خواب انگشتر
متن دلخواه شما
عکس پروفایل
پنج شنبه 17 خرداد 1397 ساعت 9:44 | بازدید : 3163 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

تعبیر خواب انگشتر طلا , فیروزه و عقیق نگین دار سبز و شرف شمس

تعبیرخواب انگشتر | دیدن انگشتر در خواب tabire khab 

تعبیر خواب انگشتر,تعبیر خواب انگشتر طلا,تعبیر خواب انگشتر نگین دار,تعبیر خواب انگشتر عقیق,تعبیر خواب انگشتر فیروزه,تعبیر خواب انگشتر طلا نگین دار,تعبیر خواب انگشتر با نگین سبز

 خواب دیدن انگشتر طلا ابتدا به صورت موردی شامل ¤¤تعبیر خواب انگشتر طلا,تعبیر خواب انگشتر عقیق,تعبیر خواب انگشتر فیروزه,تعبیر خواب انگشتر نگین دار,تعبیر خواب انگشتر نگین سبز,تعبیر خواب انگشتر نقره,تعبیر خواب انگشتر الماس,تعبیر خواب انگشتر نامزدی,تعبیر خواب انگشتر یاقوت,تعبیر خواب انگشتر شرف شمس و تعبیر خواب انگشتر مردانه¤¤ بیان شده است و سپس تعابیر خواب انواع انگشتر توسط عالمان غربی و شرقی تعبیر خواببررسی شده است.

تعبیر خواب انگشتر طلا

تعبیر خواب انگشتر طلا در دست چپ یا راست

امام صادق (ع) می‌فرمایند: تعبیر خواب انگشتر طلا خوب می‌باشد.
دیدن انگشتر طلا در خواب برای مردان رسیدن به سختی و ناراحتی و ارتکاب به کاری حرام تعبیر شده است. اگر مردی خواب ببیند که انگشتر طلا دارد، احتمالا ضرر مالی خواهد دید.
اگر مردی خواب ببیند که از زرگر انگشتر طلا می خرد، مردی لاف زن و دروغ گو قصد فریب او و گول زدن او را دارد.

اگر مردی خواب ببیند که به او انگشتر طلا دادند، از کسی سخنی مکروه خواهد شنید. اگر مردی خواب ببیند که انگشتر طلای خود را پیش کسی به امانت می گذارد، آن کس که انگشتر را به امانت گرفته است، در بیداری به او خیانت می کند و یا سخن ناروایی بین آنان رد و بدل خواهد شد.
یوسف نبی (ع) می گوید: دیدن حلقه انگشتری تعبیرش فرزند است. دیدن انگشتر طلا برای مردان بد است اما دیدن انگشتری نقره یا فیروزه خوب است.

دیدن خواب و رویایی که مربوط به طلا و جواهرات و یا گرفتن انگشتر طلا از کسی در رویا و همینطور دیدن انگشتر طلای سفید و یا زرد در خواب چون نقش و صفت انگشتری بیند، دلیل است از خداوندش بدو خیر و نیکی رسد. اگر بیند انگشتری کسی به وی داد تا چیزی بدان مهر کند، دلیل است از آنچه لایق او باشد برخی بیابد. یعنی اگر لایق پادشاهی باشد پادشاهی یابد.

اگر توانگر بود مال یابد به قدر و قیمت انگشتری اگر بیند که در مسجد یا در نماز در عزا کسی انگشتری به وی داد اگر آن کس زاهد و عابد بود. اگر بازرگان بود، نصیب او نفع تجارت بود و جمله هم بر این قیاس بود. اگر بیند که انگشتری سلطان به وی داد، دلیل نماید که از مملکتی سلطان به وی دهد یا، دلیل است از مملکت سلطان به او یاد به خویشان وی بدی رسد.

پیش از این تعبیر خواب طلا نیز گفته شد

تعبیر خواب انگشتر عقیق

اگر درخواب بیند عقیق داشت، دلیل که از بزرگی منفعت یابد. اگر بیند عقیق از وی ضایع گردید، تاویلش به خلاف این است. اگر بیند عقیق به مقدار زیاد داشت، دلیل که به قدر آن مال یابد.

عقیق از سنگ های عبادی است. در اسلام عقیق را منهای سنگ های جوهری تایید کرده اند و همراه داشتن آن را نیکو دانسته اند. به همین علت و با توجه به برداشتی که نسبت به عقیق داریم دیدن این سنگ در خواب بد نیست. چنانچه در خواب ببینید عقیقی دارد که روی آن آیه ای از قرآن یا دعایی نوشته شده است برای بیننده چنین خوابی خیر و خوشی پیش می آید و کارش گشاده و روزیش فراخ می گردد.

اگر در خواب ببینید انگشتری از عقیق دارید که قبلا آن را نداشته اید موردی پیش می آید که خوشحال می شوید. اگر این انگشتری را در خواب کسی به شما بدهد خدمتی از جانب او در جهت شما انجام می گیرد که سود بخش است. اگر در خواب شما به کسی انگشتری عقیق بدهید خدمتی برای او انجام می دهید. اگر عقیق و نگین خالی بدهید راهنمایی مفیدی می کنید. اگر ببینید عقیقی داشته اید که گم شده مالی را از دست می دهید یا فرصتی خوب و مناسب از شما فوت می شود.

تعبیر خواب انگشتر فیروزه

دیدن انگشتر نقره یا فیروزه : مهربانی از خلق

ابن سیرین:فیروزه در خواب دیدن، ظفر و قوت حال روانی است. اگر بیند فیروزه از وی ضایع گردد، دلیل که مرادش برنیابد.

جابرمغربی گوید: اگر بیند فیروزه به خروار داشت، دلیل که به قدر آن مال یابد

تعبیر خواب انگشتر نگین دار

اگر نگین انگشتر فرد در رویا به نظر سست آید، به این معنی است که وی از کار خود اخراج خواهد شد.

در انگشت داشتن انگشتری در رویا که دو نگین دارد که یکی در بیرون و دیگری در سطح درونی است به این معنی است که ممکن است فرد دو مقام مهم مادی و معنوی یا درونی و بیرونی را کسب کند

اگر در رویا انگشتر فردی ناپدید شود و تنها نگین آن باقی بماند، به این معنی است که هنگامیکه مسئولیت ها تمام شوند، خاطرات خوب از فرد باقی خواهد ماند.

در دست داشتن انگشتری با نگین عقیق سرخ در رویا به معنی پایان فقر فرد است.

تعبیر خواب انگشتر نگین سبز

داشتن انگشتری با نگین سبز، نشانه رسیدن به خیر و برکت و سربلندی است. اگر کسی خواب ببیند که به او انگشتری سبز دادند، خیر و برکت یافته و بر دشمن ظفر می یابد. اگر بیمار است شفا پیدا می کند و رنگ سبز نشانه ایمان قوی و خلوص نیت است.

تعبیر خواب انگشتر نقره

دیدن انگشتر نقره یا فیروزه : مهربانی از خلق

تعبیر خواب انگشتر الماس

دیدن الماس در خواب، بدین معنا است که روزهاى خوشى پیش رو دارید،اگر بدست آورید انگشتر الماس بدست می اورید و اگر از دست بدید از دست خواهید داد.

تعبیر خواب انگشتر نامزدی

خواب انگشتر نامزدی:دوستی  گم کردن انگشتر نامزدی دردسر  هدیه گرفتن انگشتر نامزدی خوشبختی

تعبیر خواب انگشتر یاقوت

دیدن یاقوت در خواب، علامت آن است که در امور کار و تجارت و همین طور در امور عاشقانه اقبال می‌آورید.
اگر زنی خواب ببیند یاقوت خود را گم کرده است، علامت آن است که نامزدش نسبت به او بی تفاوت می‌گردد.
اگر در خواب یاقوتی ببینید، نشانه‌ی آن است که بخت و اقبال به شما روی خواهد کرد.
اگر در خواب یاقوتی را گم کنید، به این معنا است که در انجام کاری دچار مشکل می‌شوید

اگر در خواب ببینی یاقوت به دست آورده‌ای، تعبیرش این است که به خواستۀ خودت می‌رسی.
اگر ببینی مقدار خیلی فراوانی یاقوت داری مال و اموال فراوانی به دست می‌آوری.

اگر ببینی از بهشت به تو یاقوت یا مروارید و یا گوهر می‌دهند صاحب فرزندی عالم و دانا می‌شوی، طوری که در جهان به علم و دانش مشهور خواهد شد.

تعبیر خواب یاقوت سرخ یا سبز، زنی خوش‌قیافه می‌باشد و اگر زن تو حامله می‌باشد، دختری زیبا به دنیا می‌آورد.

دیدن یاقوت کبود در خواب، علامت آن است که به ثروتی دست خواهید یافت. تعبیر این خواب برای زنان، علامت آن است که عاقلانه مردی را برای زندگی انتخاب خواهند کرد.

تعبیر خواب انگشتر شرف شمس یا  تعبیر خواب انگشتر مردانه
افتخار و آرامش خاطر است

تعبیر خواب طلا,تعبیر خواب النگو طلا,دیدن گوشواره دستنبند گردنبند طلا در خواب

تعبیر خواب انگشتر امام جعفر صادق

انگشتری سیمین در خواب بر چهار وجه بود. اول: مملکت، دوم: زن، سوم: فرزند، چهارم: مال و انگشتری زرین نیک بود. اگر زنی بیند که انگشتری با نگین از او ضایع شد، دلیل است حشمت و جاه او بشود یا فرزندش بمیرد یا مالش تلف شود. اگر والی بود معزول گردد. اگر زن بیند شوهرش بمیرد یا فرزندش.

تعبیر خواب انگشتر ابن سیرین

اگر کسی بیند که انگشتری او ضایع شود یا دزد برد، دلیل بود که در کارهای او آفت و دشواری پدید آید. اگر بیند انگشتری او بشکست و نگین او بماند، دلیل که بزرگی و جاه او برود و آبرو و هیبتش بر جای بود. اگر بیند انگشتری خود را به کسی بخشید، دلیل که از آن چه دارد برخی از آن ببخشد. اگر بیند انگشتری خویش بفروخت و بها بستند، دلیل است از آن چه دارد جمله بفروشد و هزینه کند. اگر بها نبستند، آن چه دارد برخی از آن بفروشد.

تعبیر خواب انگشتر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر در خواب ببینید که انگشتری در دست دارید که قبلا هرگز نداشته اید و از دیدن آن به انگشت خود دچار حیرت و تحسین شده اید نشان آن است که به موفقیت بزرگی می رسید که برای دیگران و حتی خودتان باور کردنی نیست. اگر کسی انگشتری به شما داد و شما آن را به انگشت خود کردید از جانب آن شخص سودی عاید شما می شود که بر اعتبارتان می افزاید. گرفتن انگشتری از دیگران خوب است و نفعی که عاید بیننده خواب می گردد منوط است به شخصیت و شغلی که دهنده انگشتر دارد

و محلی که انگشتری گرفته و داده می شود. اگر کسی در خواب ببیند که انگشتری خودش را شکست در صورتی که ازدواج و عشق باشد بین او و همسرش اختلاف و جدایی اتفاق می افتد. اگر در خواب دیدید که انگشتری خود را به کسی امانت داده بودید و او آن را آورد و مسترد داشت

خواب شما می گوید که در آینده ای نه چندان دور از زنی یا دختری خواستگاری می کنید که او نمی پذیرد و چنان چه در شرایط ازدواج نباشد از آرزو و تمنائی بر آورده نشده خبر می دهد. گم شدن انگشتری برای زن بخصوص اگر نگین داشته باشد خوب نیست چون خبر می دهد که بیننده خواب کسی را از دست می دهد یا از سمتی معزول می شود.

تعبیر خواب انگشتر ابراهیم کرمانی
اگر ببیند صناعت انگشتری او ناپسندیده است ، دلیل است از مالی که دارد چیزی بشود و پادشاهی بر وی خشم گیرد . اگر ببیند انگشتر او از سیم بود ، دلیل است آن چه دارد پسندیده و حلال است. اگر انگشتر از آهن بیند آن چه دارد اندک و حقیر است. اگر ببیند انگشتری از هفت جوش یا از سپیده روی بود ، دلیل است بر آن چه در آهن گفتیم. اگر ببیند انگشتر او از زیور بود حقیرتر از آن جمله بود که گفتیم.

تعبیر خواب ماهی,تعبیر خواب ماهی قرمز,تعبیر خواب ماهی سیاه,تعبیر خواب ماهی بزرگ,تعبیر خواب ماهی کوچک,تعبیر خواب ماهی پخته,تعبیر خواب ماهی خوردن,تعبیر خواب ماهی مرده,ماهی در خواب دیدن

تعبیر خواب انگشتر جابر مغربی
اگر ببیند در انگشت وی انگشتری آهن بود ، دلیل که قوت و توانایی یابد. اگر ببیند از برنج یا مس است ، دلیل که از مردمان بی اصل منفعت یابد. اگر ببیند که بلور است ، دلیل که از مردم عامه چیزی بدو رسد. اگر ببیند انگشتر خویش نزد کسی به امانت نهاد یا وی را بخشید و آن کس هم انگشتر بدو رد کرد ، دلیل است که زنی به ازدواجبخواهد و اجابتش نکند. اگر ببیند انگشتر خویش بشکست ، دلیل که در میان او و عیالش جدایی افتد. اگر ببیند که انگشتر او دو نگین داشت یا کسی بدو داد که آن هر دو نگین یکی موافق یکدیگرند ، دلیل است خداوند انگشتر ، غلام زاده بود . اگر ببیند که از آن دو نگین یکی بیفتاد ، دلیل که از دو گناه یکی توبه کند. اگر ببیند نامه نوشته بود و به انگشتر خویش مهر کرد ، دلیل است چیزی پنهان بدو رسد . اگر ببیند که نامه گشاده را مهر کرد ، دلیل که چیزی آشکار بدو رسد . 
تعبیر خواب انگشتر امام جعفر صادق (ع)
انگشتر سیمین (نقره) در خواب بر چهار وجه است
اول : قدرت و سلطنت
دوم : زن
سوم : فرزند
چهارم : مال
انگشتر زرین نیک است.
اگر زنی ببیند که انگشتری با نگین از او ضایع شد ، دلیل است حشمت و جاه او بشود یا فرزندش بمیرد یا مالش تلف شود.

تعبیر خواب انگشتر لوک اویتنهاو
انگشتر : افتخار ، آرامش خاطر
گم کردن آن : جدایی
یافتن آن : اختلاف
دریافت کردن آن : دام ، تله
انگشتر گران قیمت : ازدواج موفق
خریدن : نامزدی

تعبیرخواب انگشتر | دیدن انگشتر در خواب tabire khab 

تعبیر خواب انگشتر طلا , فیروزه و عقیق نگین دار سبز و شرف شمس




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: