دانلود فیلم گرگ بازی
متن دلخواه شما
عکس پروفایل
شنبه 11 اسفند 1397 ساعت 4:11 | بازدید : 3940 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

دانلود فیلم گرگ بازی ایرانی کامل

 

فیلم گرگ بازی ایرانی به انگلیسی به معنی A Bigger Game-Game wolf با ای ام دی بی 4.7 در نمایش خانوادگی در بخش دانلود فیلم ایرانی منتشر خواهد شد.دانلود فیلم گرگ بازی برای دانلود در تاریخ 7 اسفند ماه در ابزار وبلاگ کد تولز قرار خواهد گرفت بازیگران معروف و شناخته شده فیلم سینمایی گرگ بازی به ترتیب هانیه توسلی-علی مصفا و نگار جواهریان هستند.

Ali Mosaffa در نقش دکتر , Hanie Tavassoli در نقش هما و Negar Javaherian در نقش پرستو بازی خواهند کرد.فیلم گرگ بازی به صورت کامل در سال 96 ساخته و یکسال بعد برای اکران و پخش در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

اگر شما کاربران گرامی با سرچ  “دانلودرایگان فیلم گرگ بازی ایرانی به صورت کامل با لینک مستقیم” در سایت گوگل وارد سایت ابزار وبلاگ کد تولز شده اید بدانید که شما اکنون در حال “خرید قانونی فیلم گرگ بازی هانیه توسلی” نسخه پیش فروش هستید.

در تاریخ امروز نیمه اول اسفنده زمان پخش و “دانلود فیلم سینمایی ایرانی گرگ بازی” بروز رسانی شد-7 اسفند ماه سال 97-گرچه این تاریخ اولیه پخش فیلم است و به صورت غیر رسمی ارائه شده است.
در فیلم گرگ بازی همزمان 4 نفر آشپزی می کنند! درست حدس زدید؟ این فیلم 4 نویسنده به نامهای مجید اسلامی-علی نعمت اللهی-بیتا شباهنگ و عباس نظام دوست دارد.

دانلود فیلم گرگ بازی

عکس پروفایل فیلم ایرانی گرگ بازی با حضور 3 بازیگر هانیه توسلی-نگار جواهریان و علی مصفا منتشر شد.

جالب است بدانید فیلم گرگ بازی در جشنواره های خارجی به اسم یک بازی بزرگتر-A Bigger Game شناخته شده است. ژانر فیلم سینمایی ایرانی گرگ بازی راز الود و معمایی است , اتفاقات داستان را با نیم نگاهی به الگوهای ضعیف شده هالیوودی در دنیای راز الود و معمایی رقم می زند داستان فیلم از این قرار است که چند تا دوست قدیمی تصمیم می گیرند یک شب دورهی بگیرند مکان دورهمی یکی از خانه های به ارث رسیده این دوستان است.

 پیش از این دانلود سریال رقص روی شیشهدانلود سریال هیولا و دانلود فیلم لازانیادانلود فیلم راه رفتن روی سیم و دانلود فیلم خانم یایا برای دانلود قرار گرفت که اگر هوادار فیلم و سریال ایرانی هستید پیشنهاد میکنیم این فیلم و سریال ها را نیز دنبال کنید.

پس از دورهمی ماجراها و چالش های جدیدی برای آنها به وجود می اید و فیلم هم روی همین ماجراهای عجیب تاکید دارد.

دانلود رایگان فیلم گرگ بازی به دلیل حمایت از فیلم و سریال های شبکه نمایش خانگی امکانپذیر نیست.تیزر  ارائه شده از فیلم معمایی گرگ بازی با بازی هانیه توسلی و علی مصفا را در زیر ببینید » دانلود فیلم گرگ بازی ایرانی کامل

نمایشگر ویدیودر پایان اگر سوالی در مورد  فیلم معمایی ایرانی گرگ بازی دارید در همین صفحه فیلم گرگ بازی بپرسید. همچنین می توانید برای مشاهده آرشیو و دانلود فیلم جدید و دانلود فیلم ایرانی جدید بیشتر کلیک کنید.

فیلم گرگ بازی با شروع قیمت برای خرید فیلم از 3500 تا 5000 با فرمت mp4 و انواع کیفیت های 4k-1080HQ-1080p-720p-480p در نمایش خانگی توزیع می شود.در پایان خوشحال خواهیم شد نظرات شما عزیزان را در مورد فیلم ایرانی جدید گرگ بازی را بازی هانیه توسلی-نگارجواهریان و علی مصفا بشنویم.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: