایرانی و خارجی,دانلود عکس ماشین با کیفیت hd,دانلود عکس ماشین اسپرت,عکس ماشین های اسپرت و خفن خارجی,دانلود عکس ماشین با کیفیت full hd,دانلود عکس ماشین ایرانی,دانلود عکس ماشین قدیمی,دانلود عکس ماشین سنگین,دانلود عکس ماشین لامبورگینی,دانلود عکس ماشین برای دسکتاپ,عکس ماشین اسپرت پیکان,ماشین ایرانی اسپرت خفن,ماشین اسپرت پراید,ماشین های اسپرت تهران,ماشین اسپرت,عکس ماشین اسپرت خارجی خفن,عکس ماشین اسپرت خارجی 2015,عکس ماشین خارجی اسپرت,عکس ماشین خفن جهان,عکس ماشین خارجی در ایران,عکس ماشین خارجی جدید,عکس ماشین های اسپرت ایرانی,عکس ماشین خفن در تهران

عکس ماشین اسپرت جدید جهان

عکس ماشین

عکس های جدیدترین خودروهای اسپرت

ابزار وبلاگ » کدتولز » عکس

عکس ماشین

عکس خودرو | عکس ماشین

عکس ماشین

عکس ماشین اسپرت خارجی

عکس ماشین

 عکس جدیدترین ماشین اسپرت

عکس ماشین

عکس ماشین اسپرت

عکس ماشین

ابزار وبلاگ » کدتولز » عکس

عکس ماشین

تصاویر ماشین اسپرت خارجی


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 22 خرداد 1397 ساعت 10:2 | بازدید : 3261 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

ف فیس بوک فارسی و یا ایرانی چیست؟ همه چیز در مورد فیس بوک از ثبت نام تا ورود به فیس بوک 

ف,فیس بوک

ابزار وبلاگ » کدتولز 

فیس‌بوک (به انگلیسی: Facebook) یک سرویس شبکهٔ اجتماعی برخط است که در ۴ فوریه سال ۲۰۰۴ میلادی توسط مارک زاکربرگ و دوستانش ادوآردو سوری، اندرو مک‌کالم، داستین مسکوتیز و کریس هیوز در دانشگاه هاروارد به وجود آمد. در ابتدا نام‌نویسی در این تارنما به دانشجویان دانشگاه هاروارد محدود بود، اما با گذشت زمان درِ آن برای دانشگاه‌های شهر بوستون، آیوی لیگ و دانشگاه استنفورد نیز گشوده‌شد. پس از افزوده‌شدن دانشگاه‌های مختلف و دبیرستان‌ها به لیست مجاز عضویت در فیس‌بوک، عضویت در آن به تدریج در دسترس تمامی افراد بالای ۱۳ سال در سراسر دنیا قرار گرفت.

کاربران برای بهره‌گیری کامل از فیس‌بوک باید در آن نام‌نویسی کنند. پس از نام‌نویسی، امکان ایجاد نمایهٔ شخصی، افزودن دیگر کاربران به فهرست دوستان، فرستادن و دریافت پیام و دریافت آگاه‌سازی از تغییرات دوستان خود فراهم می‌گردد. علاوه بر این موارد، پیوستن به گروه‌های مورد علاقه، یافتن هم‌کاران، هم‌کلاسی‌ها، پسندیدن پستها، بیان دیدگاه و دسته‌بندی دوستان از امکانات دیگر این سیستم است. در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۲ میلادی تعداد اعضای این وب‌سایت از مرز ۱ میلیارد نفر گذشت.که به گفتهٔ خود فیس‌بوک ۸٬۷٪ آن‌ها کاربران جعلی هستند.وب‌سایت فیس‌بوک سالیانه ۱۸۰ پتابایت (معادل نیم پتابایت در روز) اطلاعات در سرورهای خود ذخیره می‌کند.این وب‌سایت به ۴۰ زبان دنیا قابل دسترس بوده و ۷۰ درصد از کاربران آن در خارج از ایالات متحده هستند.

در ماه می سال ۲۰۰۵، شرکت اکسل پارتنرز ۱۲٬۷ میلیون دلار و جیم بریر ۱ میلیون دلار در این وب‌سایت سرمایه‌گذاری کردند.در ماه ژانویه سال ۲۰۰۹ میلادی فیس‌بوک عنوان پراستفاده‌ترین سرویس شبکهٔ اجتماعی را از آن خود کردو مجلهٔ انترتینمنت ویکلی نیز آن را در صدر لیست بهترین‌های دهه قرار داد.

فیس‌بوک در ۸ ماه می سال ۲۰۱۲ میلادی شروع به فروش سهام خود در نزدک کرد و به یک شرکت عمومی تبدیل شد.این وب‌سایت با درآمد ۵٬۱ بیلیون دلاری در سال ۲۰۱۲ وارد لیست فرچون ۵۰۰ شد و در سال ۲۰۱۳ در ردهٔ ۴۲۶ام قرار گرفت.

فیسبوک در فوریه ۲۰۱۴ شرکت پیامک‌رسانی واتس اپ را به قیمت ۱۹ میلیارد دلار خریداری کرد. این بزرگترین سرمایه‌گذاری فیس‌بوک تا همین تاریخ محسوب می‌شود. برای خرید این شرکت ۴ میلیارد دلار نقد و معادل ۱۲ میلیارد دلار از حق مالکیت خود را پرداخت خواهد کرد و ۳ میلیارد دلار سهام هم بعداً به مالکان و حدود پنجاه کارمند واتس‌آپ تعلق خواهد گرفت. مارک زوکربرگ در بیانیه‌ای واتس‌اپ را سرویسی «فوق‌العاده با ارزش» توصیف کرد و گفت فکر خرید واتس‌اپ یازده روز پیش از ذهنش گذشته است. او پیش‌بینی کرد کاربران واتس‌اپ از میلیارد نفر خواهد گذشت. پیش از این بزرگترین خرید فیس‌بوک خرید اینستاگرام به قیمت یک میلیارد دلار در سال ۲۰۱۲ بود.

 

آیافیس بوک جاسوسی می کند؟

ادوارد اسنودن نامی است که در چند سال گذشته برای دولت آمریکا یک کابوس تمام عیار به همراه داشته اما در عین حال برای برخی نقاط این کره خاکی از جمله کشورهای آمریکای لاتین، فرصتی فراهم کرد تا روحیه ضد آمریکایی شان با توجه به گفته های اسنودن مجدداً با صدای بلند فریاد بزنند. اسنودن کارمند سابق سازمان اطلاعات مرکزی ایالات متحده بود که در سال 2013 اسناد کاملاً محرمانه ای از جاسوسی دولت ایالات متحده از شهروندانش را منتشر کرد و دردسرهای فراوانی برای این کشور بوجود آورد.

برای اطلاعات بیشتر دانلود فیلم Snowden (اسنودن) را انجام دهید.

کارگردان : Oliver Stone

نویسندگان : Kieran Fitzgerald, Oliver Stone

بازیگران : Joseph Gordon-Levitt, Shailene Woodley, Melissa Leo

خلاصه داستان : فیلم درباره یکی از کارمندان سازمان سیا “ادوارد اسنودن” است که به طور ناگهانی هزاران اسناد محرمانه طبقه بندی شده را به خبرگزاری‌ها لو میدهد و ..

در این فیلم شما خواهید دید که آمریکا چطور با یک کلیک کل اطلاعات شبکه های اجتماعی از جمله ف فیس بوک را  ردیابی می کند

ف فیس بوک فارسی و یا ایرانی چیست؟ همه چیز در مورد فیس بوک


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 22 خرداد 1397 ساعت 10:2 | بازدید : 3070 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

آیت الکرسی صوتی کامل با خواص و معنی

آیت الکرسی | آیه الکرسی |  ایة الكرسی 

آیت الکرسی,آیه الکرسی,آیة الكرسی

آیه الکرسی

الله لا اله إ لاّ هوَ الحیُّ القیُّومُ لا تَا خذُ هُ سِنَهٌ وَ لا نَومٌ لَهُ ما فی السَّماواتِ وَ ما

فِی الأَرضِ مَن ذَا الَّذی یَشفَعُ  عِندَهُ إ لا بِإذنِهِ یَعلَمَ ما بَینَ أَیدِیهمِ وِ ماخَلفَهُم وَ لا

یُحیطونَ بِشَی ءٍ مِن عِلمِهِ إلا بِما شاءَ وَسِعَ کُر سِیُّهُ السَّماواتِ و الأرض ولا

یَؤدُهُ حِفظُهُما وَ هوَ العَلیُّ العَظیم(255)

لا إکراهَ فِی الدَّین قَد تَبَیَّنَ الرُّشدُ مِنَ الغَیَّ فَمَن یَکفُر بِالطَّاغوتِ وَ یُؤمِن بِالله فَقَد

استَمسَکَ بِالعُروَةِ الوُثقی لاَنفِصامَ لَها والله سَمِیعٌ عَلِیمٌ(256)

الله وَلِیُّ الَّذین آمَنوا یُخرِجُهُم مِنَ الظُّلُماتِ إِلی النُّور وَ الُّذینَ کَفَروا أولیاؤُ هُمُ

الطَّاغوتُ یُخرِجُونَهُم مِنَ النُّور إِلَی الظُّلُماتِ أُولئِکَ أصحابُ النَّارِ هُم فِیها خالِدُونَ(257)

ترجمه آیه الکرسی از مرحوم الهی قمشه ای

خدا یکتاست که جز او خدا نیست ، زنده و پاینده است هرگز او را کسالت خواب

فرا نگیرد تا چه رسد که به خواب رود ، اوست مالک آسمانها و زمین ، که را این

جرأت است که در پیشگاه او به شفاعت برخیزد مگر به فرمان او ، علم او محیط

است به آنچه پیش نظر خلق آمده و آنچه سپس خواهد آمد وخلق به هیچ مر تبه علم

او احاطه نتواند کرد مگر به آنچه او خواهد ، قلمرو علمش از آسمانها و زمین فراتر

 و نگهبانی آنها بر او آسان و بی زحمت است چه دانا و توانای با عظمت است.

 ایة الكرسی بزرگترین آیه قرآن

در آیه الکرسی نظرات مختلفی مطرح است که آیا آیه الکرسی همان آیه 255 سوره

مبارکه بقره می باشد ویا آیات 256و257 هم به آن اضافه شده است

در مجموعبزرگترین آیه قرآن که همان آیه 255 سوره بقره می باشد اختصاص یافته

به نام ایة الكرسی.

در این مقاله میخواهیم فواید بسیار زیاد آیت الکرسی را با هم مرور کنیم

فواید آیت الکرسی

امام محمد باقر از امیر المومنین (ع) روایت فرموده: هنگامی كه آیت الكرسی نازل شد رسول خدا (ص) فرمود آیه الكرسیآیه ای است كه از گنج عرش نازل شده و زمانی كه این آیه نازل گشت هر بتی كه در جهان بود با صورت به زمین خورد.

در این زمان ابلیس ترسید و به قومش گفت :"امشب حادثه ای بزرگ اتفاق افتاده است باشید تا من عالم را بگردم و خبر بیاورم.

ابلیس عالم را گشت تا به شهر مدینه رسید مردی را دید و از او سوال كرد: " دیشب چه حادثه ای اتفاق افتاد"

مرد گفت "رسول خدا فرمود:" آیه ای از گنج های عرش نازل شد كه بت های جهان به خاطر آن آیه همگی با صورت به زمین خوردند. ابلیس بعد از شنیدن حادثه به نزد قومش رفت و حادثه را به آن ها خبر داد.

آیت الكرسی سید آیات قرآن

پیامبر به حضرت علی (ع) (دعای ناد علی) فرمود: " یا علی ! من سید عربم-مكه سید شهر هاست- كوه سینا سید همه كوه هاست- جبرئیل سید همه فرشتگان است - فرزندانت سید جوانان اهل بهشتند- قرآن سید همه كتاب هاست - بقره سید همه سوره های قرآن است - ودر بقره یك آیه است كه آن آیه 50كلمه دارد و هر كلمه 50 بركت دارد و آن آیت الكرسی است.

پا داش كسی كه آیت الكرسی را زیاد می خواند

عبدالله بن عوف گفته است:" شبی خواب دیدم كه قیامت شده است و من را آوردند و حساب من را به آسانی بررسی كردند. آنگاه مرا به بهشت بردند و كاخ های زیادی به من نشان دادند. به من گفتند: درهای این كاخ را بشمار ؛ من هم شمردم 50 درب داشت.

بعد گفتند: خانه هایش را بشمار. دیدم 175 خانه بود. به من گفتند این خانه ها مال توست. آن قدر خوشحال شدم كه از خواب پریدم و خدا را شكر گفتم.

صبح كه شد نزد ابن سیرین رفتم و خواب را برایش تعریف كردم.

او گفت : معلوم است كه تو آیه الكرسی زیاد می خوانی. گفتم : بله ؛ همین طور است. ولی تو از كجا فهمیدی. گفت برای اینكه این آیه 50 كلمه و 175 حرف دارد. من از زیركی حافظه او تعجب كردم. آنگاه به من گفت : هر كه آیه الكرسی را بسیار بخواند سختی های مرگ بر او آسان می شود.

داستان نزول

رسول اكرم (ص) فرمود: چون خدای متعال خواست سوره ی حمد و آیه های شهدالله (18و19 آل عمران) و قل اللهم (26-27آل عمران) و سوره توحید و آیه الكرسی را به زمین نازل كندهمگی به عرش الهی چنگ زدند در حالی كه بین آن ها و خداوند حجابی نبود.

سپس فرمودند : پروردگارا ما را به خانه پر گناه و به سوی كسانی كه عصیان و گناه می كنند می فرستی ؛ در حالی كه ما پاك و مطهر هستیم.

سپس خدای متعال فرمود :" به عزت و جلال خودم سوگند ، هیچ كس شما را بعد از نماز نخواند مگر این كه او را در مرتبه بالای قدس جای دهم كه از نعمت های آن استفاده كنند و در هر روز 70 بار به او با نظر رحكت خود بنگرم و در هر روز 70 حاجت او را برآورم هرچند كه بسیار گناه كرده باشد كه كمترین آن دعاها و حاجت ها و آمرزش گناهان باشد. او را از هر دشمنی پناه می دهم و برای پیروزی بر هر دشمنی یاریش می دهم و مانعی به جز مرگ برای بهشت رفتن او نباشد.( یعنی بعد از مرگ بلافاصله به بهشت می رود)

آیت الكرسی برای حفظ چشم

بعد از هر نماز دستان را روی چشم بگذارید و بعد از خواندن آیت الكرسی بگویید:"اللهم احفظ حدقتی بحق حدقتی علی بن ابیطالب(ع)"

امان نامه الهی

امام كاظم (ع) فرمود: از بعضی پدران بزرگوارم شنیدم كه كسی داشت سوره حمد را می خواند پس حضرت فرمود: هم شكر خدا را به جای آورد و هم به پاداش رسید. بعد حضرت شنید كه سوره توحید می خواند فرمود: ایمان آورد و ایمنی به دست آورد و سپس شنید كه سوره قدر می خواند فرمود: راست گفت و آمرزیده شد و بعد شنید كه آیت الكرسی می خواند فرمود: خداوند خالق امان نامه برایش فرو فرستاد.

بعد از نماز (نماز شب)

پیامبر فرمودند: هر كس آیه الكرسی را بعد از نماز بخواند هفت آسمان شكافته گردد و به هم نیاید تا خداوند متعال به سوی خواننده آیت الكرسی نظر رحمت افكند و فرشته ای را بر انگیزد كه از آن زمان تا فردای آن كارهای خوبش را بنویسد و كارهای بدش را محو كند.

رسول اكرم (ص) فرمود: یا علی بر تو باد به خواندن آیه الكرسی بعد از هر نماز واجب. زیرا به غیر از پیغمبر و صدیق و شهید كسی به خواندن آن بعد از هر نماز محافظت نمی كند و هر كس بعد از هر نماز آیه الكرسی را بخواند به جز خداوند متعال كسی او را قبض روح نمی كند و مانند كسی باشد كه همراه پیامبران خدا جهاد كرده تا شهید شده است و فرمود: بعد از مرگ بلا فاصله داخل بهشت می شود و به جز انسان صدیق و عابد كسی بر خواندن آیه الكرسی مواظبت نمی كند.

در روایتی از امام باقر آمده است:" هر كس آیه الكرسی را بعد از هر نماز بخواند از فقر و بیچارگیدر امان شود و رزق او وسعت یابد و خداوند به او از فضل خودش مال زیادی بخشد."

رسول اكرم فرمودندك هر كس آیه الكرسی را بعد از هر نماز واجب بخواند نمازش قبول درگاه حق می گردد و در امان خدا باشد و خداوند او را از بلاها و گناهان نگه دارد.

جهت نور چشم بعد از هر نماز دست بر چشم بگذارد و آیه الكرسی بخواند و بگوید :" اعیذ نور بصری بنور الله الذی لا یطفی"

خداوند به موسی بن عمران وحی فرمود: كسی كه بعد از نماز واجبش آیه الكرسی بخواند خداوند متعال به او قلب شاكرین - اجر انبیا و عمل صدیقین را عطا فرماید و چیزی جز مرگ از داخل شدن او به بهشت جلوگیری نمی نماید. مداومت نمی نماید به آن مگر پیامبر یا صدیق یا كسی كه از او راضی شده ام و یا شخصی كه شهادت را روزی او می نمایم.

زیادی علم وحافظه

پیامبر (ص) روایت كرده است كه فرمودند : 5 چیز حافظه را قوی می گرداند: خوردن شیرینی - گوشت نزدیك گردن - عدس - نان سرد و خواندن آیت الكرسی

عالمی گوید : هر كه علم می خواهد بر پنج چیز مواظبت می كند:

1- پرهیزكاری در آشكارا و پنهان 2- خواندن آیت الكرسی 3- همیشه با وضو بودن 4- نماز شب خواندن حتی اگر دو ركعت باشد. 5- غذا خوردن به منظور نیرو گرفتن نه شكم پر كردن.

سفر

امام صادق (ع) فرمود: سفر را با دادن صدقه و یا با خواندن آیت الكرسی آغاز كنید. كسی كه در سفر هر شب آیه الكرسی را بخواند هم خودش در سلامت باشد و هم چیزهایی كه همراه اوست.

حاجت

اگر برای كسی كار مهمی پیش آمده باشد و بخواهد كه زود انجام شود و به صحرایی رود كه در آنجا كسی نباشد و خطی دور خود بكشد و رو به قبله با تواضع بنشیند و 70 بار آیه الكرسی را بخواند . بدون شك در آن روز حاجات او بر آورده شود . این كار تجربه شده است و شكی در آن نیست.

رسول اكرم (ص) فرمودند: هرگاه برای حاجتت از خانه ی خود بیرون آمدی آیه الكرسی را بخوان كه حاجتت به خواست خدا برآورده گردد.

امام علی (ع) فرمودند: هرگاه یكی از شما اراده حاجتی كند پس صبح روز پنج شنبه در طلب آن بیرون رود و در وقت بیرون رفتن آخر سوره آْ عمران ( آیه 190تا آخر) و آیه الكرسی و سوره قدر و حمد را بخواند ، زیرا كه در خواندن این ها حوائج دنیا و آخرت برآورده می شود.

در روایت آمده است هر كس آیت الكرسی را در وقت غروب بخواند حاجتش برآورده گردد.

آیت الکرسی صوتی کامل با خواص و معنی

مرتبط:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 22 خرداد 1397 ساعت 10:1 | بازدید : 3240 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

دانلود متن خواص دعای نادعلی با صدای فرهمند برای جلب محبت

 
عکس دعای ناد علی
 
 
دعای نادعلی در صورت خواندن طولانی مدت برای جلب محبت و رفع حاجت و نیاز بسیار قوی و راهگشا است.در این پست در سایت من و تو اوکی موارد زیر را برای دعای نادعلی کبیر آماده کردیم.
جالب است بدانید هفتصد خاصیت برای دعای زیبای نادعلی ذکر شده است.
عکس دعای ناد علی و متن دعای نادعلی با ترجمه فارسی
دانلودمتن خواصدعای نادعلی با صدای فرهمند برای جلب محبت
برای دید عکس دعای نادعلی در ابعاد اصلی کلیک کنید "
 
از برای ناد علی (ع) هفتصد خاصیت ذکر کرده اند و در تمام مهمات آنرا موثر دانسته اند و طریقه ختم ناد علی کبیر آنست که اگر کسی را مهمی عظیم پیش آید ناد علی (ع) را 7 نوبت به نیت آن مهم بخواند البته برآورده خواهد شد . اگر بعد از نماز صبح به نیت مال و ثروت ، روزی 9 بار بخوانی ثروتمند گردی . اگر جهت ادای قرض 15 روز و روزی 22 مرتبه بخوانی قرضت ادا میگردد . اگر کسی این دعا را با خود داشته باشد از شر جمیع حیوانات و جن و انس محفوظ باشد .
و دعا این است :بِسمِ اللهِ الرَّحمن الرَّحیم.نادِ عَلیّاً مَظهَرَ العَجائِب تَجِدهُ عَوْناً لَکَ فِی النَّوائِب لی اِلَی اللهِ حاجَتی وَعَلَیهِ مُعَوَّلی کُلَّما اَمَرتَهُ وَ رَمَیتُ مُنقَضی فی ظِلِّ اللهِ وَ یُضِلِلِ اللهُ لی اَدعُوکَ کُلَّ هَمٍّ وَغَمٍّ سَیَنجَلی بِعَظَمَتِکَ یا اللهُ بِنُبُوَّتِکَ یا مُحَمَّدُ بِوَلایَتِکَ یا عَلِیُّ یا عَلِیُّ یا عَلِیُّ اَدرِکنی بِحَقِّ لُطفِکَ الخَفیِّ اللهُ اَکبَرُ اَنَا مِن شَرِّ اَعدائِکَ بَرِیءٌ اللهُ صَمَدی مِن عِندِکَ مَدَدی وَ عَلَیکَ مُعتَمِدی بِحَقِّ إِیّاکَ نَعبُدُ وَ إِیّاکَ نَستَعینُ یا اَبَا الغَیْثِ اَغِثْنی یااَبَاالحَسَنَیْنِ اَدْرِکنی یاسَیفَ اللهِ اَدرِکنی یا بابَ اللهِ اَدرِکنی یاحُجَّةَ اللهِ اَدرِکنی یا وَلِیَّ اللهِ اَدرِکنی بِحَقِّ لُطفِکَ الخَفیِّ یا قَهّارُ تَقَهَّرْتَ بِالقَهرِ وَ القَهرُ فی قَهرِ قَهرِکَ یا قَهّارُ یا قاهِرَ العَدُوِّ یا والِیَ الوَلِیِّ یا مَظْهَرَ العَجائِبِ یا مُرتَضی عَلِیٌّ رَمَیْتَ مَن بَغی عَلَیَّ بِسَهمِ اللهِ وَ سَیفِ اللهِ الْقاتِلِ اُفَوِّضُ اَمری اِلَی اللهِ اِنَّ اللهَ بَصَیرٌ بِالْعِبادِ وَ اِلهُکُم اِلهٌ واحِدٌ لا اِلهَ اِلاّ هُوَ الرَّحمنُ الرَّحیم اَدرِکنی یا غیاثَ المُستَغیثینَ یا دَلیلَ المُتَحَیِّرِینَ یا اَمانَ الخائِفینَ یا مُعینَ المُتَوَکِّلینَ یا رَاحِمَ المَساکینَ یا اِلهَ العالَمَینَ بِرَحمَتِکَ وَ صَلَّی اللهُ عَلی سَیِّدِنا مُحَمَّدٍ وَ الِهِ اَجمَعینَ وَ الحَمدُ للِهِ رَبِّ العالَمینَ.

معنی ترجمه دعای نادعلی

بخوان علی را که مظهر صفات عجیبه است . تا یاری کننده تو باشد در سختی ها این بنده پیوسته به خدا نیازمند است . و من در امورم به او تکیه کرده ام و امور گذشته و اینده ام را به او وا می گذارم برای رفع هر ناراحتی تو را می خوانم . تا مشکل حل و مسائل روشن گردد قسم به بزرگیت ای خدا و به پیامبریت ای محمد و به ولایت تو ای علی ای علی ای علی مرا در یاب بحق لطف پنهانت . الله اکبر و من از شر دشمنانت بیزاری می جویم . خدای بی نیاز از سوی تو یاری می شم و بر تو اعتماد دارم به حق ایاک نعبد و ایاک نستعین . ای پدر کمک ای پدر حسنین مرا در یاب ای شمشیر خدا ای در خدا , ای حجت خدا ,ای ولی خدامرا در یاب . به حق لطف پنهانت ای غالب و غلبه کننده,ای دوست دوست خدا ای مظهر صفات عجیبه ای علی یقین دارم هرکه بخواهد ظلم نماید تو به شمشیر کشنده او را از پای در می اوری من تمام امورم را به تو واگذارمی کنم . بدرستی او بصیر بر بندگان است فرماید : خدای شما خدای واحد است و غیر از او خدایی نیست و بخشنده و مهربان . مرا در یاب ای فریاد رس فریاد خواهان ای راهنمای سر گردانان ای امان ده تر سندگان ای یاری دهنده پناه آورندگان ای رحم کننده بر فقرا ای خدا به رحمتت مرا در یاب و درود فرست بر محمد و ال او و ستایش برای جهانیان است و بس ...

برگرفته از کتاب ارتباط با خدا
ترجمه: الهی قمشه ای

خواص دعای نادعلی

از برای ناد علی (ع) هفتصد خاصیت ذکر کرده اند و در تمام مهمات آنرا موثر دانسته اند و طریقه ختم ناد علی کبیر آنست که اگر کسی را مهمی عظیم پیش آید ناد علی (ع) را 7 نوبت به نیت آن مهم بخواند البته برآورده خواهد شد.اگر بعد از نماز صبح به نیت مال و ثروت، روزی 9 بار بخوانی ثروتمند گردی.اگر جهت ادای قرض 15 روز و روزی 22 مرتبه بخوانی قرضت ادا میگردد.

دانلود دعای ناد علی صوتی:لینک

چطور دعای نادعلی را ختم کنیم؟

و طریقه ختم ناد علی کبیر آنست:

که اگر کسی را مهمی عظیم پیش آید دعای ناد علی (ع) را ۷ نوبت به نیت آن مهم بخواند البته برآورده خواهد شد .

اگر بعد از نماز صبح به نیت مال و ثروت ، روزی ۹ بار بخوانی ثروتمند گردی .

اگر جهت ادای قرض ۱۵ روز و روزی ۲۲ مرتبه بخوانی قرضت ادا میگردد .

اگر کسی این دعا را با خود داشته باشد از شر جمیع حیوانات و جن و انس محفوظ باشد .

منظور از دعای ناد علی، شعر “ناد علیا مظهر العجائب* تجده عونا لک فی النّوائب * کلّ غمٍّ و هَمٍّ سَینجَلی *بِوَلایَتِکَ یا علیّ یا علی یا علی” است که در جلد 20 بحار الانوار ص 73 از قول میبدی، یکی از شارحان اهل سنت دیوان امیرالمؤمنین (ع) نقل شده است که متن روایت چنین است:

و گفته شده است که به پیامبر در روز ا حد ندا شد:

“ناد علیا مظهر العجائب * تجده عونا لک فی النّوائب

کلّ غمٍّ و هَمٍّ سَینجَلی* بِوَلایَتِکَ یا علیّ یا علی یا علی.”

و به همین مقدار اکتفا شده و مطلبی که دلالت داشته باشد که می توان از این شعر به عنوان دعا استفاده کرد، نقل نشده است.

از طرفی، با آنکه باید هر دعا را بر همان اساسی خواند که در روایت مرتبط وارد شده، اما باید در نظر داشت که برخی دستوراتی که در ارتباط با کیفیت خواندن “ناد علیا” بیان می شود، منشأ روایی نداشته و در کتب معتبر حدیثی چنین دستوراتی مشاهده نمی شود.

به هر حال، خواندن آن به امید ثواب یا “قصد رجاء” اشکال ندارد .

مراجع  معظم تقلید در مورد دعای نادعلی فرموده اند

خواندن دعاهایی که اعتبار سندش معلوم نشده، به امید ثواب، نه به قصد ورود اشکال ندارد.[1] یعنی به امید ثواب خوانده شود، نه به این قصد که از معصوم(ع) وارد شده است.

نکته دیگر آن است که در عبادات، آنچه در مرحله اول اهمیت دارد، استناد آن به یکی از منابع معتبر است، اما در  خصوص ادعیه، بر اساس روایات وارده از معصومان، ایرادی ندارد که هر فردی با انشاء خود و به شرط عدم تعارض با آموزه های اسلامی، به مناجات با پروردگار بپردازد[2]، اما نمی توان اصلی کلی را مورد پذیرش قرار داد که اگر شخصی با خواندن دعا و یا پرداخت نذری به حاجت خویش رسید، دیگران نیز آن دعا را مانند دعایی مأثور و منقول از امامان (ع) دانسته و آن را به مجموعه دعاها و اعمال موجود اضافه کنند.

[1]. آیت الله صافی گلپایگانی، معارف دین، ص 260؛ آیت الله فاضل لنکرانی، استفتائات، ج 2، ص 537،

[2] حر عاملی، محمد بن الحسن، وسائل الشیعة، ج 7، ص 139، ح 8944، مؤسسة آل البیت، قم، 1409 هـ ق. ” ِ عَنْ زُرَارَةَ قَالَ قُلْتُ لِأَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع عَلِّمْنِی دُعَاءً فَقَالَ إِنَّ أَفْضَلَ الدُّعَاءِ مَا جَرَى عَلَى لِسَانِک‏”.

اما پاسخ های جالب و شگفت انگیز کاربران نسبت به خواندن دعای ناد علی

سلام میدونی من توی زندگیم یه مشکل خیلی خیلی خیلی بزرگ داشتم فقط فکر کن که اینقدر بزرگ بود که 4 سال تمام شب و روز گریه می کردم. توی این چهار سال هر دعایی رو بگی امتحان کردم. و هیچ چیز  و دعایی به اندازه اینهایی که میگم جواب نداد:
اول قرآن و فارسی خوندم و به معنیش خیلی فکر کردم
دوم هر چیزی که توی قرآن بود و من فکر می کردم توی زندگیم برخلافش انجام دادم شروع کردم به استغفار خوندن و به همه کارهام از اول عمرم فکر کردم مثلا اگر کسی رو ناراحت کرده بودم بگیر تا آخر
سوم روز تولد حضرت رقیه یه غذا نذر کردم
اگه باورت میشه هنوز نمیدونم چطوری مشکلم حل شد. فقط میدونم کار خدا بوده حتی کسی که این خبر و به من داد خودش باورش نمیشد و فقط گفت نمیدونم چطور شده.
دعای ناد علی بسیار سریع الاجابه است موفق باشی
 

دانلود متن خواص دعای نادعلی با صدای فرهمند برای جلب محبت


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 20 خرداد 1397 ساعت 1:15 | بازدید : 3098 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

کد آهنگ پیشواز همراه اول سری جدید غمگین و شاد با پخش انلاین  RBT The Call waiting

آهنگ پیشواز همراه اول

کد آهنگ پیشواز همراه اول,کد آوای انتظار همراه اول

10 کد برتر و محبوب آهنگ پیشواز همراه اول اضافه شد

کد نام صاحب اثر عملیات
69961 کربلا می خوام جلال زارع پخش
 
89931 عشقم این روزا محمد علیزاده پخش
 
81072 مادر رضا نیک فرجام پخش
 
69750 آقا حسین روح الله ابوالحسنی پخش
 
91183 اگر خدا عاشقت باشه شهید محسن حججی پخش
 
69611 سوی نینوا رهسپاریم میثم مطیعی پخش
 
94627 می کشی مرا3 روح الله بهمنی پخش
 
82136 عاشقت شدم فرزاد فرزین پخش
 
73016 من نوکرت مجتبی رمضانی پخش
 
78244 یه پلاک منصور پورشیخ  

 

   


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 20 خرداد 1397 ساعت 1:15 | بازدید : 3103 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )
تبدیل تاریخ به آسانی تاریخ شمسی به میلادی و میلادی به شمسی را تغییر می دهد
تاریخ امروز را می توانید در صفحه تاریخ امروز مشاهد کنید به همراه ساعت
تبدیل تاریخ شمسی به میلادی با ابزار زیر انجام می شود.
در صورت بروز مشکل یا سوال در کامنت تبدیل شمسی به میلادی ما را باخبر کنید.
برای مشاهد تقویم ایرانی امسال نیز می توانید به صفحه تقویم ایرانی مراجعه کنید.
برای مشاهده فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ کلیک کنید.

با ابزار وبلاگ زیر می توانید هم از تبدیل تاریخ استفاده کنید و هم از کد آن در سایت و وبلاگتان


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 20 خرداد 1397 ساعت 1:14 | بازدید : 3091 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

حذف اکانت تلگرام,دیلیت اکانت تلگرام,دلیت اکانت تلگرام,پاک کردن اکانت تلگرام,delete account telegram,حذف تلگرام,telegram delete account,دیلیت اکانت,لینک دیلیت اکانت تلگرام,دلیت اکانت,پاک کردن تلگرام,حذف اکانت تلگرام فارسی,سایت حذف اکانت تلگرام,اکانت تلگرام,لینک حذف اکانت تلگرام,دیلیت اکانت تلگرام فارسی,آموزش حذف اکانت تلگرام,حذف اکانت تلگرام اندروید,روش حذف اکانت تلگرام,نحوه حذف اکانت تلگرام,سایت دیلیت اکانت تلگرام,حذف اکانت,روش دیلیت اکانت تلگرام,نحوه دیلیت اکانت تلگرام,telegram deactive,حذف حساب کاربری تلگرام,طریقه حذف اکانت تلگرام,دلیت اکانت تلگرام فارسی,چگونه اکانت تلگرام را حذف کنیم,دیلیت اکانت کردن تلگرام,آموزش دیلیت اکانت تلگرام,دیلیت اکانت تلگرام فارسی,حذف اکانت تلگرام اندروید,سایت حذف تلگرام,دیلیت اکانت تلگرام پلاس,دیلیت اکانت موبوگرام,دیلیت اکانت اینستاگرام,حذف دیلیت اکانت تلگرام,حذف دلیت اکانت تلگرام

سایت و آموزش حذف و دیلیت اکانت تلگرام اندروید فارسی پلاس در کامپیوتر

حذف و دیلیت اکانت تلگرام | حذف و پاک کردن اکانت تلگرام  |  حذف اکانت تلگرام delete account telegram

حذف اکانت تلگرام,پاک کردن اکانت تلگرام,دیلیت اکانت تلگرام

دانلود فیلم حذف و پاک کردن اکانت تلگرام (2 فیلم حذف تلگرام و متن آموزشی پاک کردن تلگرام)

[video width="854" height="464" mp4="http://www.codetools.ir/wp-content/uploads/2017/01/Telegram.mp4"][/video]

 

[video width="1280" height="720" mp4="http://www.codetools.ir/wp-content/uploads/2017/01/telegram-2.mp4"][/video]

 

 

حذف و دیلیت اکانت تلگرام در 7 گام ساده

1_به آدرس مقابل که مرجع رسمی حذف اکانت تلگرام است مراجعه نمایید. https://my.telegram.org/deactivate
2_ شماره موبایل خودتان را وارد کنید و گزینه Next را بزنید (اگر ساکن ایران هستید شماره را با پیشوند ۹۸+ وارد نمایید)

3_خب  برنامه تلگرام را باز کنید.یک پسورد از سوی سرورهای تلگرام برایتان ارسال می شود که در مرحله بعد لازمتان می شود.

4_رمز ارسال شده در مرحله قبل را درون کادر Password وارد نمایید و گزینه Sign in را کلیک کنید.

5_ گزینه Deactivate account را زده و به قسمت بعد بروید (به تازگی این مرحله دیگر نمی آید!)
6_در مرحله بعد.گزینه Done را انتخاب کنید
7_اکنون دو گزینه برای شما نمایش داده می شود.گزینه Yes، delete my account را انتخاب و اکانت تلگرام خود را برای همیشه حذف کنید.

پرسش و پاسخ حذف اکانت تلگرام

رایج ترین سوال ها:

چرا اکانت تلگرامم حذف نمیشه

چرا اکانتم حذف نمیشه

حذف اکانت تلگرام بدون ورود به تلگرام

حذف اکانت تلگرام بدون خواستن پسورد
حذف شدن اکانت تلگرام

علت حذف نشدن اکانت تلگرام

حذف اکانت تلگرام بدون پسورد

علت حذف نشدن تلگرام

برگرداندن اکانت تلگرام حذف شده

تمام کانال هایی که خودتون ساختید، بعد حذف اکانت خود به خود پاک میشن.

خیر، اگر اکانت خودتون رو از تلگرام حذف کرده بودید هیچ اطلاعاتی در دسترس نمیمونه، شما قبل از اینکه اکانت خودتون رو حذف کنید تلگرام بهتون این اخطار رو میده که تمام اطلاعات ذخیره شده شما پاک خواهد شد و دسترسی بهش در آینده ممکن نیست.

بعد از پاک کردن اکانت تلگرام برای پیام ها / اطلاعات / گروه ها / کانال ها چه اتفاقی می افتد؟

حذف اکانت تلگرام، تمامی پیام ها و اطلاعات شما پس از حذف حساب تلگرام از بین خواهد و دیگر قابل برگشت نیست. موارد زیر به صورت کامل حذف خواهند شد:

پیام ها
گروه ها
کانال ها
فهرست مخاطبین مرتبط با حساب شما
پس از حذف حساب تلگرام چه چیزهایی باقی خواهند ماند؟
در گروه های گفتگویی که در آنها فعالیت کردید، اطلاعات تماس شما همچنین خود متن پیام هنوز موجود خواهند بود. پس اگر شما می خواهید متنی که در گروه یا گفتگویی می نویسید، به صورت خودکار حذف شود، باید از امکان self-destruct timer استفاده کنید که پس از مدت زمان خاصی اقدام به حذف کردن متن و نوشتۀ شما می کند. در مورد self-destruct timer یا همان زمان بندی خودکار پاک شدن پیام، در مقالات بعدی این سایت توضیحات کامل داده شده است.

سوپر گروه ها، ربات ها و کانال های حساب شما به طور کامل و به همراه تمامی پیام ها و کاربران آن حذف خواهند شد. همۀ نام های کاربری مرتبط با حساب شما مثل نام های کاربری کانال و ربات آزاد خواهند شد. تا فرد دیگری بتواند آنها را برای خود ثبت کند.

بستن حساب تلگرام یک عمل غیرقابل برگشت است. اگر حتی با همان شماره تلفن یا گوشی قبلی مجدداً یک حساب تلگرام دیگر بسازید، تمامی دارایی های قبلی حساب تلگرام شما وجود نخواهند داشت و مثل یک کاربر جدید باید از تلگرام استفاده کنید. به طور کلی هیچ تاریخچه ای از گذشته نخواهید داشت. افرادی که شماره تلفن شما را در دفتر تلفن گوشی خود دارند، از الحاق شما به تلگرام آگاه می شوند.

این بود از اتفاقاتی که پس از حذف اکانت خود در تلگرام با آن روبرو می شدید. اگر پس از مطالعۀ این مقاله هنوز قصد پاک کردن حساب تلگرام خود را دارید، می توانید طبق آموزش حذف حساب تلگرام اقدام به این کار نمایید.

اگر کسی ما را بلاک کرده باشد آیا با پاک کردن اکانت از بلاک در می آییم؟
اگر فردی که شما را بلاک کرده شماره شما را نداشته باشد بله از بلاک در می آیید در غیر اینصورت بلاک می مانید.

مهم::اگر گوشی من دزدیده یا گم شد چطور اطلاعات اکانت تلگرامم را حذف کنم

روش حذف اطلاعات گوشی از راه دور
برای این کار کافی است حساب کاربری مربوط به شرکت سازنده گوشی خود را بسازید. به عنوان مثال اگر گوشی تلفن شما سامسونگ است، برای این کار قبل از هر چیز باید یک حساب کاربری "Gmail" برای خود ایجاد کنید. این کار را به سادگی با ورود به صفحه www.gmail.com می توانید انجام دهید. سپس برای فعال سازی حساب کاربری سامسونگ خود، به بخش تنظیمات گوشی خود مراجعه کرده و مراحل زیر را انجام دهید:

1. وارد بخش settings گوشی خود شوید.
2. گزینه accounts را انتخاب نمایید.
3. گزینه add account و سپس Samsung account را انتخاب کنید.
4. آدرس جیمیل خود را وارد کرده و یک پسورد برای آن وارد نمایید.
5. اکانت شما ساخته شده است.

حال که اکانت سامسونگ دارید به راحتی میتوانید بدون داشتن گوشی خود، رمز آن را عوض کنید. کافی است برای تغییر رمز خود مراحل زیر را دنبال کنید:

1.به آدرس google.com/android/devicemanager بروید و وارد اکانت گوگل خود شوید.
2. در صفحه بازشده، موبایلتان یا هر دستگاه دیگری که برای آن اکانت ساخته اید را انتخاب و سپس روی گزینه Erase کلیک کنید.

با استفاده از این گزینه می توانید بدون این که گوشی خود را در اختیار داشته باشید در اولین باری که گوشی شما به اینترنت متصل می شود، کلیه فایل ها و اپلیکیشن های موجود روی گوشی خود را پاک کرده و هیچ چیزی باقی نگذارید.

آموزش حل مشکل ارور phone number flood در تلگرام

دلایل بروز مشکل Phone Number Flood
یکی از دلایل بروز مشکل Phone Number Flood این است که با یک شماره تلفن به صورت مکرر دیلیت اکانت تلگرام انجام داده اید و تلگرام شما را به عنوان یک اسپم شناسایی می کند. به همین دلیل هنگام عضویت در تلگرام به صورت مجدد تلگرام این اجازه را به شما نمی دهد که با آن شماره شروع به ساخت حساب کاربری جدید کنید. این مشکل بعد از مدتی حل خواهد شد ولی اگر در ساخت حساب کاربری در تلگرام عجله دارید، بهتر است با یک شماره دیگر اقدام به ساخت اکانت تلگرام خود کنید و سپس با استفاده از تغییر شماره تلگرام اقدام به Change number نمایید.

رفع خطای Phone Number Flood در تلگرام
همانطور که در بالا هم اشاره کردیم خطای Phone Number Flood هنگامی برای شما نمایان می شود که با یک سیم کارت به صورت پشت سر هم اقدام به ساخت حساب کاربری در تلگرام کنید و مجدد آنها را حذف و دیلیت اکانت انجام دهید.

برای رها شدن از این مشکل به شما پیشنهاد می شود با یک شماره ای که قبلا تلگرام نساخته بودید، اقدام به ساخت اکانت تلگرام کنید. پس از ساخت حساب کاربری و وارد شدن به محیط تلگرام، در قسمت بالای صفحه ی تنظیمات شماره تلفن خود را انتخاب کنید. در پنجره جدید بعد از انتخاب گزینه Change Number شماره تلفنی که مسدود شده بود و قصد دارید بازهم با آن شماره حساب کاربری داشته باشید را وارد کنید.

حذف و دیلیت اکانت تلگرام و لینک دلیت اکانت تلگرام delete account telegram

 منبع:کدتولز

پ ن:منبع ویدیو سایت دانلود برتر

حذف و دیلیت اکانت تلگرام | حذف و پاک کردن اکانت تلگرام  |  حذف اکانت تلگرام delete account telegram


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 20 خرداد 1397 ساعت 1:14 | بازدید : 3173 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

راهنمای انتخاب اسم دختر و پسر نام های ایرانی

انتخاب اسم

نام‌های پسران

آ

  • آبتین
  • آتش
  • آترین
  • آتورپات
  • آذرخش
  • آذرمه
  • آذین
  • آرتین
  • آرام
  • آراز
  • آراد
  • آرتا
  • آرتان
  • آرش
  • آرشام
  • آرمان
  • آرمین
  • آروین
  • آریا
  • آریابان
  • آریانا
  • آرین
  • آریوبرزن
  • آزاد
  • آزرمگان
  • آساد
  • آستیاژ
  • آستیاگ
  • آلان
  • آوه
  • آویژه
  • آیین‌گشسب
  • آریو
  • آریافر
  • آریامن
  • آریامنش
  • آریامهر
  • آریان

ا

  • اخگر
  • ارخشا
  • اُرُد
  • اردشیر
  • اردلان
  • اردوان
  • ارژنگ
  • ارس
  • ارشا
  • آرشام
  • اَرَشک
  • ارشیا
  • ارمایل
  • اروند
  • اژدر
  • اسفندیار
  • اشک
  • اشکان
  • اشکبوس
  • افراسیاب
  • افشار
  • افشین
  • البرز
  • الوند
  • امید
  • انوش
  • انوشیروان
  • اورمزد
  • اورنگ
  • ایرج
  • ایشتوویگو

ب

  • بابک
  • باربد
  • بامداد
  • بامین
  • بامشاد
  • بردیا
  • بزرگمهر
  • به‌آیین
  • بهبد
  • بهرام
  • بهمن
  • بهمنش
  • بیژن
  • بهروز
  • بهراد
  • بهرنگ
  • بهزاد
  • بهداد
  • بهشاد
  • بهنام
  • برسام
  • برزو
  • برنا
  • برزن
  • برومند
  • برزین
  • بهداد

ت

  • تیرداد
  • تهماسب
  • تهمتن
  • تهمورث
  • تورج
  • تابان
  • تیریژ

ج

  • جاماسب
  • جاوید
  • جمشید
  • جهانگیر
  • جهان‌بخش
  • جهانشاه
  • جهاندار
  • جهان

چ

  • چنگیز
  • چه‌کو (کردی)
  • چیا
  • چیاکو
  • چومان

 

 راهنمای انتخاب اسم پسر و دختر اسم های ایرانی


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 20 خرداد 1397 ساعت 1:14 | بازدید : 3414 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

روابط زناشویی و جنسی از نظر اسلام در دوران عقد و بارداری و بعد ازدواج

روابط زناشویی,روبابط جنسی,روابط زناشویی در دوران بارداری,روابط زناشویی در دوران نامزدی,روابط زناشویی در دوران عقد

حتما برای شما این پرسش مطرح شده است روابط زناشویی و یا روبابط جنسی در دوران عقد و بارداری از نظر اسلام چگونه باید باشد؟

روابط زناشویی در دوران نامزدی یا روابط زناشویی در دوران عقد

گرچه پس از جاری شدن صیغه عقد دائمی شما و همسرتان عرفاً و شرعاً زن و شوهر محسوب می شوند.اما زن و شوهری که زندگی مشترکتان را هنوز آغاز نکرده اید و وابسته به پدر و مادرتان هستید.

بنابراین مهم است که برخی روابط و رفتارهای خود را تا زمانیکه زیر یک سقف نرفته اید کنترل کنید.همیشه آن چیزی که از قدیم باب بوده اشتباه نیست.

بلکه ملاحظات دوران است که بر اساس تجربه رعایت می شود. این یعنی شما باید برخی از چهارچوب های زندگی دوران تجرد را همچنان حفظ کنید.

رابطه ی جنسی دوران عقد از خود تعریفی دارد و این تعریف با توجه به خانواده های دو طرف، مخصوصاً دختر متفاوت است.

اما واقعاً تکلیف دختر و پسر در این دوران چیست و آن ها چطور می توانند یکدیگر را از نظر جنسی ارضا نمایند؟ بسیاری از زوج ها با توجه به تعاریف مختلف خانواده های خود در این زمینه و بسط دادن یا کم کردن این دایره ی محدودیت به مشکل برمی خوردند.

روابط زناشویی در دوران بارداری

محدودیت ها

در بارداری محدودیت هایی جهت نزدیکی وجود دارد که عبارت اند از:
▪ سابقه سقط یا تهدید به سقط یا زایمان زودرس
▪ سابقه انقباضات خودبه خودی رحمی، خون ریزی و یا پارگی زودرس پرده دور جنین
▪ نارسایی دهانه رحم و همچنین تعداد زایمان های متعدد


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 20 خرداد 1397 ساعت 1:13 | بازدید : 3108 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

رقص ایرانی,رقص عربی,رقص شرقی

رقص ایرانی,رقص عربی,رقص شرقی

انواع رقص ایرانی

رقص سیستانی
رقص شمشیر و یا صورت ساده تر آن یعنی رقص چوب که به همراه دهل و ساز ( به گویش سیستانی دول و ساز ) اجرا می‌شود.

 رقص لری
رقص های مردم لرستان مانند موسیقی ، ریشه در کار و زندگی آنان دارد . هم آهنگی ضرب آهنگ های موسیقی با حرکات موزون پاها و بدن رقصندگان ، تند و کند شدن سرعت رقص ها و جهش و سکون در حرکات ، همه و همه گویای آن است که رقص ها نشانگر روح ایستادگی ،‌هیجان و شادمانی است
 
رقص فولکلوریکو
رقص فولکلوریکو نام یک سبک رقص سنتی است. این رقص در مکزیک و تگزاس محبوبیت و منشا دارد.
 
رقص کردی
رقص کردی بخشی از آیین‌های نمایشی کردها است که بصورت گروهی و به شکل حلقه‌ای نا کامل در حالیکه پنجه دست‌هایشان به هم گره خورده است و از چپ به راست در حرکت هستند اجرا می‌شود. اولین نفر سمت راست گروه که با دستمالی در دست وظیفه هدایت و هماهنگ کردن حرکت بقیه رقصندگان را به عهده دارد و سرعت و ریتم و شور رقصندگان بستگی به هدایت او دارد را در زبان بومی سَرچُوپی کِش (به کردی: سه‌ر چۆپی کێش) و آخرین نفر گروه که در منتهی‌الیه سمت چپ حلقه قرار دارد و او نیز مسئولیت مشابهی دارد را گاوانی می‌نامند.
 
رقص گرجی
رقص گرجی ، رقص فولکوریک مردم گرجی است و جزو رقص های سنتی منطقهٔ قفقاز محسوب می شود.
 
رقص‌ آذربایجانی
رقص‌های آذربایجانی از سری رقص‌های فولکلوریک است که از نسلی به نسل بعدی منتقل و در این پروسه توسعه و شکل گرفته‌است.

رقص هندی
در سده اول قبل از میلاد در هند، بسیاری از متون رسمی با این نگرش نوشته می‌شدند که قوانین مدیریت اجتماعی، زندگی خصوصی، نظام زبانی، مبادلات مالی عمومی، سیاست داخلی، فنون شعر و فنون اجرای نمایش را تدوین کنند. « ناتیاشاسترای » باراتا مونی اولین متن موجود درباره رقص است.  گرچه موضوع اصلی « ناتیاشاسترا » نمایش است، به موضوع رقص نیز به مقدار قابل توجهی پرداخته‌است. این متن از یک سو به جزیئات حالات مختلف حرکت دست می‌پردازد واز سوی دیگر این حالات حرکت را به دو دسته نرم و شدید تقسیم می‌کند؛ حالت اول معرف شکل رقص « لالیتا » (« لایسا ») و حالت دوم معرف رقص « تنداوا » است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 20 خرداد 1397 ساعت 1:13 | بازدید : 3175 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

دانلود اس ام اس عاشقانه جدید کوتاه زیبا برای عشقم و همسرم

پیامک عاشقانه زیبا برای همسرم و عشقم,پیامک و اس ام اس عاشقانه جدید کوتاه

اس ام اس عاشقانه زیبا برای همسرم و عشقم,اس ام اس عاشقانه جدید کوتاه

اس ام اس عاشقانه برای عشقم

 

>>>=======>

تیر جومونگ بخوره تو قلب دشمنات!

@@@@@@@@@@@@@

هی تو کمی نزدیکتر بیا ،
اما چیزی نگو
بگذار فقط ،
بگذار چشمهایمان این همه دوست داشتن ها را زیرنویس کنـــد

اس ام اس عاشقانه برای همسرم

من صفرم و تو دویی

با تو بیستم

بی تو نیستم

اس ام اس عاشقانه جدید

نمی توانید در یک زمان

هم عاقل باشید ، هم عاشق

@@@@@@@@@@@@@

مصرعی از قلب من
با مصرعی از قلب تو
شاه بیتی میشود
در دفتر دیوان عشق

@@@@@@@@@@@@@

این روزهارادیده ای؟
مردم ازپایان جهان میترسندعشق من…
ولی نمیدانندپایان جهان من روزیست که تونباشی

@@@@@@@@@@@@@

دست های تو
حق من است ؛

حقم را …
کف
دستم
بگذار ….

@@@@@@@@@@@@@

دم چشمهایت گرم
با آن دوستت دارم های عاشقانه اش…
از زیر زبانت که نمیتوان حرفی کشید !

@@@@@@@@@@@@@

هوا گرم است
دو اسکوپ بیشتر بریز
از یخ عشقت

@@@@@@@@@@@@@

به امید چتر فردایت خیس بارانم

از طلوع عشق تا غروب سرنوشت دوستت دارم

اس ام اس عاشقانه کوتاه

2تا گل بگیر دستت ، یکی دست راست ، یکی دست چپ
ولی من گل وسطی رو دوست دارم !

اس ام اس عاشقانه زیبا

دوست داشتنت” را پنهان کردم…!!

نه از دست “تو” …

از “ترس روزگار” …

روزگاری که همه ی دوست داشتنی هایم را از من گرفت

@@@@@@@@@@@@@

یا رب نگاه کس به کس آشنا مکن
گر میکنی کرم نموده و از هم جدا مکن

@@@@@@@@@@@@@

تـو
آخـریـن
کـسی
هـستی
کـه
اولـین
بـار
عـاشـقش
شـدم . . .

اس ام اس عاشقانه جدید 1396

جاده ی خوشبختی در دست تعمیره ! دور بزن برگرد این اسمش تقدیره

@@@@@@@@@@@@@

در سیاهی چشمانت لانه کرده ام -پلک نزن خانه خرابم می کنی

@@@@@@@@@@@@@

عشق مانند جنگ است......آسان شروع می شود.......سخت پایان می یابد.........و فراموش کردنش محال است

اس ام اس عاشقانه دوست دارم

مـَــن
کَـســـیَــــــم ﮐــﻪ
ﻭﻗﺘــــــــﯽ ﯾـﻪ نَــــــفَــــــــرو
ﺩﻭﺳــــــــــﺖ داشتـــه بــــاشَـــــــــــــم…
ﻭﺍﺳــــــﻪ ﺑــقــیــــه
ﻧﻤــــــــﺎﺯ “مِــــیِـّــــــتــــــــ”
مــــــی خــــونَــــــم

@@@@@@@@@@@@@

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد ، پس با تمام سکوتم دوستت دارم . . .
@@@@@@@@@@@@@
من تو را هنوز مثل تمام شدن مشق شبم دوست دارم

@@@@@@@@@@@@@

تو را

دوست دارم

در زمانه ای که

عشق را نمی شناسند ...

@@@@@@@@@@@@@

عکس های عاشقانه

، عارفانه، بی‌بهانه، خالصانه، با صداقت، بی نهایت، تا قیامت، دوستت دارم......

@@@@@@@@@@@@@

دوست داشتنت گناه باشد

 یا که اشتباه،

گناه میکنم تو را

حتی باشتباه

@@@@@@@@@@@@@

نگاهت تلخ
اشکهایم شور
یادت شیرین
چه زندگی بامزه ای

@@@@@@@@@@@@@

دوست داشتنت
اندازه ندارد
حجم نمی خواهد
وقتی تمام کشور وجودم
سرزمین حکمرانی توست . . .

اس ام اس عاشقانه جدید 96

با اینکه ازم دوری اما هر وقت دستمو میزارم رو قلبم ، میبینم سر جاتی !

@@@@@@@@@@@@@

لیوانی آب باشد و

خرده ای نان و

دست های تو ...

هیچ پرنده ای به اندازه من

این قفس را دوست ندارد

اس ام اس عاشقانه دلتنگی

گر جفای روزگار تکه کند قلب مرا، روی هر تکه نویسم اسم زیبای تو را

@@@@@@@@@@@@@

دلتنگی من تمام نمی شود

همین که فکر کنم من و تو دو نفریم دلتنگتر میشوم برای تو

اس ام اس عشقولانه

لنگر عشق زدم بر دل طوفانی تو / تکیه گاهم شده است ساحل بارانی تو . . .

@@@@@@@@@@@@@

 مـن از << تــــــــــو >> هــیـچ چـیز… جـز بـودنــت نـمی خــوام . . .

@@@@@@@@@@@@@

برای تو مینویسم
و میروم
و پشت خواهم کرد
به تمامی تپش های این دقایق.
دل خواهم کند.
بی تو خواهم زیست
گوش خواهم سپرد
فریاد خواهم شد
مهربان نخواهم بود
دل نخواهم سپرد
ارام ترکه شدم
بی تو خواهم مرد……..

@@@@@@@@@@@@@

بیچاره پدر، همیشه میخواست دکتر بشوم!

لعنتی! جبر نگاه تو مرا شاعرکرد..

@@@@@@@@@@@@@

اس ام اس عشق

دلمان که می گیرد،تاوان لحظه هاییست
که دل می بندیم،
خدایااااا…
هرگز کسی را به آنچه..
قسمتش نیست،عادت نده…

@@@@@@@@@@@@@

دلتنگتم….
و این درد کمی نیست که پشت هیچ خط تلفنی صدای تو نیست….
دلتنگتم….
و این درد کمی نیست که رو بر میگردانم و جای تو خالیست….
@@@@@@@@@@@@@

هر بار که با دلم میجنگم,
تو برنده میشوی..
جهان جای خوبی برای عاشقانه زیستن نیست..
این حرف را اما باهیچ گلوله ای،
نمیشود در مغز این دل فروکرد…!
می میرد اما باور نمی کند…!

@@@@@@@@@@@@@

کــسی کـه دوسـت داره همـیشه نــگرانـته…
بـه خاطر هـمین بـیشتر از ایـنکه بـگه
دوستـت دارم … مـیگه مـواظب خـودت بـاش …

دانلود اس ام اس عاشقانه جدید کوتاه زیبا برای عشقم و همسرم Lovely sms


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 20 خرداد 1397 ساعت 1:13 | بازدید : 3185 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

تاریخ امروز همراه با تقویم و تاریخ میلادی و مناسبت های امروز

تاریخ امروز و تاریخ میلادی و مناسبت های امروز,تاریخ امروز ایران,تاریخ امروز میلادی,تاریخ میلادی امروز,تاریخ امروز و مناسبت های امروز,تاریخ امروز

تاریخ امروز

 

تقویم ۹۷

۱ فروردین جشن نوروز/جشن سال نو

۱ فروردین شهادت امام علی النقی الهادی علیه السلام [ ٣ رجب ]

۲ فروردین عیدنوروز

۳ فروردین عیدنوروز

۴ فروردین عیدنوروز

۶ فروردین روز امید، روز شادباش نویسی

۶ فروردین زادروز آشو زرتشت، اَبَراِنسان بزرگ تاریخ

۷ فروردین روز جهانی تئاتر [ ۲۷ March ]

۸ فروردین ولادت امام محمد تقی علیه السلام [ ١٠ رجب ]

۱۰ فروردین جشن آبانگاه

۱۱ فروردین ولادت امام علی علیه السلام و روز پدر [ ١٣ رجب ]

۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران

۱۳ فروردین جشن سیزده به در

۱۳ فروردین وفات حضرت زینب سلام الله علیها [ ١٥ رجب ]

۱۷ فروردین سروش روز،جشن سروشگان

۱۸ فروردین روز جهانی بهداشت [ ۷ April ]

۱۹ فروردین فروردین روز،جشن فروردینگان

۲۳ فروردین شهادت امام موسی کاظم علیه السلام [ ٢٥ رجب ]

۲۵ فروردین روز بزرگداشت عطار نیشابوری

۲۵ فروردین مبعث رسول اکرم [ ٢٧ رجب ]

۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

۳۱ فروردین ولادت سالار شهیدان، امام حسین علیه السلام و روز پاسدار [ ٣ شعبان ]

۱اردیبهشت روز بزرگداشت سعدی

۱ اردیبهشت ولادت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز [ ٤ شعبان ]

۲ اردیبهشت جشن گیاه آوری؛روز زمین پاک [ ۲۲ April ]

۲ اردیبهشت ولادت امام زین العابدین علیه السلام [ ٥ شعبان ]

۳ اردیبهشت روزبزرگداشت شیخ بهایی؛ روزملی کارآفرینی

۸ اردیبهشت ولادت علی اکبر علیه السلام و روز جوان [ ١١ شعبان ]

۹ اردیبهشت روزشوراها

۹ اردیبهشت روز جهانی روانشناس و مشاور

۱۰ اردیبهشت جشن چهلم نوروز؛ روزملی خلیج فارس

۱۱ اردیبهشت روزجهانی کارگر [ ۱ May ]

۱۲ اردیبهشت شهادت استاد مرتضی مطهری، روزمعلم

۱۲ اردیبهشت ولادت حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه و جشن نیمه شعبان [ ١٥ شعبان ]

۱۵ اردیبهشت جشن میانه بهار/جشن بهاربد؛ روز شیراز

۱۵ اردیبهشت روز جهانی ماما [ ۵ May ]

۱۷ اردیبهشت روز اسنادملی و میراث مکتوب

۱۸ اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر [ ۸ May ]

۲۵ اردیبهشت روز بزرگداشت فردوسی

۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی

۲۸ اردیبهشت روز بزرگداشت حکیم عمر خیام

۲۸ اردیبهشت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی [ ۱۸ May ]

۱خرداد روز بهره وری و بهینه سازی مصرف

۱ خرداد روز بزرگداشت ملاصدرا

۳ خرداد فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی

۴ خرداد روز دزفول، روز مقاومت و پایداری

۶ خرداد خرداد روز،جشن خردادگان

۱۰ خرداد ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام [ ١٥ رمضان ]

۱۳ خرداد شب قدر [ ١٨ رمضان ]

۱۴ خرداد رحلت حضرت امام خمینی

۱۴ خرداد ضربت خوردن حضرت علی علیه السلام [ ١٩ رمضان ]

۱۵ خرداد قیام ۱۵ خرداد

۱۵ خرداد روز جهانی محیط زیست [ ۵ June ]

۱۶ خرداد شهادت حضرت علی علیه السلام [ ٢١ رمضان ]

۱۷ خرداد شب قدر [ ٢٢ رمضان ]

۲۰ خرداد روز جهانی صنایع دستی [ ۱۰ June ]

۲۲ خرداد روز جهانی مبارزه با کار کودکان [ ۱۲ June ]

۲۴ خرداد روز جهانی اهدای خون [ ۱۴ June ]

۲۵ خرداد روز ملی گل وگیاه

۲۵ خرداد عید سعید فطر [ ١ شوال ]

۲۶ خرداد تعطیل به مناسبت عید سعید فطر [ ٢ شوال ]

۲۷ خرداد روز جهاد کشاورزی

۲۷ خرداد روز جهانی بیابان زدایی [ ۱۷ June ]

۲۹ خرداد درگذشت دکتر علی شریعتی

۳۱ خرداد شهادت دکتر مصطفی چمران

تقویم ۹۷

۱ تیر جشن آب پاشونک، جشن آغاز تابستان

۱ تیر روز اصناف

۵ تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر [ ۲۶ June ]

۷ تیر شهادت آیت الله دکتر بهشتی ؛ روز قوه قضاییه

۸ تیر روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی

۱۰ تیر روز صنعت و معدن

۱۳ تیر تیر روز،جشن تیرگان

۱۴ تیر روز قلم

۱۵ تیر جشن خام خواری

۱۸ تیر شهادت امام جعفر صادق علیه السلام [ ٢٥ شوال ]

۲۴ تیر ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختران [ ١ ذوالقعده ]

۲۵ تیر روز بهزیستی و تامین اجتماعی

۲۷ تیر اعلام پذیرش قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت از سوی ایران

مناسبت های ماه : مرداد

۳ مرداد ولادت امام رضا علیه السلام [ ١١ ذوالقعده ]

۶ مرداد روز ترویج آموزش های فنی و حرفه ای

۷ مرداد مرداد روز،جشن مردادگان

۸ مرداد روز بزرگداشت شیخ شهاب الدین سهروردی

۱۰ مرداد جشن چله تابستان

۱۴ مرداد صدور فرمان مشروطیت

۱۷ مرداد روز خبرنگار

۲۱ مرداد شهادت امام محمد تقی علیه السلام [ ٢٩ ذوالقعده ]

۲۲ مرداد روز جهانی چپ دست ها [ ۱۳ August ]

۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگانِ سرافراز به وطن

۲۸ مرداد شهادت امام محمد باقرعلیه السلام [ ٧ ذوالحجه ]

۲۸ مرداد سالروز کودتای ۲۸ مرداد علیه دولت دکتر محمد مصدق

۲۸ مرداد سالروز فاجعه آتش زدن سینما رکس آبادان

۳۰ مرداد روز عرفه [ ٩ ذوالحجه ]

۳۱ مرداد عید سعید قربان [ ١٠ ذوالحجه ]

۱ شهریور روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک

۲ شهریور آغاز هفته دولت

۴ شهریور زادروز داراب (کوروش)

۴ شهریور شهریور روز،جشن شهریورگان

۴ شهریور روز کارمند

۵ شهریور روز بزرگداشت محمدبن زکریای رازی و روز داروساز

۵ شهریور ولادت امام علی النقی الهادی علیه السلام [ ١٥ ذوالحجه ]

۸ شهریور روز مبارزه با تروریسم

۸ شهریور عید سعید غدیر خم [ ١٨ ذوالحجه ]

۱۰ شهریور ولادت امام موسی کاظم علیه السلام [ ٢٠ ذوالحجه ]

۱۱ شهریور روزصنعت چاپ

۱۳ شهریور روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی

۱۳ شهریور روزتعاون

۱۷ شهریور قیام ۱۷ شهریور

۱۹ شهریور وفات آیت الله سید محمود طالقانی اولین امام جمعه تهران

۱۹ شهریور روز جهانی پیشگیری از خودکشی [ ۱۰ September ]

۲۰ شهریور حمله به برج‌های دوقلوی مرکز تجارت جهانی [ ۱۱ September ]

۲۱ شهریور روز سینما

۲۲ شهریور روز گرامیداشت برنامه نویسان [ ۱۳ September ]

۲۷ شهریور روز شعر و ادب پارسی و روز بزرگداشت استاد شهریار

۲۸ شهریور تاسوعای حسینی [ ٩ محرم ]

۲۹ شهریور عاشورای حسینی [ ١٠ محرم ]

۳۰ شهریور روز گفتگوی تمدنها

۳۰ شهریور روز جهانی صلح [ ۲۱ September ]

۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس

۳۱ شهریور شهادت امام زین العابدین علیه السلام [ ١٢ محرم ]

تقویم۹۷

۵ مهر روز جهانی جهانگردی [ ۲۷ September ]

۷ مهر روز آتش نشانی و ایمنی

۷ مهر سقوط هواپیمای حامل جمعی از فرماندهان جنگ (کلاهدوز، نامجو، فلاحی، فکوری، جهان آرا) در سال ۱۳۶۰

۸ مهر روزبزرگداشت مولوی

۸ مهر روز جهانی ناشنوایان [ ۳۰ September ]

۸ مهر روز جهانی ترجمه و مترجم [ ۳۰ September ]

۹ مهر روز جهانی سالمندان [ ۱ October ]

۱۳ مهر روز نیروی انتظامی

۱۳ مهر روز جهانی معلم [ ۵ October ]

۱۴ مهر روز دامپزشکی

۱۶ مهر مهر روز،جشن مهرگان

۱۶ مهر روز ملی کودک [ ۸ October ]

۱۷ مهر روز جهانی پست [ ۹ October ]

۱۹ مهر روز جهانی دختر [ ۱۱ October ]

۲۰ مهر روز بزرگداشت حافظ

۲۲ مهر روز جهانی استاندارد [ ۱۴ October ]

۲۳ مهر روز جهانی عصای سفید [ ۱۵ October ]

۲۴ مهر روز جهانی غذا [ ۱۶ October ]

۲۵ مهر روز جهانی ریشه کنی فقر [ ۱۷ October ]

۲۶ مهر روز تربیت بدنی و ورزش

تقویم۹۷ pdf

آبان روز آمار و برنامه ریزی

۷ آبان سالروز ورود کوروش بزرگ به بابل در سال ۵۳۹ پیش از میلاد

۸ آبان روز نوجوان

۸ آبان اربعین حسینی [ ٢٠ صفر ]

۱۰ آبان آبان روز، جشن آبانگان

۱۳ آبان روز دانش آموز

۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی

۱۵ آبان جشن میانه پاییز

۱۶ آبان رحلت رسول اکرم؛شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام [ ٢٨ صفر ]

۱۷ آبان شهادت امام رضا علیه السلام [ ٢٩ صفر ]

۱۸ آبان روز ملی کیفیت

۱۸ آبان هجرت پیامبر اکرم از مکه به مدینه [ ١ ربیع الاول ]

۲۴ آبان روز کتاب و کتابخوانی

۲۵ آبان شهادت امام حسن عسکری علیه السلام [ ٨ ربیع الاول ]

۲۶ آبان روز جهانی فلسفه [ ۱۷ November ]

۲۹ آبان میلاد رسول اکرم به روایت اهل سنت [ ١٢ ربیع الاول ]

۲۹ آبان روز جهانی کودک

تقویم ۹۷ pdf

۴آذر جشن

۴ آذر میلاد رسول اکرم و امام جعفر صادق علیه السلام [ ١٧ ربیع الاول ]

۴ آذر روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان [ ۲۵ November ]

۵ آذر روز بسیج مستضعفان

۷ آذر روز نیروی دریایی

۹ آذر آذر روز، جشن آذرگان

۱۰ آذر روز مجلس

۱۰ آذر روز جهانی ایدز [ ۱ December ]

۱۲ آذر تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۱۲ آذر روز جهانی معلولان [ ۳ December ]

۱۳ آذر روز بیمه

۱۵ آذر روز حسابدار

۱۶ آذر روز دانشجو

۲۵ آذر روز پژوهش

۲۵ آذر ولادت امام حسن عسکری علیه السلام [ ٨ ربیع الثانی ]

۲۶ آذر روز حمل و نقل

۲۷ آذر وفات حضرت معصومه سلام الله علیها [ ١٠ ربیع الثانی ]

۳۰ آذر جشن شب یلدا

تقویم۹۷

مناسبت های ماه : دی

۱ دی روز میلاد خورشید؛ جشن خرم روز، نخستین جشن دیگان

۴ دی جشن کریسمس [ 25 December ]

۵ دی سالروز زمین لرزه ی بم در سال 1382

۵ دی سالروز شهادت آشو زرتشت، اَبَراِنسان بزرگ تاریخ

۸ دی دی به آذر روز، دومین جشن دیگان

۱۱ دی جشن آغاز سال نو میلادی [ 1 January ]

۱۵ دی دی به مهر روز، سومین جشن دیگان

۲۰ دی سالروز قتل امیرکبیر به دستور ناصرالدین شاه قاجار

۲۲ دی ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار و بهورز [ ٥ جمادی الاولی ]

۲۳ دی دی به دین روز، چهارمین جشن دیگان

۲۷ دی اجرای توافق نامه‌ی برجام

مناسبت های ماه : بهمن

۱ بهمن زادروز فردوسی

۲ بهمن بهمن روز، جشن بهمنگان

۵ بهمن جشن نوسره

۱۰ بهمن جشن سده

۱۲ بهمن بازگشت امام خمینی به ایران

۱۵ بهمن جشن میانه زمستان

۱۹ بهمن روز نیروی هوایی

۲۰ بهمن شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها [ ٣ جمادی الثانیه ]

۲۲ بهمن پیروزی انقلاب اسلامی

۲۲ بهمن حمله به سفارت روسیه و قتل گریبایدوف سفیر روسیه تزاری در ایران [ 11 February ]

۲۳ بهمن زادروز چارلز داروین بنیانگذار نظریه‌ی فرگشت از طریق انتخاب طبیعی

مناسبت های ماه : اسفند

۲ اسفند روز جهانی زبان مادری [ 21 February ]

۵ اسفند جشن اسفندگان(سپندارمذگان) روز عشق

۵ اسفند روز بزرگداشت زمین و بانوان

۵ اسفند روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس

۷ اسفند ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن [ ٢٠ جمادی الثانیه ]

۷ اسفند سالروز استقلال کانون وکلای دادگستری و روز وکیل مدافع

۷ اسفند سالروز درگذشت علی اکبر دهخدا

۱۴ اسفند روز احسان و نیکوکاری

۱۴ اسفند سالروز درگذشت دکتر محمد مصدق

۱۵ اسفند روز درختکاری

۱۷ اسفند ولادت امام محمد باقر علیه السلام [ ١ رجب ]

۱۷ اسفند روزجهانی زنان [ 8 March ]

۱۹ اسفند شهادت امام علی النقی الهادی علیه السلام [ ٣ رجب ]

۲۵ اسفند پایان سرایش شاهنامه

۲۶ اسفند ولادت امام محمد تقی علیه السلام [ ١٠ رجب ]

۲۹ اسفند روز ملی شدن صنعت نفت ایران

۲۹ اسفند ولادت امام علی علیه السلام و روز پدر [ ١٣ رجب ]

مرتبط:تقویم ایرانی

تبدیل تاریخ 

تبدیل تاریخ

فال روزانه

 

   


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 20 خرداد 1397 ساعت 1:12 | بازدید : 3100 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

لیست بهترین و برترین انواع گیاهان دارویی موجود در ایران

لیست گیاهان دارویی,گیاهان دارویی و خواص آنها,گیاهان دارویی,گیاهان دارویی برای لاغری,انواع گیاهان دارویی,گیاهان دارویی ایران,عکس گیاهان دارویی

 

لیست بهترین و برترین گیاهان دارویی موجود در ایران و دنیا | گیاهان دارویی

 

  1. نوشیدن چای سبز یا استفاده از عصاره این گیاه دارویی تاثیر زیادی در پیشگیری از تجمع و رسوب چربی ها در اطراف کبد دارد،
  2. گیاه خارمریم یکی دیگر از گیاهان دارویی است که از آن برای درمان و پیشگیری از بیماری های کبدی استفاده می کنند.
  3. کاهش جذب چربی در جریان گردش خون و اندام های داخلی گنجاندن زنجبیل در برنامه غذایی هفتگی است
  4. با استفاده از پاپریکا ، حتی کبد چرب گرید ۳ هم به سادگی درمان می شود
  5. نوشیدن دم کرده گل مریم نیز اثربخش است.کاهش تدریجی وزن و ورزش روزانه می تواند به گونه چشمگیری در درمان کبد چرب مفید باشد. البته توجه داشته باشید کاهش ناگهانی وزن ممکن است این مشکل را تشدید کند.
  6. سکنجبین عنصلی را که همان پیاز دشتی و پیاز موش است و عرب ها عنصل می گویند در سکنجبین می جوشانند و آبش را صاف می کنند و روزی یک الی دو قاشق پلو خوری به فاصله 122 ساعت مصرف می کنند.
    عرق گیاهی شاه تره، خارشتر و کاسنی از جمله داروهای گیاهی موثر در کنترل و درمان کبد چرب به شمار می آیند

گیاهان دارویی برای درمان دیابت:

  1. دارچین حاوی ترکیبات بیولوژیک فعالی است که برای کنترل قند خون در دیابتی ها مؤثر عمل می کنند.
  2. پیاز و سیر باعث افزایش میزان انسولین در خون می ‌شوند. هر چقدر مصرف این مواد بیشتر باشد، قند خون بیشتر کاهش می ‌یابد.
  3. می توانید از تخم شنبلیله هم برای کنترل قند خونتان استفاده کنید.
  4. زنجبیل/ مصرف روزانه 3 گرم از این ادویه (به صورت کپسول) به تنظیم کلسترول، کنترل قند و وزن افراد مبتلا به دیابت نوع 2 کمک می کند.
  5. میوه خیار تلخ حاوی ماده ‌ای شبیه انسولین است و مصرف روزانه حدود 60 گرم شیره این گیاه به کاهش مختصر قندخون منجر می ‌شود.
  6. سیاه گیله/اثر ضددیابت یک بار مصرف عصاره این گیاه که اثری مشابه انسولین دارد، تا چند هفته در بدن باقی می ‌ماند.
  7. خار مریم زردچوبه یک طلای خوراکی است که در تهیه ی غذاها به وفور استفاده می شود. این ادویه به کاهش قند خون کمک می کند.این گیاه دارویی موجب افزایش حساسیت سلول‌ ها به انسولین و کاهش قندخون می ‌شود.
  8. هندوانه ابوجهل/در طب سنتی بسیاری از کشورها از جمله ایران تجویز میوه این گیاه جهت کاهش قند خون متداول است.
  9. پودر کاری طعم خوبی به غذاها می دهد. این ادویه یکی از افزودنی های فوق العاده برای تمام سس ها است. پودر کاری ادویه ای برای کنترل قند خون محسوب می شود.
  10.  آلوئه ورا بیشتر در بهبود وضعیت پوست و تسکین سوختگی استفاده می شود. اما خواص آن به همین جا ختم نمی شود. آلوئه ورا با سرعت زیادی به کاهش قند خون کمک می کند.
  11. مصرف روزانه 5/1 گرم پودر چای سبز خشک موجب کاهش مختصر قندخون در بیماران دیابتی می‌ شود.
  12. چوب میخک طعم معطر تندی دارد که برای تهیه ی انواع غذاها استفاده می شود. این گیاه ترکیبات آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی قوی ای دارد که در کنترل قند خون به دیابتی ها کمک زیادی می کند.
  13. از قرن ها پیش از جینسینگ به عنوان یکی از معروف ترین داروهای گیاهی استفاده می شود. این گیاه حساسیت سلول ها به انسولین را افزایش داده و عوارض ناشی از دیابت را کاهش می دهد.
  14. پونه ی کوهی یکی از آن سبزیجات معطر فوق العاده است که عطر و طعم خوبی به غذاها می دهد. علاوه بر این افرادی که به دنبال راهی برای کاهش قند خون و سالم ماندن هستند نیز می توانند به این گیاه اعتماد کنند.

لیست گیاهان دارویی

گیاه دارویی ترشک

خواص گیاهان دارویی-یکی از گیاهان دارویی ، گیاه ترشک است ،این گیاه در مناطق معتدل كشور ما رویش دارد و از قدیم الایام به عنوان یك سبزی مفید و مؤثر از آن استفاده می شده است. گرچه در رابطه با مسائل غذایی از آن استفاده های فراوانی می شده ؛ ولی اكنون این استفاده كاهش یافته است و در عوض موارد درمانی این گیاه افزایش پیدا كرده و در همه زمینه ها از آن استفاده می شود و هیچگونه عارضه ای ندارد. در میان عشایر مرسوم است كه از دانه های این گیاه استفاده می كنند.

گیاه دارویی مریم گلی

خواص گیاهان دارویی - گیاه مریم گلی گیاهی با قدمت بسیار طولانی است و در حدود ۱٠٠٠ سال پیش به وجود این گیاه دارویی پی برده و از آن استفاده می كرده اند از جمله ابوعلی سینا در كتابهای خود به این گیاه دارویی اشاره كرده و خواص آن را برشمرده و تأكید بر مصرف آن كرده است.

این گیاه دارویی ضد درد، آرامش بخش و برای كاهش قند خون استفاده می شود. این گیاه دارویی (مریم گلی)در تمام مناطق معتدله رویش دارد. گلهای سفید زیبایی می دهد، بصورت خوشه ای است و جزء گیاهان معطر و خوشبو است كه طعم بسیار تلخی دارد.

این گیاه دارویی آرام بخش و مقوی اعصاب است. همچنین یك داروی ضد عفونی كننده بسیار قوی است. اگر از جوشانده این گیاه بصورت قرقره استفاده شود، جوشهای داخل دهان و بعضاً آفت دهان را درمان می كند.

همچنین برای زخمهایی كه بر اثر واریس به وجود می آید بسیار مؤثر است.در آنژیم و انواع گلو درد نیز از این گیاه استفاده می شود. از جوشانده این گیاه برای ضماد و جوشهای بدن استفاده می شود. جوشانده غلیظ این گیاه اگر با آب مخلوط شود برای دردهای مفصلی، رماتیسم و حتی راشیتیسم كودكان بسیار مفید و مؤثر است.

گیاه دارویی سریش

خواص گیاهان دارویی- مورد استفاده گیاه سریش بیشتر بدلیل چسبنده بودنش است. البته این گیاه علاوه بر این، كاربرد درمانی هم دارد. از دانه های این گیاه، روغنی گرفته می شود كه در بعضی از تصلبهای شریانی مورد استفاده قرار می گیرد. از برگهای این گیاه به عنوان سبزی خوردنی و از ریشه های این گیاه كه به صورت غدد پنجه ای است به عنوان چسب استفاده می شود.

ریشه این گیاه دارویی (سریش) گرم و خشک است و برای یرقان، ناراحتیهای كبدی، خشونت حلق و ناراحتیهای معده از آن استفاده می كنند. ریشه این گیاه را می سوزانند و از سوخته آن در جهت واله آور استفاده می كنند.

از ریشه این گیاه دارویی (سریش)جوشانده غلیظی درست می كنند كه برای درمان جوشها بسیار مفید می باشد زیرا خاصیت ضدعفونی كننده دارد.این گیاه در نواحی كوهستانی و مرتفع می روید و فصل گل دهی آن از اواسط اردیبهشت ماه تا اواسط خرداد است.

گیاه دارویی گل گاو زبان

خواص گیاهان دارویی- یکی دیگر از گیاهان دارویی گیاه گل گاوزبان است.این گیاه در حال حاضر هم به صورت صنعتی كشت می شود و هم به صورت خودرو در طبیعت وجود دارد و یكی از گیاهان مفید و مؤثر برای بعضی از بیماریهاست.

 گیاه دارویی جوشیر (جاشیر)

خواص گیاهان دارویی- جوشیر صمغی است كه از گیاهی به همین نام گرفته می شود.

خواص گیاهان دارویی

-این گیاه مثل بعضی از گیاهان، گیاهی سمی است بنابراین مقدار مصرف، زمان مصرف و دوره درمانی آن باید توسط پزشك تعیین شود.

این گیاه را همراه مرزن جوش استفاده می كنند زیرا مرزن جوش عوارضی را كه این گیاه می تواند بوجود آورد تعدیل كرده یا كاهش می دهد.

گیاه دارویی چای كوهی

خواص گیاهان دارویی- این گیاه در مناطق مختلف ایران، دارای اسامی مختلفی است. این گیاه خواص متعددی دارد. بسیار خوش عطر و بو و لذیذ است و می تواند جایگزین خوبی برای چای عصرانه یا ظهر باشد.

-از خواص دارویی این گیاه، مدرد بودن آن است و همین خاصیت برای شستشوی مجرای ادراری (كلیه و مثانه) می باشد.

-این گیاه برای سیستم دستگاه عصبی خاصیت آرام بخش دارد.

-این گیاه در ارتفاعات كم و متوسط رویش دارد و در بیشتر مناطق ایران دیده می شود و فصل رویش آن اواسط اردیبهشت تا اواخر خرداد است.

-همچنین این گیاه از داروهایی است كه باعث سقط جنین در زنان باردار می شود.

گیاه دارویی گل نسترن

خواص گیاهان دارویی- این گیاه به خاطر ظرافت و عطرش به صورت اهلی در خانه ها پرورش پیدا می كند.

گل نسترن از دسته گلهایی است كه موارد درمانی متعددی دارد. خود گل نسترن در عوارض پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. از روغن دانه این گیاه به عنوان شاداب كننده پوست و تقویت كننده پیاز مو استفاده می شود. هم گل این گیاه و هم دانه آن منبع ویتامین C است.

-ثمر این گل بعد از ریختنش به صورت گرد و قرمز رنگ پیدا می شود كه اصولاً كاربرد دارویی دارد و بیشتر به صورت دم كرده از آن استفاده می شود. همچنین باعث تقویت سیستم دفاعی بدن می شود.

-گل دهی این گیاه از اواسط اردیبهشت شروع می شود و تا آخر پائیز ادامه دارد.نحوه استفاده صحیح از آن بدین گونه است كه بعد از چیدن، گلها باید در جای مناسبی خشك شوند تا بو، عطر و خاصیت دارویی آن از بین نرود و اگر قرار است كه بعد از ریختن گلبرگها از دانه این گیاه استفاده شود باید ناخالصی های آن را از بین برد و بصورت خالص مورد استفاده قرار داد.

گیاه دارویی ثعلب

خواص گیاهان دارویی- گیاهی با گلهای آبی واژگون است. از پیازاین گیاه بعد از خشك و پودر كردن برای بستنی سازی استفاده می شود زیرا این گیاه دارای مواد نشاسته ای می باشد.

-این گیاه دارویی در موارد ناراحتیهای تنفسی مثل سرفه های شدید و حتی در موارد سیاه سرفه و آسم و تنگی نفس مورد استفاده قرار می گیرد.

-گلهای این گیاه نوش خوبی برای زنبور عسل است و با له كردن و خورد كردن گل آن، ماسك خوبی برای صورت تهیه می شود.

-معمولاً محل رویش این گیاه داخل باغها و بیشه هاست و زمان گل دهی آن از اواخر فروردین تا اواخر خرداد است.

-این گیاه پیازی دارد كه پیاز آن مورد استفاده است.

گیاه دارویی نعناع

خواص گیاهان دارویی-نعناعی كه به عنوان سبزی خوردن مصرف می كنیم با نعناعی كه به صورت خودرو در كوه می روید متفاوت است. البته از نظر شكل ظاهری تقریباً شبیه هم هستند و از نظر بو، طعم و مزه تقریباً نزدیك به هم هستند ولی از نظر موارد درمانی آنچه كه در كوه می روید غنی تر و مؤثر تر است.

-البته خوردن نعناعی كه پرورش داده می شود و به عنوان سبزی خوردن مورد استفاده قرار می گیرد با غذای روزانه مخصوصاً غذای ظهر توصیه می شود.

-در مواردی كه ناراحتیهای معده وجود دارد این نعناع تازه و تمیز نه تنها معده را ناراحت نمی كند بلكه درمان كننده ی ناراحتی معده هم می باشد.

اصولاً اگر ما همراه غذا از سبزیهای تازه به خصوص سبزیهایی كه رویش آنها به صورت خودرو می باشد استفاده كنیم قطعاً نتایج خوبی خواهیم داشت.

-نعناع كوهی یا نعناع فِری از نظر كاربرد و خواص از نعناع معمولی كه به صورت كشت استفاده می شود بسیار عالی تر، قوی تر و مؤثرتر است. این داروی گیاهی برای موارد سیستمهای عصبی مثل بیخوابی، كم خوابی و ناراحتیهای شبانه یك داروی موثر است. ضد اضطراب، ضد هیستری و همچنین مقوی معده است و همچنین برطرف كننده ناراحتیهای معده و روده به صورت اعم از گازهای روده و معده و چه ترش كردن و آرغ زدن می باشد.

-همچنین این گیاه داروی خوبی برای سكسكه است و با خوردن یك مقدار خشك این دارو سكسكه می تواند مهار و كنترل شود.

این گیاه در دامنه ها و در ارتفاعات متوسط رویش دارد. بو و عطر بسیار نافذی دارد و در كرمهایی كه برای پوست ساخته می شود مورد استفاده قرار می گیرد.

این گیاه، گلهای ریز و آبی رنگی دارد و قسمتهای مورد استفاده این گیاه، گل، برگ و ساقه آن است.

 گیاه گل پروانه (گل ارغوانی)

خواص گیاهان دارویی- این گل انواع مختلفی دارد و زیستگاه آن در دشت و كمی هم در ارتفاعات متوسط و پایین است. بوی عطر خوبی دارد و نوش خوبی برای زنبور عسل است.

كاربرد درمانی آن در موارد ناراحتیهای تنفسی به خصوص سرفه و برونشیت و آسم و حتی از نوع ناراحتیهای تنگی نفس می باشد و بازدهی آن بسیار عالی است.

-در خارج از دم كرده و جوشانده ی این گیاه برای شستشو استفاده می شود.

-این گیاه می تواند جراحات و زخمهای سطحی را درمان كند و به خاطر ماده خوشبو و نعناع مانندی كه مُنتل هست و در آن وجود دارد در موارد سوختگی از این گیاه استفاده می شود.

-نوع دیگر گل ارغوانی از نظر درمانی همان خواص را دارد ولی از نظر ظاهر متفاوت است. این گل ضمن اینكه گلهای قرمز و ارغوانی رنگی دارد درون آن گلهای آبی رنگی هم مشاهده می شود كه این گلهای آبی رنگ از داخل گلهای قرمز رنگ بیرون می آید.

پست های جدید گیاهان دارویی

تخم کتان

رازیانه

خواص زنجبیل

خواص عرق کاسنی

لیست بهترین و برترین انواع گیاهان دارویی موجود در ایران


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 20 خرداد 1397 ساعت 1:12 | بازدید : 3457 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

خوشگلترین و زیباترین عکس های سحر قریشی اینستاگرام با عکس های دیده نشده سحر قریشی و شوهر جدیدش امید علومی

عکس های اینستاگرام سحر فریشی

عکس های اینستاگرام سحر فریشی

سحر قریشی اینستاگرام / اینستاگرام سحر قریشی

عکس های سحر فریشی

عکس های سحر فریشی

سحر فریشی

سحر فریشی

عکس سحر قریشی,عکس های سحر قریشی,بیوگرافی سحر قریشی,سحر قریشی و همسرش

دانلود آهنگ جدید سحر قریشی با همسرش امیدعلومی به نام احوال بارون

عکس سحر قریشی,عکس های سحر قریشی,بیوگرافی سحر قریشی,سحر قریشی و همسرش

سحر قریشی و همسرش

سحر قریشی و همسر جدیدش / عکس های سحر قریشی با شوهرش

 جدیدترین عکس های سحر قریشی/ سحر قریشی و امید علومی

عکس سحر قریشی با حجاب

عکس سحر قریشی با حجاب

سحر قریشی واقعا افغانی است؟

خیر این خبر شایعه سازی سایت های زرد است.

سحر قریشی درگذشت!!!

خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ شاید شما هم از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی این شایعه به گوشتان رسیده باشد که (سحر قریشی به دست یک مرد جوان کشته شد!)
 
این خبر کاملا کذب است اما حتی عکس‌هایی از آن در فضای مجازی وجود دارد که این شایعه را به شدت تقویت می‌کند. ماجرا از این قرار است که سحر قریشی در صفحه‌ی اینستاگرام خود یک عکس از فیلمی را منتشر کرده که این روزها مشغول بازی در آن است. "مردی شبیه گرگ" نام فیلم سینمایی به کارگردانی "اشکان شاپوری" است و سحر قریشی در آن نقش دختری را بازی می‌کند که به دست یک مرد جوان کشته می‌شود.

عکس عروسی سحر قریشی و شاهرخ استخری در سریال دلنوازان

شاهرخ استخری و سحر قریشی

سحر قریشی و همسرش

کلیپ عروسی سحر قریشی و شاهرخ استخری در سریال دلنوازان ,فیلم عروسی سحر قریشی اپارات با شاهرخ استخری در آپارات

عکس عروسی سحر قریشی و شاهرخ استخری

سحر قریشی عروسی عکس عروسی سحر قریشی / عکس عروسی سحر قریشی و شاهرخ استخری در سریال دلنوازان

برادر سحر قریشی

برادر سحر قریشی

مادر سحر قریشی و سحر قریشی

مادر سحر قریشی و سحر قریشی

فیلم های سحر قریشی

عکس های اینستاگرام سحر قریشی

برگرفته سحر قریشی ویکی پدیا سحر قریشی بیوگرافی

فیلم شناسی سحر قریشی سینمایی

سال نام فیلم کارگردان در نقش
۱۳۸۸ لج و لج‌بازی سید مهدی برقعی
۱۳۸۹ دردسر بزرگ مهدی گلستانه
۱۳۸۹ همه چی آرومه مصطفی منصور یار
۱۳۹۰ گشت ارشاد سعید سهیلی
۱۳۹۰ ساعت شلوغی آرش معیریان
۱۳۹۰ محرمانه تهران مهدی فیوضی
۱۳۹۰ نار بهاره رضایی
۱۳۹۰ دوباره با هم روزبه حیدری
۱۳۹۰ اکباتان مهرشاد کارخانی
۱۳۹۰ تو و من محمد بانکی
۱۳۹۱ عبور از مه داوود بیدل
۱۳۹۱ زن. مرد. زندگی… مهدی ودادی لیلی
۱۳۹۱ نفس شهروز شکورزاده
۱۳۹۲ پنج ستاره مهشید افشارزاده
۱۳۹۲ آنچه مردان درباره زنان نمی دانند[۱] قربان محمدپور
۱۳۹۲ دربست آزادی مهرشاد کارخانی
۱۳۹۲ نازنین مهدی گلستانه
۱۳۹۲ آتیش بازی بهمن گودرزی
۱۳۹۲ روزگاری عشق و خیانت داوود بیدل
۱۳۹۳ رجب آرتیست می‌شود کیوان صادقی بلور
۱۳۹۳ سه بیگانه در سرزمین ناشناخته[۲] مهدی مظلومی
۱۳۹۳ شانس، عشق، تصادف آرش معیریان
۱۳۹۳ شیفت شب نیکی کریمی
۱۳۹۳ تگرگ و آفتاب رضا کریمی
۱۳۹۴ رسوایی ۲ مسعود ده نمکی

 

مجموعه تلویزیونی سحر قریشی

سال نام سریال کارگردان توضیحات
۱۳۸۸ دلنوازان حسین سهیلی زاده نقش یلدا
۱۳۸۹ شاید برای شما هم اتفاق بیفتد محمود معظمی اپیزود شاهد
۱۳۹۰ شاید برای شما هم اتفاق بیفتد احمد معظمی اپیزود اتفاق خودش می‌افتد
فیلم تلویزیونی
سال فیلم تلویزیونی کارگردان پخش
۱۳۸۹ حال خوب من بهروز خلج شبکه خانگی
۱۳۹۰ نارمک (تهرانپارس) صالح دلدم شبکه خانگی

سحر قریشی در شبکه خانگی

سال نام فیلم کارگردان در نقش
۱۳۸۹ سیسیلی‌ها روح‌الله حسینی
۱۳۹۰ نردبان چوبی فرشاد ارج
۱۳۹۰ سه خط موازی محسن افشانی
۱۳۹۱ بچه‌های لواسان احمد توکلی
۱۳۹۳ مردی شبیه گرگ اشکان شاپوری

Sahar Ghoreishi

Actress
Born: December 27, 1987 (age 29), Tehran, Iran
Height: 5′ 7″
Nationality: Iranian
Siblings: Sepehr Ghoreishi
Ex-spouse: Mehran Akhavan Zakeri 

 

سحر قریشی اینستاگرام

 

   


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 20 خرداد 1397 ساعت 1:11 | بازدید : 3171 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

قورمه سبزی خوشمزه مجلسی و جا افتاده+طرز تهیه قورمه سبزی

قورمه سبزی,طرز تهیه قورمه سبزی

کدتولز » آشپزی ایرانی » قورمه سبزی

اگرچه قورمه سبزی به اندازه خورش قیمه در میان غذاهای نذری فراوانی ندارد اما به هر حال شاید بتوان آن را جزو سه غذای معمول نذری روزهای محرم به شمار آورد .معمولا بیشتر از همه غذاهای نذری کار و وقت می برد.

چون سبزی دارد و پاک کردن و خرد کردن و سرخ کردن سبزی، زمان و انرژی می برد. اما با این حال خیلی از عزاداران هر سال قورمه سبزی نذر امام (ع) می کنند. چرا که در مقایسه با سایر غذاهای نذری ماه محرم، طرفداران خاص خودش را دارد.

مواد لازم خورشت قورمه سبزی برای  4 نفر

سبزی ( تره.جعفری.گشنیز.اسفناج.شنبلیله ) 500 گرم
لوبیا قرمز 1 فنجان
پیاز 1 عدد
گوشت گوسفند 300 گرم
لیمو عمانی 5 عدد
نمک و فلفل به مقدار لازم

طرز تهیه قورمه سبزی برای  4 نفر

طرز تهیه : لوبیا قرمز را از شب قبل در اب خیس دهید و در این مدت چند بار اب ان را تعویض نمائید. برای جلوگیری از سیاه شدن خورشت میتوانید لوبیا قرمز را 10 دقیقه در اب بجوشانید و سپس لوبیاها را ابکشی کنید.

پیاز را ریز خرد کنید و درون روغن تفت دهید تا نرم شود. سپس گوشت های خرد شده را اضافه کنید و تفت دهید تا رنگ گوشت ها تغییر کند. بعد لوبیاها را به گوشت اضافه کنید.

سبزی ها را پس از شستن ریز خرد کنی. سپس درون تابه چند قاشق روغن بریزید و سبزی ها را 15 دقیقه تفت دهید. سپس سبزی های تفت خورده را به خورشت اضافه کنید. لیموهای عمانی را نیز با چنگال سوراخ کنید و داخل قابلمه بیندازید و مواد را مخلوط کنید. پس از مخلوط شدن مواد 3 لیوان اب ولرم داخل قابلمه بریزید و حرارت را زیاد کنید تا خورشت به جوش بیاید.

پس از به جوش امدن خورشت حرارت زیر قابلمه را کم کنید و به مدت 2-3 ساعت اجازه دهید خورشت کاملا جا بیفتد ( به روغن بیفتد ). در این مدت چند بار خورشت را چک کنید تا اب کافی داشته باشد ؛ 10 دقیقه اخر نمک و فلفل بریزید، سپس در قابلمه را 10 دقیقه باز بگذارید تا پخت قورمه سبزی کامل شود. قورمه سبزی را بهمراه برنج سرو کنید.

نکته ها : مهمترین نکته در مزه قورمه سبزی سبزی ان است و برای 500 گرم سبزی به این صورت باید تقسیم بندی کنید ( تره 150 گرم + جعفری 150 گرم + گشنیز 100 گرم + اسفناج 50 گرم + شنبلیله 50 گرم ).

در صورتی که از نوع پخت لوبیا مطمئن نیستید ( دیر پز یا زودپز ) میتوانید لوبیا را نیم پز کنید سپس اضافه نمائید ؛ در زمان تفت دادن سبزی باید روغن را همزمان با سبزی اضافه کنید تا سبزی خشک و تیره نشود. راز یک قورمه سبزی خوشمزه و خوش نما ریز بودن سبزی هاست ( سبزی ها باید کاملا ساطوری و خرد شوند ، همچنین باید در روغن کافی سرخ شوند ).
برای  4 نفر
حاضر است در : 250 دقیقه

مواد لازم قورمه سبزی برای 100 نفر

گوشت گوسفندی 8 کیلو گرم
لوبیا قرمز 2 کیلو گرم
پیاز 10 کیلو گرم
لیمو عمانی 1 کیلو گرم
سبزی قورمه 10 کیلو گرم
برنج 155 کیلو گرم

طرز تهیه قورمه سبزی برای 100 نفر

1. لوبیاها را بشویید و بگذارید بپزد .گوشت گوسفندی را هم پاک کنید و به اندازه خورشی خرد کنید. پیازها را خرد کنید و کناری بگذارید. سبزی قورمه را هم پاک کنید و بعد از شستن خرد کنید و در روغن سرخ کنید.

2. دیگی آماده کنید و گوشت را همراه با مقداری روغن در آن بریزید و تفت دهید.به گوشت در حال سرخ شدن پیاز هم اضافه کنید.

3. ریختن زردچوبه هم فراموش نکنید..سپس سبزی سرخ شده و لوبیای پخته را هم بیفزایید. حالا مقداری آب بریزید و در دیگ را بگذارید و صبر کنید تا گوشت بپزد و خورش جا بیفتد نیم ساعت قبل از پایان پخت ،بعد از اینکه از پختن گوشت مطمئن شدید ،نمک به همرااه با لیمو عمانی اضافه کنید.

4. برای اینکه خورش خوشمزه تر شود لوبیاها را به جای پختن بعد از شستن و خشک کردن ،5 تا 6 دقیقه در تابه ای بدون روغن که از قبل گرم کرده اید تفت دهید.البه لوبیاها را باید مرتب هم بزنید تا نسوزد. مراقب باشید مقدار شنبلیله سبزی زیاد نباشدزیرا خورش تلخ می شود.

5. اگر گشنیز سبزی قورمه را زیاد بریزید خورش کمی شیرینتر میشود . بعضی ها اصولاً آن را حذف می کنند.

6. در مخلوط سبزی قورمه، با توجه به فصل،اسفناج یا برگ چغندر می ریزند. حالا که فصل زمشتان است از اسفناج استفاده نمایید اسفناج به خورش لعاب می دهد.

7. به هر کیو گرم شسبزی 5 تا 6 شاخه پیازچه هم بیفزایید . پیازچه طعم خورش را خوشمزه می کند. سبزی خورش قورمه را خیلی سرخ نکنید زیرا تلخ می شود.

8. برای پخت قورمه سبزی در حجم زیاد معمولاً لوبیا را از قبل نمی پزند آن را از شب قبل خیس کرده و همزمان با سبزی به گوشت اضافه می کنند ولی در این صورت دیگر نمی شود لوبیارا تفت داد.

9. اگر علاوه بر لیمو عمانی درسته از پودر لیمو عمانی هم اضافه کنید خورش خوش طعم تر می شود. بعضی ها علاوه بر لیمو عمانی آبلیمو ترش یا آبغوره هم می ریزند.ارزش غذایی

سبزی قورمه، شنبلیله و تره و جعفری است. این سبزی ها هم خورش را خوشمزه می کند، هم خواص زیادی دارند؛ تره قورمه سبزی، برای عفونت های بدن خوب است، مخصوصا در ماه محرم که چند سالی است با فصل زمستان مقارن شده و خیلی از مردم سرما خورده هستند.

وجود شنبلیله هم این خورشت را برای افراد دیابتی مناسب می کند. این سبزی در گذشته، داروی مرض قند بوده است. لوبیایی که در خورشت قورمه سبزی می ریزند، پروتئین و فیبر دارد و این غذا را برای ایام عزاداری که انرژی و توان زیادی نیاز است، مناسب کرده.

قورمه سبزی خوشمزه مجلسی و جا افتاده+طرز تهیه قورمه سبزی

Ghormeh sabzi
ash reshteh

 

   


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 20 خرداد 1397 ساعت 1:11 | بازدید : 3133 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

زایمان در آب چیست؟
زایمان طبیعی در آب روش نسبتا جدیدی در زایمان طبیعی است که در حال حاضر مراحل اولیه خود را می گذراند و تحقیقات کمی در مورد آن صورتگرفته است و شکی نیست که مانند هر روش دیگری ، مزایا و معایب خود را دارد.

زایمان در آب، فاز اول زایمان را سریعتر ونیاز به استفاده از مسکن را در طول زایمان کمتر میکند.

در انتهای همین پست می توانید فیلم زایمان طبیعی که شبکه 2 پخش شد را تماشا کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 20 خرداد 1397 ساعت 1:11 | بازدید : 3199 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

تخم مرغ رنگی و طرز تهیه و تزیین تخم مرغ رنگی برای سال 97 و 1397

فلسفه‌ی تخم مرغ رنگی

تخم مرغ رنگی معمولاً یک تخم مرغ طبیعی و گاه مصنوعی است که آن را با روشهای گوناگون تزئین می‌کنند و در جشن‌هایی مانند نوروز و عید پاک استفاده می‌شود.
اغلب هنگام نوروز و در سفره هفت سین برای زیبایی به کار می‌رود. برای رنگ آمیزی آن از مواد طبیعی مانند: لبو، پوست انار، زرد چوبه و … و یا رنگهای شیمیایی استفاده می‌کنند.
انواع سفید و رنگین آن باید زینت بخش خوان نوروزی باشد. چون تخم و تخمه نمادی از نطفه و نژاد است و در روز جشن تولد آدمیان تخم مرغ تمثیلی از نطفه باروری است که بزودی باید جان بگیرد تا زایش کیهانی انجام پذیرد.
پوست تخم مرغ خود نمادی از آسمان و طاق کیهان است. میترا نیز بنابر اسطوره از تخم کیهانی به وجود آمد.
در روستا‌ها رسم بر این است که یکی از تخم مرغ‌ها را بر روی آیینه می‌گذارند و اعتقاد دارند که در هنگام تحویل سال وقتی که گاو آسمانی کره زمین را از شاخی به شاخ دیگر خود می‌افکند، تخم مرغ بر روی آیینه خواهد جنبید.

طرز تهیه تخم مرغ رنگی شب عید

1 _ با استفاده از اسپری های رنگی طلایی یا نقره ای آنها را یکدست رنگ کنید.
2 _ درون قهوه یا نسکافه جوشانده و به رنگ قهوه ای درآورید که می توانید همینطور ساده داخل جا تخم مرغی گذاشته و یا دور آن را با ربان تزیین کنید.
3 _ تخم مرغها و چند تخم بلدر چین را با استفاده از کاغذهای زرورقی رنگی که به راحتی دور آنها پیچیده می شود تزیین کنید و کنار هم در سبد قرار دهید.
4-دو طرف تخم مرغ را با سوزن و با احتیاط سوراخ کرده تا بتوانید تخم مرغها را خالی کنید سپس روی آنها را به هر شکلی که می خواهید نقاشی کرده و با استفاده از نخهای رنگی یا روبانهای رنگی که از آنها رد می کنید به
نکته : نقاشی روی تخم مرغها را هم می توانید با مداد شمعی، آب رنگ، گواش و مداد رنگی انجام دهید و هم دور تخم مرغها را قبل از جوشاندن پار چه های رنگی که رنگ می دهد پیچیده، با نخ دور تا دور آنها را محکم کنید و داخل ظرف آب جوش بجوشانید تا به شکلهای جالبی آنها رنگ آمیزی شوند.
5 _ -روی آنها اسکناس های بازی بچه ها را بچسبانید و یا اسکناسهای حقیقی چسبانیده و به بچه ها هدیه دهید فقط توجه داشته باشید که اگر از اسکناسهای حقیقی برای عیدی دادن به بچه ها بر روی تخم مرغ ها می چسبانید تنها در چند جای آن و به مقدار خیلی کم عسل بزنید تا به راحتی اسکناس جدا شده و موقع جدا شدن پاره نشود.
6 _ - می توانید از تخم بلدر چینهای کوچک رنگ شده نیز در کنار تخم مرغها استفاده کنید.
7 _ -تخم مرغها را همینطور ساده یا رنگ شده داخل سلفونهای کوچک گذاشته و با روبانهای رنگی بالای آن را پاپیون کنید.
8 _ از گلهای پارچه ای کوچک آماده به همراه نوارهای رنگی جهت تزیین تخم مرغها استفاده نمایید.
9 _ -از تخم مرغ شانسی ها یی که از شکلات و سکه پر کرده اید برای هدیه دادن به بچه ها نیز می توانید بر سر سفره هفت سین عید نوروز قرار دهید.
10 _ -می توانید از مادر بزرگهای مهربان کمک گرفته و مثل بافت کلاه عمل کرده، روی تخم مرغ ها را بوسیله ی کامواهای رنگی بپوشانید.
11 _ روی تخم مرغ ها شمع باریک و سبک گذاشته و آنها را برسر سفره هفت سین عید نوروز روشن کنید.
12 _  با استفاده از چسب مایع و غلات مثل برنج ،گندم و جو و حبوبات آنها را تزیین کنید


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 20 خرداد 1397 ساعت 1:10 | بازدید : 3112 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

سالاد ماکارونی خوشمزه با کالباس مرغ +طرزتهیه سالاد ماکارونی مخصوص با سبزیجات و قارچ

سالاد ماکارونی مجلسی,سالاد ماکارونی با مرغ,سالاد ماکارونی با قارچ,سالاد ماکارونی خوشمزه,سالاد ماکارونی با کالباس,سس سالاد ماکارونی,سالاد ماکارونی با تن ماهی,سالاد ماکارونی ساده,سالاد ماکارونی با مرغ,سالاد ماکارونی با قارچ,سالاد ماکارونی با کالباس,سالاد ماکارونی با تن ماهی,سس سالاد ماکارونی,سالاد ماکارونی مجلسی,طرز تهیه سالاد ماکارونی با سیب زمینی,سالاد ماکارونی قالبی

3 روش دستور پخت سالاد ماکارونی

فیلم طرزتهیه سالاد ماکارونی و سالاد ماکارونی با مرغ پخته و قارچ

1_سالاد ماکارونی با قارچ  مخصوص با سبزیجات

2_سالاد ماکارونی خوشمزه با کالباس

3_سالاد ماکارونی قالبی حرفه ای

مواد لازم برای تهیه سالاد ماکارونی با کالباس

ماکارونی فرم دار                     دو لیوان

نخودفرنگی                             نصف لیوان

کالباس خرد کرده                     یک لیوان

کنسرو ذرت                            نصف لیوان

سس مایونز                            یک لیوان

ماست                                   یک لیوان

خیارشور خرد کرده                  نصف لیوان

نمک و فلفل                          به میزان لازم

طرز تهیه سالاد ماکارونی با کالباس

با این مقدار مواد لازم حدود پنج کاسه ماست خوری از ”‌سالاد ماکارونی “ خواهیم داشت.

یک لیوان ماست (حدود 180 گرم)، نصف لیوان خیار شور خرد کرده (معادل 70 گرم)

یک لیوان سس مایونز (حدود 180 گرم)، دو لیوان ماکارونی فرم دار (جمعاً معادل 200 گرم)

نصف لیوان کنسرو ذرت (معادل 60 گرم)، نصف لیوان کنسرو نخود فرنگی (معادل 80 گرم)

120 گرم کالباس برای تهیه یک لیوان کالباس خرد کرده، نمک و فلفل به میزان لازم

مواد لازم  برای سالاد ماکارونی قالبی

ماکارونی شکلی آبکشی شده ترجیحا رنگی : یک بسته کوچک یا نصف بسته بزرگ
نصف سینه مرغ پخته
هویج پخته : 1 عدد متوسط
ذرت کنسروی : 4 قاشق غذاخوری
فلفل دلمه ای سبز یا رنگی : 1 عدد
خیارشور ریز خرد شده : 6 الی 8 قاشق غذاخوری (بسته به شوری اونها) سر پر
نخود سبز پخته : 4 قاشق غذاخوری سر پر
کالباس نگینی خرد شده : 6 الی 8 قاشق غذاخوری سر پر
سس مایونز به میزان لازم
نمک، فلفل و کمی آبلیمو کمی

طرز تهیه سالاد ماکارونی قالبی

تمام مواد بالارو با هم مخلوط می کنیم و میزاریم تا کمی خنک بشه (بهتره سس مایونز در آخر و کمی قبل از سرو اضافه بشه همینطور ادویه ها!چون ماکارونی سس رو جذب میکنه) و وقتی خواستیم سرو کنیم حدود نیم ساعت قبل سس مواد رو هم میزنیم

و توی قالبه مورد نظرمون پلاستیک فریزر میاندازیم. و مواد رو توی قالب ریخته و با پشته قاشق فشار میدیم. و میزاریم نیم ساعت خودش رو بگیره و بعد در ظرف سرو برش میگردونیم و با سس و پوره سیب زمینی تزیینش میکنیم. من فرصت تزیین نداشتم.

نکته ها ی سالاد ماکارونی

بهتره تمام مواد رو سر و خنک با هم مخلوط کنید. و آب ماکارونی رو کامل بگیریدمقدار مواد بستگی به سلیقه ی شما داره. من خودم معمولا بیشتر از مواد بالا میریزم. خودتون میتونید کم و زیادش کنید از ماست چکیده هم میتونید

به جای سس یا ترکیبی با سس استفاده کنید میتونید سسی از آبلیمو و ادویه و سس مایونز درست کنید و نیم ساعت قبل از سرو سس رو روی مواد بدید یا وقتی برگردونید روی مواد بریزید. میتونید از قارچ خرد شده هم استفاده کنید.

 امیدواریم دستور این سه روش پخت سالاد ماکارونی برای شما مفید بوده باشد.

سایت آموزش آشپزی آسان انواع غذاهای ایرانی و خارجی

سالاد ماکارونی خوشمزه با کالباس مرغ +طرزتهیه سالاد ماکارونی مخصوص با سبزیجات و قارچ

مرتبط:

آش رشته

تخم مرغ رنگی

قورمه سبزی

سرکه سیب


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 20 خرداد 1397 ساعت 1:10 | بازدید : 3551 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

عکس پروفایل خفن پسرانه و دخترونه خاص و عاشقانه برای تلگرام

عکس غمگین برای پروفایل دخترونه

 

u;s \v,thdg,عكس پروفایل,عكس پروفایل خفن مردانه,عكس پروفایل دخترونه قشنگ,عكس پروفایل زنانه خاص,عكس برای پروفایل عاشقانه تلگرام

عكس پروفایل,عكس پروفایل خفن مردانه,عكس پروفایل دخترونه قشنگ,عكس پروفایل زنانه خاص,عكس برای پروفایل عاشقانه تلگرام

عکس پروفایل خفن پسرانه و دخترونه خاص و عاشقانه برای تلگرام

 
عکس خفن پسرانه و دخترونه خاص و عاشقانه برای تلگرام "پروفایل" جدید خوشگل باحال فانتزی , غمگین شاد , شیک مذهبی 96 و 2017
 
 عكس پروفایل,عكس پروفایل خفن مردانه,عكس پروفایل دخترونه قشنگ,عكس پروفایل زنانه خاص,عكس برای پروفایل عاشقانه تلگرام

عکس پروفایل پسرانه غمگین

عکس پروفایل

عكس پروفایل,عكس پروفایل خفن مردانه,عكس پروفایل دخترونه قشنگ,عكس پروفایل زنانه خاص,عكس برای پروفایل عاشقانه تلگرام

عکس پروفایل دخترونه غمگین شیک فانتزی

 عکس پروفایل دخترونه قشنگ

عكس پروفایل,عكس پروفایل خفن مردانه,عكس پروفایل دخترونه قشنگ,عكس پروفایل زنانه خاص,عكس برای پروفایل عاشقانه تلگرام

عکس غمگین عاشقانه برای پروفایل رفیق

عکس پروفایل مرگ

عكس پروفایل,عكس پروفایل خفن مردانه,عكس پروفایل دخترونه قشنگ,عكس پروفایل زنانه خاص,عكس برای پروفایل عاشقانه تلگرام

عکس غمگین برای پروفایل تلگرام

عکس پروفایل رفافتی برای تلگرام و واتس اپ

عكس پروفایل,عكس پروفایل خفن مردانه,عكس پروفایل دخترونه قشنگ,عكس پروفایل زنانه خاص,عكس برای پروفایل عاشقانه تلگرام

عکس غمگین برای پروفایل دخترونه

 عکس پروفایل زنانه خاص

عكس پروفایل,عكس پروفایل خفن مردانه,عكس پروفایل دخترونه قشنگ,عكس پروفایل زنانه خاص,عكس برای پروفایل عاشقانه تلگرام

عکس غمگین برای پروفایل دخترونه

 
عکس پروفایل دخترونه,عکس پروفایل گل,عکس پروفایل پسرانه خاص,عکس پروفایل واتساپ

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 20 خرداد 1397 ساعت 1:9 | بازدید : 3124 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

طرز تهیه آش رشته با تزیین آش رشته سبزی خشک برای 4 تا 20 نفر

آش رشته,طرز تهیه آش رشته,تزیین آش رشته

در پایان این آموزش آشپزی از سایت کدتولز شما دوستان عزیز قادر خواهید بود برای 4 ,10 و 20 نفر آش رشته خوشمزه بپزید.

طرز تهیه آش رشته با تزیین آش رشته

فیلم اموزش آشپزی پخت آش رشته حرفه ای و خوشمزه با تمام نکات

طرز تهیه آش رشته با تزیین آش رشته

آش رشته با سبزی خشک  آش شته طرز تهیه

طرز پخت آش رشته آش رشته برای 4 نفر

###مواد اولیه آش رشته برای 4 نفر###

بنشن ( مخلوطی از نخود و لوبیا و لوبیا چیتی و عدس با نسبت مساوی ) : یک پیمانه

سبزی آش ( اسفناج ، تره ، جعفری ، گشنیز با نسبت بیشتری از اسفناج ) : نیم کیلو

پیاز :1 عدد

سیر : 2 حبه

کشک ساییده : یک پیمانه

آرد : یک قاشق

رشته : 150 گرم

ادویه ( نمک ، فلفل ، زرد چوبه ) به میزان لازم

نعنا داغ ، پیاز داغ ، سیر داغ ( برای تزیین )

روغن

###طرز تهیه آش رشته برای 4 نفر###

برای این منظور ابتدا بنشن را به مدت حداقل 6 ساعت درون آب قرار می دهیم و آب آن را هر دو ساعت عوض می کنیم تا از نفاخ بودن حبوبات جلوگیری شود.

یکی از پیاز ها را خرد کرده و پیاز داغ را آماده می منیم ، سپس بنشن را به همراه یک لیتر آب روی حرارت قرار می دهیم تا به مرحله جوش برسد ، در این مرحله در ظرف را قرار داده و یک ساعت زمان می دهیم تا مواد ما نیم پز شود ، بعد از ابن مرحله نمک و فلفل و زردچوبه را اضافه می کنیم ( دقت نمایید این آش به همراه کشک سرو می شود بنابراین در مصرف نمک احتیاط کنید.) سپس برای بار دوم در ظرف را قرار داده و یک ساعت دیگر زمان می دهیم تا بنشن بپزد.

در این مرحله سبزی خرد شده آش را اضافه نوده و 15 دقیقه روی حرارت قرار می دهیم

مرحله دوم مواد اولیه از قرار زیر می باشد.

حال حرارت را زیاد کرده و رشته ها را به آرامی اضافه می کنیم ، زمانی که رشته ها نرم شدند آش را آهسته هم می زنیم به گونه ای که رشته ها پاره نشوند. سپس آرد را در یک پیمانه آب سرد به صورت کامل حل نموده و به آش اضافه کنید و چند دور آن را هم بزنید. تا این مرحله تصویر شکل زیر را از آش دارید .

سپس مجدد حرارت را کم نموده و به 40 دقیقه زمان برای آماده سرو شدن غذا زمان نیاز دارید.زمانی می توانید از آماده شدن آش اطمینان حاصل کنید که لعاب رقیق روی آن پایین رفته و آش کاملا یک دست شود.

اگر مایلید مقداری از کشک را داخل آش مخلوط کنید، قبل ازاین که داخل ظرف مخصوص بریزید، کشک را اضافه نموده و یک جوش به آش بدهید.

در این مرحله می توانید به سلیقه خود آش را به همراه پیاز داغ و سیر داغ و نعنا داغ و البته کشک تزیین کنید.

و در پایان کار، دست پختتان را تقدیمتان می کنیم.

پوره سیب زمینی,طرز تهیه پوره سیب زمینی,طرز تهیه پوره سیب زمینی رژیمی

آش رشته برای 10 نفر

###مواد لازم آش رشته برای 10 نفر###

سبزی آش 5/1 کیلو

رشته آَشی 1 بسته

حبوبات (لوبیا قرمز – لوبیا چیتی – نخود- عدس ) از هر کدام 1 پیمانه

پیاز 4-3 عدد

نمک وفلفل و زرد چوبه به مقدار لازم

نعناع خشک به مقدار لازم

کشک به مقدار لازم

در صورت تمایل سیر سرخ شده برای تزیین

طرز تهیه آش رشته برای 10 نفر :

1- حبوبات به غیر از عدس را از شب در آب خیس می کنیم . و بعد می گذاریم بپزد . وقتی نخود ولوبیا نیم پز شدند در مرحله آخر عدس را هم اضافه می کنیم . ( عدس زمان پخت کمتری دارد پس هم زمان با نخود و لوبیا آن را نمی ریزیم .)

2- در قابلمه ای با سایز مناسب آب میریزیم و می گذاریم به جوش بیاید و سبزی را که خرد کرده و شسته ایم را در آن می ریزیم . وقتی سبزی ها نیم پز شدند حبوبات پخته شده را به آن اضافه می کنیم تا با همدیگر بپزد .

3- پیاز ها را به صورت خلال های باریک خرد می کنیم و در روغن سرخ می کنیم و به مواد قبلی اضافه می کنیم ( کمی از پیاز های سرخ شده را برای تزیین نگه می داریم )

4- در مرحله آخر که سبزی و حبوبات پخته شد رشته را که به 2 یا 3 قسمت خرد کرده ایم به آَ ش اضافه می کنیم و می گذاریم رشته بپزد .

5- وقتی آش پخت و کاملا جا افتاد شعله زیر آن را خاموش کرده و در ظرف مناسبی برای سرو می ریزیم .

روی آن را هم با کشک و نعناع داغ و در صورت تمایل سیر داغ تزیین می کنیم .

خوردن چه چیزهایی باعث لاغری سریع میشود

آش رشته برای 20 نفر

###مواد لازم آش رشته برای 20 نفر###

سبزی آش ۵/۱ کیلو

رشته آَشی ۱ بسته

حبوبات (لوبیا قرمز – لوبیا چیتی – نخود- عدس ) از هر کدام ۱ پیمانه

پیاز ۴-۳ عدد

نمک وفلفل و زرد چوبه به مقدار لازم

نعناع خشک به مقدار لازم

کشک به مقدار لازم

در صورت تمایل سیر سرخ شده برای تزیین

طرز تهیه آش رشته برای 20 نفر:

۱- حبوبات به غیر از عدس را از شب در آب خیس می کنیم . و بعد می گذاریم بپزد . وقتی نخود ولوبیا نیم پز شدند در مرحله آخر عدس را هم اضافه می کنیم . ( عدس زمان پخت کمتری دارد پس هم زمان با نخود و لوبیا آن را نمی ریزیم .)

۲- در قابلمه ای با سایز مناسب آب میریزیم و می گذاریم به جوش بیاید و سبزی را که خرد کرده و شسته ایم را در آن می ریزیم . وقتی سبزی ها نیم پز شدند حبوبات پخته شده را به آن اضافه می کنیم تا با همدیگر بپزد .

۳- پیاز ها را به صورت خلال های باریک خرد می کنیم و در روغن سرخ می کنیم و به مواد قبلی اضافه می کنیم ( کمی از پیاز های سرخ شده را برای تزیین نگه می داریم )

۴- در مرحله آخر که سبزی و حبوبات پخته شد رشته را که به ۲ یا ۳ قسمت خرد کرده ایم به آَ ش اضافه می کنیم و می گذاریم رشته بپزد .

۵- وقتی آش پخت و کاملا جا افتاد شعله زیر آن را خاموش کرده و در ظرف مناسبی برای سرو می ریزیم .

روی آن را هم با کشک و نعناع داغ و در صورت تمایل سیر داغ تزیین می کنیم.

ash reshteh

امیدواریم آشپزی آش رشته برای شما همراهان گرامی مفید بوده باشد.

طرز تهیه آش رشته با تزیین آش رشته سبزی خشک برای 4 تا 20 نفر


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 20 خرداد 1397 ساعت 1:9 | بازدید : 3343 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

امیرحسین آرمان و مادرش و همسرش با بیوگرافی کامل امیر حسین آرمان در خندوانه و اینستاگرام و آهنگ ها amir hossein arman

امیرحسین آرمان

برای این ساعت در کدتولز بیوگرافی و همه اطلاعات کامل عکس بیوگرافی و آهنگ های امیر حسین ارمان را منتشر کردیم.

عکس امیر حسین آرمان بیوگرافی

عکس امیر حسین آرمان

بیوگرافی امیر حسین آرمان
 سحر فریشی
امیرحسین ارمان
 

بیوگرافی کامل امیر حسین آرمان

نام:امیرحسین

نام خانوادگی:آرمان

تاریخ تولد امیر حسین آرمان : 1361/8/14  ۱۴ آبان ۱۳۶۱

محل تولد امیر حسین آرمان :تهران 

سال های فعالیت امیر حسین آرمان:از 1381 تاکنون
 
امیرحسین آرمان بازیگر و خواننده مرد ایرانی متولد ۱۴ آبان ۱۳۶۱ - تهران بازیگر سینما و تلویزیون است.

امیر حسین آرمان در تلویزیون

سریال کلاه پهلوی (سید ضیاءالدین دری)
سریال سرزمین کهن (کمال تبریزی)
سریال پیدا و پنهان (آرش معیریان)
سریال زخم (مسعود آب پرور)
سریال کیمیا (جواد افشار)
سریال پریا

امیر حسین آرمان در سینما

آنها (احسان سلطانیان) (۱۳۹۴)
خبر خاصی نیست (مصطفی شایسته) (۱۳۹۳)
داره صبح میشه (یلدا جبلی) (۱۳۹۳)
شیفت شب (نیکی کریمی) (۱۳۹۳)
نازنین (مهدی گلستانه) (۱۳۹۲)
بشارت به یک شهروند هزاره سوم (محمدهادی کریمی) (۱۳۹۱)
ساکن خانه چوبی (حسینعلی لیالستانی) (۱۳۹۱)
دوباره با هم (روزبه حیدری) (۱۳۹۰)
من مادر هستم (فریدون جیرانی) (۱۳۹۰)
برف روی شیروانی داغ (محمدهادی کریمی) (۱۳۸۹)
در امتداد شهر (علی عطشانی) (۱۳۸۹)
بیداری رویاها (محمدعلی باشه آهنگر) (۱۳۸۸)
یه حبه قند (رضا میرکریمی) (۱۳۸۸)
امشب شب مهتابه (محمدهادی کریمی) (۱۳۸۷)
صد سال به این سال‌ها (سامان مقدم) (۱۳۸۶)
هدف اصلی (قدرت الله صلح میرزایی) (۱۳۸۵)
ازدواج به سبک ایرانی (حسن فتحی) (۱۳۸۳)

امیرحسین آرمان مجرد است.
امیرحسین آرمان و مادرش

امیرحسین آرمان اینستاگرام امیرحسین آرمان instagram

 امیر حسین آرمان بازیگر سینما و تلویزیون در خندوانه

آرمان در خصوص سریال «پریا» گفت: خدا را شکر مردم سریال را می‌بینند و مورد استقبال قرار گرفته است؛ چرا که موضوع HIV اولین بار است که در تلویزیون در قالب یک سریال مطرح می‌شود. از طرف دیگر،‌ بحث عشق نامتعارف، عوامل گروه و کارگردانی از دلایل اصلی استقبال از این سریال است.

بازیگر «یه حبه قند» ادامه داد: سریال «پریا» مهمترین کار من در عرصه بازیگری بود. چالش جدی برای من به وجود آورد و تمام انرژی خود را برای این کار در مدت شش ماه صرف کردم.

وی در خصوص بازیگر شدن خود عنوان کرد: از ابتدا به خواندن و بازیگری علاقه داشتم. اولین فیلم خود را سال 83 بازی کردم و با سریال «کیمیا» بیشتر شناخته شدم. در مدت 12 سال با تلاش بسیار به هدفم رسیدم.

رامبد جوان در خصوص فعالیت جدیدش سوال کرد: در حال جمع‌آوری آلبوم موسیقی‌ام هستم.

در ادامه رامبد جوان و امیرحسین آرمان مسابقه پانتومیم اجرا کردند و جوان برنده این مسابقه شد.

آرمان در پایان درباره زندگی مشترک گفت: ازدواج یک اتفاق و نقطه عطف است که باید زمان آن برسد. برنامه‌ریزی ندارد و هنوز برای من این اتفاق رخ نداده است.

در پایان برنامه بازیگر «پریا» به درخواست جوان سرود ملی ایران را به همراه تماشاگران خواند.

در بخش دیگر برنامه مهران غفوریان استند‌آپ کمدی خود را پیرامون خاطرات بازیگران از برخورد با مردم و اتفاقات پیش آماده اجرا کرد.

امیر حسین آرمان در سریال کیمیا

امیر حسین آرمان در سریال کیمیا

 

امیرحسین آرمان و مادرش و همسرش با بیوگرافی کامل امیر حسین آرمان در خندوانه و اینستاگرام و آهنگ ها amir hossein arman


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 20 خرداد 1397 ساعت 1:8 | بازدید : 3237 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

ال روزانه بر اساس روز تولد و طالع بینی روزانه امروز برای تمامی ماه های سال 1397

فال روزانه,فال امروز,فال روز تولد,فال روز ,طالع بینی روزانه

فال روزانه,فال امروز ,فال روز تولد,فال روز ,طالع بینی روزانه

 thg v chki فال روزانه | فال روزانه 2

فال روزانه 2,فال روزانه تولد,فال روزانه امروز,فال روزانه فردا,فال روزانه طالع بینی روزانه

همراهان گرامی کد تولز صفحه فال روزانه روز تولد شما به صورت روزانه آپدیت می شود.

::: فال روزانه متولدین فروردین ماه :::

امروز بسیار مصمم و با اعتماد به نفس به نظر می رسید، اما ممکن است کسی چیزی بگوید و فکرتان را خراب کند. لزومی ندارد احساس گناه کنید، اما به هر حال از این که دیگران منظورتان را اشتباه متوجه شوند متنفرید. دل تان می خواهد قبل از این که به مسیرتان ادامه دهید موضع خود را برای همه روشن کنید، پس اگر فرصت گفت و گو پیش آمد آن را از دست ندهید. اگر موضوع حل نشده ای وجود دارد هرچه زودتر به آن رسیدگی کنید تا بتوانید برای اقدامات مرحله ی بعد آمادگی لازم را کسب کنید.

::: فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه :::

دریافت بازخوردهای مثبت از سوی دوستان و همکاران تان موجب خواهد شد تا احساس خوبی به شما دست دهد و از نظر روحی تقویت شوید. امروز این قابلیت را دارید که درباره ی خودتان احساس بهتری داشته باشید و دیگران را نیز بیشتر دوست بدارید. اما حواس تان باشد که دچار توهمات و غرور کاذب نشوید. اگر کسی بدون این که از او بخواهید به شما پیشنهاد کمک داد با کمال میل پیشنهادش را بپذیرید. سعی نکنید در برابر آن چه اجتناب ناپذیر است مقاومت کنید. اکنون زمان آن رسیده که خودی نشان دهید و بدرخشید.

::: فال روزانه متولدین خرداد ماه :::

اکنون سرشار از انرژی هستید. شاید هم در حال آماده شدن برای اتفاق بزرگی هستید که به زودی بروز خواهد کرد. می توانید بوی تغییرات قریب الوقوع را در هوا استشمام کنید، البته ناگفته نماند که کمی هم نگران هستید و می ترسید. آن چه امروز در سر دارید می تواند سرنوشت فردای شما باشد، پس به شما توصیه می شود که به فرصت های دل انگیزی که دوست دارید برای تان اتفاق بیفتند فکر کنید. اگر کار نیمه تمامی را در گذشته رها کرده اید انجام اش دهید تا مطمئن شوید که هیچ چیز در مسیر آینده مانع راه تان نخواهد شد.

::: فال روزانه متولدین تیر ماه :::

شاید به ظاهر به نظر برسد که همه چیز طبق برنامه پیش می رود، اما باز هم نمی توانید خودتان را راضی کنید که به خبرهای خوبی که اکنون می شنوید اطمینان کنید. متأسفانه ممکن است با چیزی روبرو شوید که موجب نگرانی تان شود. شاید تصمیم بگیرید برای این که خوش بینی خود را توجیه کنید به جمع آوری اطلاعاتی دست بزنید که به نفع تان هستند. اما بدانید که به اطلاعات بیش از این نیاز ندارید. فقط کافی است یک تصمیم قاطعانه بگیرید و بعد به سوی هدف مورد نظر حرکت کنید. به ندای درون تان گوش دهید و اصلاً به پشت سرتان نگاه نکنید.

::: فال روزانه متولدین مرداد ماه :::

به نظر می رسد بیش از حد توان تان مسئولیت قبول کرده اید. در زمانی که اصلاً انتظارش را ندارید دوستان و آشنایان به کمک تان خواهند آمد. آن ها علاوه بر این که به شما روحیه می دهند می توانند بخشی از وظایف شما را هم انجام دهند. طماع نباشید و فقط به سود و منفعت شخصی فکر نکنید. اکنون باید یاد بگیرید که آن چه را به دست آورده اید با دیگران تقسیم کنید. سعی کنید کسانی را که کمک تان می کنند تحسین کنند تا آن ها هم احساس کنند که واقعاً نقشی در این کار دارند.

::: فال روزانه متولدین شهریور ماه :::

بدانید که امروز هر چه قدر هم سخت تلاش کنید تا همه چیز را سر و سامان دهید تأثیری نخواهد داشت، زیرا به نظر می رسد که هر کس فقط به فکر خودش است. به شما توصیه می شود که اهداف تان را طبقه بندی کنید و ببینید چگونه می توانید قدم به قدم به آن ها دست پیدا کنید. متأسفانه فقط این که یک برنامه ریزی درست و نقشه ی عملی داشته باشید کافی نیست، زیرا اکنون اتفاقات زیادی در جریان اند. به مسیرتان ادامه دهید و به حس ششم خود اطمینان کنید. بهترین راهکاری که امروز می تواند شما را به موفقیت نزدیک کند این است که بر اساس احساسات تان عمل کنید.

::: فال روزانه متولدین مهر ماه :::

امروز می توانید در هر موقعیتی نکات مثبت آن را ببینید، حتی در محل کار. شاید ترفیع مقام بگیرید یا این که به خاطر تلاش های مستمر پاداش دریافت کنید. خوش بینی شما افزایش پیدا کرده و درآمدتان مضاعف شده است. اما گستاخ و زیاده خواه نباشید. راهی پیدا کنید تا مطمئن شوید که آیا تغییرات مثبتی که اکنون در جریان اند به نفع برنامه های شما خواهند بود یا خیر.

::: فال روزانه متولدین آبان ماه :::

امروز ممکن است یک فرصت استثنایی را از دست بدهید و نتوانید تجربه های شگفت انگیز اخیرتان را با بهترین دوست خود در میان بگذارید. شک نکنید که روز عجیب و غریبی در پیش دارید، اما نگذارید ترسی که ابتدای صبح با آن روبرو می شوید از زیبایی های اطراف تان بکاهد. به جای این که به دنبال چیزهای عمیق باشید بهتر است کارها را آسان بگیرید تا بتوانید از لحظات تان لذت ببرید. نکته ی آخر این که اگر ترس های تان را کنار بگذارید و دریچه ی قلب تان را بگشایید می توانید از نهایت لذت بهره مند شوید.

::: فال روزانه متولدین آذر ماه :::

امروز قصد ندارید از وظایف تان فرار کنید، در عوض به دنبال راهی هستید تا انجام آن ها را دلپذیرتر کنید. مثلاً می توانید کسان دیگری را با خود همراه کنید. اما به نظر می رسد که اطرافیان تان هر کدام در دنیای خودشان غرق شده اند و زمان زیادی را نمی توانند به شما اختصاص دهند. به شما توصیه می شود که اکنون فقط به خودتان فکر کنید. گاهی وقت ها انجام تعهدات تان می تواند آن احساس رضایتی را که به دنبال اش هستید برای تان به ارمغان آورد.

::: فال روزانه متولدین دی ماه :::

امروز ممکن است کسی در محل کارتان از شما قدردانی کند. شاید هم به حقوق تان مبلغی اضافه شود. افزایش درآمد چیز خوبی است، اما آن چه اکنون برای تان مهم است این است که از سوی رییس تان مورد توجه قرار گرفته اید. به این نتیجه رسیده اید که اقدامات شما ارزشمندند. از این که از شما تعریف می کنند خجالت زده نشوید. به خودتان تردید راه ندهید و احساس غرور کنید.

::: فال روزانه متولدین بهمن ماه :::

به نظر می رسد که به اهداف تان ایمان دارید و فکر می کنید که در مسیر درست قرار گرفته اید. اما حواس تان باشد که این خوش بینی شما می تواند دیگران را اذیت کند. اکنون به نمونه ی قدرتمند افکار مثبت تبدیل شده اید، اما ممکن است کسی از راه برسد و همه چیز را به هم بریزد. لزومی ندارد مسولیت های تان را به کس دیگری واگذار کنید. اگر شما در مسیری که در پیش گرفته اید سرسختی نشان دهید دیگران هم می توانند موضع شان را به کمک شما حفظ کنند.

::: فال روزانه متولدین اسفند ماه :::

امروز ممکن است غرق خیالات مبهم شوید، پس شاید لازم باشد چند بار در روز خودتان را نیشگون بگیرید تا یادتان نرود که باید در واقعیت زندگی کنید. البته رویاپردازی چیز بدی نیست، اما اکنون بیشتر از همه به حقایق نیاز دارید. اگر این توصیه را جدی نگیرید بعداً پشیمان خواهید شد. مدیریت افراط و تفریط هایی که ممکن است به آن ها دچار شوید کار ساده ای نیست، مگر این که از یک دوست که مورد اعتماد شماست کمک بخواهید. حواس تان باشد وقتی از دیگران کمک می گیرید به مشورت دیگران هم خوب گوش کنید.

تاریخ امروز و تقویم ایرانی

فال روزانه بر اساس روز تولد و طالع بینی روزانه امروز برای تمامی ماه های سال 1397


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 20 خرداد 1397 ساعت 1:8 | بازدید : 3075 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

طرز تهیه عدس پلو مجلسی با گوشت چرخ کرده

طرز تهیه عدس پلو مجلسی با گوشت چرخ کرده

ابزار وبلاگ » کدتولز » آشپزی » آشپزی ایرانی 

مواد لازم برای تهیه عدس پلو  مجلسی با گوشت چرخ کرده

عدس :•: 1 پیمانه
برنج :•: 3 پیمانه
گوشت چرخ‌کرده :•: 300 گرم
پیاز :•: 1 عدد
پیاز داغ (برای تزیین) :•: 1 عدد
کشمش پلویی :•: 1 پیمانه
زعفران :•: به مقدار لازم
کره :•: به مقدار لازم

طرز تهیه عدس پلو  مجلسی با گوشت چرخ کرده

برای تهیه عدس پلو مجلسی می‌بایست ابتدا عدس را با میزان کمی آب در حدی که به اندازه یک بند انگشت آب روی عدس را بگیرید بپزید تا در نهایت بتوانید از آب حاوی مواد مغذی آن در تهیه غذا استفاده نمایید. توجه داشته باشید که نباید اجازه دهید عدس بیش‌ از ‌حد پخته شود چرا که پوست آن جدا خواهد شد و به هنگام دم کشیدن له می‌شود.
در این فاصله مایه گوشتی را تهیه نمایید. برای این منظور می‌توانید از دو روش بهره ببرید.

روش اول: به این ترتیب که بافت گوشت را درون ماهیتابه به خوبی از هم باز کنید تا مایه گوشتی یکدستی حاصل گردد. درب تابه را بگذارید و اجازه دهید گوشت با آب خارج شده از آن پخته شود. سپس پیاز داغ، نمک، فلفل، در صورت تمایل زعفران و یا زرد‌چوبه به آن بیفزایید و کمی تفت دهید.
روش دوم: گوشت چرخ‌شده را به همراه پیاز رنده شده، نمک، فلفل، زردچوبه یا زعفران و در صورت تمایل زیره یا تخم گشنیز طعم‌دار کنید و مقدار یک قاشق غذاخوری از مایه گوشت را در کف دست به شکل قلقلی دربیاورید. این کار را تا انتها برای حجم گوشت باقی‌مانده تکرار کنید. سپس در تابه تفت دهید. زمانی که آب گوشت جمع شد مقداری زعفران آب زده غلیظ به گوشت‌ها اضافه کنید تا رنگ و عطر بی‌نظیر زعفران به خورد گوشت‌های قلقلی برود. سپس کمی کره به تابه اضافه کنید و اجازه دهید گوشت‌ها به همراه کره کمی تفت بخورند.

در این مرحله کشمش‌ها را که از قبل شستشو داده‌اید و نیم تا یک ساعت در آب خیس خورده‌اند و کاملا نم آن را گرفته‌اید با کره تفت دهید.
برنج را با آب و نمک بپزید و در مرحله آخر زمانی که می‌خواهید برنج را آبکشی کنید عدس پخته شده را به برنج در حال جوشیدن بیفزایید و اجازه دهید مدت زمان کوتاهی به همراه عدس بجوشند و کاملا با یکدیگر مخلوط شوند. سپس برنج را آبکشی کنید و ته‌دیگ مورد نظر خود را (ترجیحا نان) کف قابلمه قرار دهید و برنج را لایه لایه با پاشیدن دارچین طعم‌دار کنید و در نهایت آب و روغن بدهید سپس اجازه دهید برنج به مدت 30 تا 40 دقیقه دم بکشد.
مقدار مناسبی از برنج دم‌کشیده را با زعفران آب زده و کره ذوب‌شده مخلوط نمایید.
عدس پلو را با پیاز داغ، مایه گوشتی و برنج زعفرانی تزیین و به صورت قالبی و یا در دیس سرو نمایید.

در صورت تمایل می‌توانید پس از آبکش کردن برنج، از مایه گوشتی و کشمش به صورت لایه لایه مابین برنج به میزان مناسب بریزید.

همچنین ببینید:

طرز تهیه مربای توت فرنگی  ♦  طرز تهیه پنکیک شکلاتی  ♦  طرز تهیه سوپ شیر  ♦  طرز تهیه شله زرد  ♦  طرز تهیه کوکو سیب زمینی  ♦  طرز تهیه ژله بستنی :•: طرز تهیه میگو سوخاری  ♦  طرز تهیه زرشک پلو با مرغ  ♦  طرز تهیه میرزا قاسمی  ♦  طرز تهیه ته چین مرغ  ♦  طرز تهیه کرم کارامل


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یک شنبه 20 خرداد 1397 ساعت 1:7 | بازدید : 3182 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

دانلود فیلم کمدی انسانی

دانلود فیلم کمدی انسانی

ابزار وبلاگ  ♦ دانلود فیلم ایرانی ♦ فیلم کمدی انسانی

خلاصه داستان و درباره فیلم کمدی انسانی

فیلم یک کمدی موقعیت از زندگی تراژیک فردی است که می بایست علیرغم خواست درونی اش همرنگ با مردم پیرامونش زندگی کند.

نوع : سینمایی | ساخت : ایران | موضوع : اجتماعی | نویسنده و کارگردان : محمدهادی کریمی | تهیه کننده : محمدهادی کریمی | سال تولید : 1395 | سال انتشار : 1396 | مدت زمان : 95 دقیقه

بازیگران فیلم کمدی انسانی

علیرضا شجاع نوری ، هومن سیدی ، آرمان درویش ، لیلا زارع ، فرخ نعمتی ، هستی مهدوی فر ، مهوش افشارپناه ، عباس احمدی مطلق ، سعیده عرفان ، زینب قادری ، حمیدرضا سام خانیان ، فتاح نظریان ، بابک جعفریه ، عطا مرادی ، بهاره کیان افشار ، نیکی کریمی ، ثنا حاجی زاده

 ♦  ♦  ♦  ♦  ♦  ♦ 

دانلود فیلم کمدی انسانی

 

همچنین ببینید:

دانلود فیلم پل خواب ♦ دانلود فیلم آینه بغل ♦ دانلود فیلم ایتالیا ایتالیا ♦ دانلود فیلم ملی و راه های نرفته اش ♦ دانلود فیلم عزیز میلیون دلاری  ♦ دانلود فیلم گشت ارشاد 2


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0