خواب دریا
متن دلخواه شما
عکس پروفایل
شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 23:41 | بازدید : 3134 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

تعبیر خواب دریا,تعبیر خواب دریای مواج و طوفانی,شنا یا طغیان آب دریا

تعبیر خواب دریا | دیدن دریا در خواب | تعبیر خواب

تعبیر خواب دریا,تعبیر خواب دریای مواج و طوفانی,تعبیر خواب شنا در دریا,تعبیر خواب طغیان آب دریا

خواب دیدن دریا خوابی آرامش بخش است که ممکن است برای همه پیش بیاید حداقل چند بار در طول زندگی دریا را در خواب ببینیم پس اگر دنبال دانستن معنی خواب در یا هستید تا انتها با ما همراه باشید.

تعبیر خواب دریا توسط عالمان غربی و شرقی تعبیر خواب بررسی شده است.

تعبیر خواب گربه,تعبیر خواب گربه سیاه,دیدن گربه در خواب
تعبیر خواب شنا در دریا

 رهایی از زندان و خدمت پادشاست
تعبیر خواب دریای طوفانی یا تعبیر خواب دریای مواج و طوفانی

اگر بیند که از دریا موج‌ها برخاست و جهان از ابر تاریک شده بود. دلیل بود بر گناه و عصیان مردم آن دیار. اگر بیند که از دریا موجی برخاست یا از دریا شکار می‌گرفت، دلیل است که به اندازه و قدر آن، روزی حلال یابد و عیش بر عیال او فراخ و گشاد شود.
دریای متلاطم: ناراحتی وغصه
دریای مواج: نیکبختی در تمام اموری که در آن گام برمی‌دارید
تعبیر خواب طغیان آب دریا

محمد بن سیرین گوید: اگر بیندکه بر فراز آب همی رفت، چون آب دریا و رودخانه و آن چه بدین نماید، دلیل کند بر قوت ایمان و اعتقاد پاک وی، و اگر بیند که از آب صاف خوشگواری بسیار خورد، دلیل کند که عمرش دراز بود و معشیت وی خوش بود.

تعبیر خواب دریا ابن سیرین
اگر بیند که از دریا آب خوشگوار همی خورد، دلیل کند که به قدر آن، از پادشاه مال و نعمت یابد و اگر بیند که جمله آب دریا را بخورد، دلیل کند که پادشاهی همه جهان را بگیرد. و بعضی گویند که به قدر آن که از آب دریا خورده بود وی را بزرگی و مال و نعمت حاصل شود، جون آب روشن و صافی بود.

تعبیر خواب دریا جابر مغربی
اگر بیند که در آب دریا همی رفت، دلیل است توفیق طاعت یابد. اگر بیند که آب دریا زیاده شد، دلیل که لشگر پادشاه زیاد شود. اگر بیند که آب دریا کم شد، دلیل که لشگر پادشاه هلاک شود.

اگر بیند که برخی از آب دریا بخورد و بر وی هیچ پدید نیامد، دلیل که پادشاه یا عالمی را هلاک کند. اگر بیند که آب از دریاها و رودها جمع شدند، دلیل که پادشاه آن دیار مال و خزانه خویش را به یکجا جمع کند.

اگر بیند که از دریا موج ها برخاست و جهان از ابر تاریک شده بود. دلیل بود بر گناه و عصیان مردم آن دیار. اگر بیند که از دریا موجی برخاست یا از دریا شکار می گرفت، دلیل است که به اندازه و قدر آن، روزی حلال یابد و عیش بر عیال او فراخ و گشاد شود.

اگر بیند که آب دریا شور است که خورد، دلیل که کسب حلال بگذارد و کسب حرام کند.

تعبیر خواب دریا منوچهر مطیعی

نفایس الفنون نوشته دریا در خواب پادشاه است ولی به نظر من دریا را نباید صرفا پادشاه دانست چون در زمان های مختلف دارندگان قدرت نام های مختلف داشته اند هر صاحب قدرت و شوکتی می تواند در خواب ما به صورت دریا ظاهر شود.

گاهی این صاحب قدرت پادشاه است و گاه رئیس اداره و یا به قول فروید امپراطور و امپراطریس و حتی مدیر کلی مقتدر که بیننده خواب از او رعب دارد و می ترسد و یا به لطف و محبتش امید بسته است.

تمام کسانی که ما نسبت به آن ها ضعف شدید داریم در خواب های ما به صورت پدیده های عظیم جلوه گر می شوند مانند دریا، آسمان، توفان، رعد و برق و یا شیر و پلنگ. عقیده فروید نیز عینا همین است حال اگر در خواب ببینیم که کنار دریا ایستاده ایم با چنین شخصیتی مجاور می شویم و چنانچه ببینیم از آب دریا می نوشیم متنفع می شویم و سود می بریم.

اگر بیننده خواب ببیند که آب دریا را نوشید به طوری که چیزی باقی نماند به قدرت و شوکت و عظمت می رسد.

اگر بیننده خواب ببیند که روی آب دریا راه می رود در کار خطرناکی مداخله می کند که احتمال لغزش و سقوط او می رود ولی موفق می شود. معبران نوشته اند در ساحل دریا بودن و منظره تلاطم دریار را مشاهده کردن نشانه ای است از بیماری فرزندان. چنانچه ببینید که از کشتی بیرون می آیید و به ساحل قدم می نهید فرزند بیمار یا عزیز دیگری که بیمار دارید شفا می یابد. اگر خود را در دریا در حال غرق شدن ببینید گرفتار مشکلاتی می شوید. بودن در کشتی در دریای آرام نشان امنیت و آرامش زندگی است.

تعبیر خواب لوک اویتنهاو

کشتی رانی در دریا : شهامت ریسک کردن

در آن غرق شدن : بدبختی که به دست خود موجب شده اید

دریای آرام : شادمانی

دریای متلاطم : ناراحتی وغصه

افتادن در دریا: ضرر و زیان ، بدبختی

دریای شفاف : شادمانی

دریای مواج : نیکبختی در تمام اموری که در آن گام برمیدارید

تعبیر خواب دریا حضرت یوسف ع

تعبیر خواب دریا نشانه شانس و اقبال شماست همانطوری که دریا را در خواب میبینید چه خوب و چه بد

تعبیر خواب دریا امام جعفر صادق ع

تعبیر دیدن دریا در خواب پادشاه است اگر آب دریا صاف باشد پادشاه خوب و عالم استاگر آب دریا تیره باشد پادشاه ظالم و گناهکار است تعبیر خواب خوردن آب دریا این است که همان قدر که خورده عزت میابد

تعبیر خواب با شنا از آب دریا بیرون آمدن ، رهایی از زندان و خدمت پادشاست تعبیر خواب غرق شدن در دریا و روی آب دریا ماندن این است که حرص در دنیا او را غرق کرده است تعبیر خواب غرق شدن در دریا سپس بیرون آمدن از دریا این است که از حرص دنیا نجات میابد تعبیر خواب نظاره کردن دریا از دور و نزدیک نشدن این است که به آرزویش نمیرسد

تعبیر خواب روی دریا بودن بدون خیس شدن این است که از آتش دوزخ ایمن می شود و کار دنیا برایش آسان می شود

تعبیر خواب دریا ابراهیم کرمانی
اگر کسی بیند که در دریا است، دلیل که به خدمت پادشاه شود، یا مطیع مردی عالم و فاضل شود. اگر بیند درمیان دریا متحیر فرومانده است، دلیل که کار او بر خطر است. اگر بیند که از دریا بیرون آید، دلیل است بی غم شود. اگر بیند که آب دریا بخورد و به غایت سرد است. اگر بیننده عالم است از علم بهره تمام یابد. اگر بیننده خواب از مردم پادشاه است، از پادشاه ایمن شود، یا علم آموزد، لکن از علم بهره یابد.

اگر بیند که آب دریا می خورد و سخت گرم است، دلیل که گناه کند و تاویل آن به غایت بد است. اگر بیند که آب دریا گنده و ناخوش است، دلیل که او را خصمی بزرگ پیش آید و او را آن خصم بیم سخت است.

تعبیر خواب دریا آنلی بیتون

۱ـ شنیدن زمزمة دریا با ساحل در خواب ، نشانة‌آن است که زندگی ای ملال آور و بی ثمر را سپری خواهید ساخت ، زندگی ای تهی از عشق و محبت.

۲ـ دیدن دریا در خواب ، نشانة آرزوهای بی ثمر است.

۳ـ اگر زنی خواب ببیند با همسر خود در دریا شنا می کند ، نشانة آن است که به نخستین آرزوهای خود دست می یابد.

تعبیر خواب برف,خواب برف,برف در خواب,تعبیر خواب برف در تابستان,خواب دیدن برف

تعبیر خواب دریا | دیدن دریا در خواب | tabire khab

تعبیر خواب دریا,تعبیر خواب دریای مواج و طوفانی,شنا یا طغیان آب دریا




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: