خوردن گریپ فروت
متن دلخواه شما
عکس پروفایل
پنج شنبه 17 خرداد 1397 ساعت 9:44 | بازدید : 3037 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

بهترین زمان خوردن گریپ فروت برای لاغری و طرز تهیه گریپ فروت

گریپ فروت,بهترین زمان مصرف گریپ فروت برای لاغری,زمان خوردن گریپ فروت برای لاغری,بهترین زمان خوردن گریپ فروت,خواص گریپ فروت برای لاغری,گریپ فروت و لاغری,بهترین زمان خوردن گریپ فروت برای لاغری,بهترین زمان خوردن گریپ فروت برای لاغری

زمان خوردن گریپ فروت برای لاغری 

سلامت و آشپزی:گریپ‌فروت دارای خاصیت چربی‌سوزی است و افرادی که تمایل به کاهش وزن دارند،  بهترین زمان خوردن گریپ فروت: آب طبیعی این میوه را حدود 30 دقیقه قبل از صرف وعده‌های اصلی غذایی‌شان مصرف کنند. از آنجا که نوشیدن آب گریپ‌فروت باعث افزایش شادابی و تمرکز می‌شود، بد نیست که آن را در وعده صبحانه خود بگنجانید.

مصرف نصف لیوان آب گریپ‌ فروت بعد از غذا هم به هضم بهتر مواد غذایی و پیشگیری از احساس پُری سر دل کمک می‌کند. البته از آنجایی که امکان تداخل دارویی با مصرف گریپ‌فروت وجود دارد، بهتر است اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید یا در دوران بارداری و شیردهی هستید، با مشورت پزشک خود این میوه را در برنامه غذایی‌تان بگنجانید.

پیش از این گفتیم که خوردن چه چیزهایی باعث لاغری سریع میشود و سوپ رژیمی چربی سوز

خواص گریپ فروت برای لاغری

تحقیقات حاکی از آن است، مصرف گریپ‌ فروت مزایای بسیاری در جهت لاغری و تناسب اندام خواهد داشت. نکته‌ کلیدی این است که درون گریپ‌ فروت آنزیمی به نام *AMP  (adenosine monophosphate-activated protein) یا *AMPK (adenosine monophosphate-activated protein kinase ) یک پروتئین فعال شده وجود دارد که به وسیله ترکیبات طبیعی درون گریپ‌فروت به نام *nootkatone (ترکیبی طبیعی که به عطر و رایحه گریپفروت مربوط می شود) فعال می‌شود. زمانی که AMP فعال می‌شود هم‌ زمان موجب افزایش انرژی در بدن می‌شود، درست چیزی شبیه به افزایش میزانگلوکز که باعثبالارفتن سوخت و ساز بدن (متابولیسم) می‌شود. نتیجه اینکه شما وزن کم می‌کنید و لاغر می‌شوید. به طور کلی، AMPK در حین تمرینات و فعالیت‌های ورزشی فعال می‌شود تا کمک کند عضلات از شکر و چربی ذخیره شده استفاده کنند و آن‌ها را تبدیل به انرژی مضاعف کنند.

قرص زینک پلاس,زینک پلاس,قرص زینک

پیشگیری از افزایش وزن

مصرف آب گریپ‌فروت به صورت ناشتا می‌تواند باعث شکسته شدن بافت‌های چربی و هضم و دفع سریع‌تر آنها از بدن شود. ازاین‌رو، به افراد مبتلا به اضافه‌وزن یا آنهایی که رژیم لاغری دارند، توصیه می‌شود حداقل هفته‌ای 3 مرتبه آب گریپ‌فروت را در وعده صبحانه خود بگنجانند. حتی مصرف نصف گریپ‌فروت تازه در وعده صبحانه هم می‌تواند تاثیر مثبتی بر کاهش وزن داشته باشد زیرا گریپ‌فروت جزو آن گروه از خوراکی‌هایی است که باعث افزایش سوخت‌وساز در بدن می‌شود. محققان سوئدی با بررسی تاثیر مصرف گریپ‌فروت بر کاهش وزن، متوجه شدند که استفاده منظم از این میوه یا آب طبیعی آن در وعده صبحانه برای حدود 12 هفته، می‌تواند باعث کاهش 2 کیلوگرمی وزن و کم شدن حجم چربی شکمی شود.

جالب است بدانید که این تاثیر در افراد ورزشکار، بسیار بیشتر و قابل‌توجه‌تر است، به طوری که ورزش کردن کنار مصرف آب گریپ‌فروت، می‌تواند کاهش وزن 500 گرمی در هر هفته را برای طرفداران این میوه آبدار و خوش‌طعم به دنبال داشته باشد.

فولیک اسید,اسید فولیک تفاوت فولیک اسید 1 و 5,بهترین زمان مصرف قرص فولیک اسید در بارداری و قبل از بارداری

طرز تهیه گریپ فروت

گریپ فروت یک میوه کم کالری است که تأثیر زیادی در کاهش وزن دارد. طعم این میوه خوشمزه است و به راحتی با زنجبیل ترکیب می شود.

مواد لازم تهیه گریپ فروت و زنجبیل
گریپ فروت: 4 عدد
پودر زنجبیل: 1 قاشق کوچک
آب لیموترش: اختیاری یک چهارم لیموترش

 

 طرز تهیه گریپ فروت و زنجبیل

آب چهار عدد گریپ فروت را بگیرید و با یک قاشق پودر زنجبیل و مقدار کمی آب لیموترش مخلوط کنید. این نوشیدنی ها را صبح به صورت ناشتا میل کنید

گریپ فروت و لاغری می تواند در رژیم لاغری شما بسیار مفید باشد و البته استفاده زیاد آن می تواند تاثیری عکس داشته باشد و اشتهای شما را افزایش دهد..

بهترین زمان خوردن گریپ فروت برای لاغری و طرز تهیه گریپ فروت




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: