قهوه سبز
متن دلخواه شما
عکس پروفایل
پنج شنبه 17 خرداد 1397 ساعت 9:48 | بازدید : 3174 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

بهترین زمان خوردن قهوه سبز برای لاغری

قهوه سبز,زمان مصرف قهوه سبز برای لاغری,زمان خوردن قهوه سبز برای لاغری

سلامت و آشپزی:قهوه سبز (به انگلیسی : green coffee) دانه های لوبیایی شکل قهوه هستند که هنوز بو داده نشده اند. فرآیند شستشو و بو دادن دانه های قهوه علاوه بر اینکه رنگ و طعم آن ها را تغییر می دهد باعث کاهش مقدار کلروژنیک اسید موجود در آن ها می شود. بنابراین دانه های قهوه سبز نسبت به دانه های قهوه معمولی دارای سطح بالاتری از کلروژنیک اسید هستند که دارای خواص بیشماری برای سلامتی می باشد.

قهوه سبز,بهترین زمان مصرف قهوه برای لاغری,طریقه مصرف قهوه سبز,بهترین زمان مصرف قهوه سبز,قهوه سبز برای لاغری,نحوه مصرف قهوه سبز برای لاغری,قهوه سبز را چگونه بخوریم,نحوه مصرف قهوه سبز,زمان مصرف قهوه سبز برای لاغری,زمان خوردن قهوه سبز برای لاغری,زمان مصرف قهوه سبز,طریقه مصرف قهوه سبز برای لاغری,مضرات قهوه سبز,فواید قهوه سبز,کپسول قهوه سبز,خاصیت قهوه سبز,طرز مصرف قهوه سبز,خواص قهوه سبز برای لاغری,مصرف قهوه سبز,عوارض قهوه سبز,زمان خوردن قهوه سبز,قهوه و لاغری,خواص قهوه سبز,قهوه سبز را چگونه دم کنیم,قهوه سبز لاغری,تاثیر قهوه سبز در لاغری,بهترین زمان مصرف قهوه سبز برای لاغری,طرز استفاده قهوه سبز برای لاغری,ایا قهوه سبز باعث لاغری میشود,خوردن کدام میوه باعث لاغری میشود,قیمت قهوه سبز,قهوه سبز ویکی پدیا,عکس کسانی که با قهوه سبز لاغر شدن,بهترین مارک قهوه سبز

ایا قهوه سبز باعث لاغری میشود ؟
نحوه مصرف قهوه سبز برای لاغری :مصرف کافئین سبب می شود که چربی های ذخیره شده در بدن سوزانده شوند.البته این چربی سوزی در صورتی اتفاق می افتد که بدن بعد از مصرف آن دارای تحرک های مناسبی باشد. همچنین در تحریک متابولیسم بدن نیز تاثیرات جزئی پدید می آورد. به بیانی دیگر این تحریک ها و تاثیرات کمک می کند تا میزان کالری بیشتری سوزانده شود ولی این میزان به قدری زیادی نخواهد بود. پژوهش های متنوعی انجام شده که نشان میدهد اسید کلروژنیک می تواند تاثیرات مشابهی را در بدن پدید بیاورد.

امروزه می بینیم که در مکمل های لاغری از اسید کلروژنیک به عنوان یک عصاره بدون کافئین سبز  استفاده می کنند.مصرف این نوع قهوه سبب بالا رفتن میزان ضربان قلب شده و در نهایت کمی فشار خون را بالا می برد. البته افراد در مقابل این ماده دارای حساسیت های مختلفی هستند و در بدن افراد نیز سرعت دفع آن هم با سرعت های مختلفی صورت می گیرد.

بهترین زمان مصرف قرص زینک پلاس

قهوه سبز را چگونه دم کنیم ؟ 
دم کردن قهوه سبز

10 گرم قهوه سبز
150 میلی لیتر آب گرم
در صورت تمایل عسل برای شیرینی
کلروژنیک اسید قهوه سبز با کاهش قند و جلوگیری از افزایش سنتز چربی باعث کاهش وزن می شود.

 

طرز تهیه قهوه سبز , قهوه سبز نحوه مصرف
قهوه سبز را چگونه دم کنیم:ابتدا لوبیای قهوه سبز را به مدت 24-48 ساعت در آب بخیسانید، سپس آبکشی کرده و آن را روی اجاق قرار داده و بجوشانید. از روی حرارت بردارید و 15 دقیقه بگذارید همانطور بماند تا دم بکشد. سپس حدود 1 ساعت بگذارید تا خنک شود.
نوشیدنی قهوه سبز شما آماده است، آن را بچشید اگر غلظت بالایی دارد با کمی آب رقیق کنید و اگر دوست دارید شیرین باشد از عسل استفاده کنید.
برای کاهش سریعتر وزن می توانید نوشیدنی قهوه سبز را در ترکیب با دارچین و زنجبیل استفاده کنید.
بقیه ی نوشیدنی را در یک ظرف شیشه ای به مدت 2 تا 3 روز در یخچال نگهداری کنید.

بهترین زمان مصرف قرص فولیک اسید

بهترین زمان مصرف قهوه سبز
اگر برای کاهش وزن می خواهید از قهوه سبز استفاده کنید بهتر است آن را 10 دقیقه قبل از غذا بخورید. برای کاهش وزن سریعتر بهتر است قهوه سبز را بلافاصله پس از غذا نخورید، چون می تواند باعث مسمومیت غذایی شود.
دوز توصیه شده برای قهوه سبز 400 میلی گرم و سه بار در روز است.

 

خواص قهوه سبز و مضرات قهوه سبز

به نظر می رسد قهوه سبب عوارض جانبی متعددی شود. کافئین موجود در قهوه سبز – درست مثل کافئین در قهوه بو داده – می تواند نشانه هایی از جمله سردرد، ناراحتی معده، اضطراب، افزایش ضربان قلب، تکرر ادرار و بی خوابی را شامل شود.کافئین ممکن است برای افراد با شرایطی مانند گلوکوم، اضطراب، دیابت، فشار خون بالا، سندرم روده تحریک پذیر، پوکی استخوان و اختلالات خونریزی خطرناک باشد.
قبل از استفاده از قهوه سبز با پزشک خود صحبت کنید.
پزشکان قهوه سبز را برای کودکان، زنان باردار و زنان شیرده توصیه نمی کنند.
قهوه سبز ممکن است با داروهای بیماری های قلبی، پوکی استخوان، بیماری های ریوی، یائسگی، افسردگی و اسکیزوفرنی تداخل ایجاد کند.
قهوه سبز را همراه با مکمل های دیگر مصرف نکنید.

امیدواریم مقاله بهترین زمان مصرف قهوه سبز برای لاغری برای شما همراهان گرامی مفید بوده باشد.

طریقه مصرف قهوه سبز برای لاغری

منبع:ابزار وبلاگ




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: