دانلود فیلم من دیوانه نیستم
متن دلخواه شما
عکس پروفایل
چهار شنبه 10 بهمن 1397 ساعت 10:15 | بازدید : 4472 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

دانلود فیلم ایرانی من دیوانه نیستم,دانلود فیلم ایرانی من دیوانه نیستم با لینک مستقیم,دانلود رایگان فیلم ایرانی من دیوانه نیستم,دانلود فیلم جدید ایرانی من دیوانه نیستم,دانلود فیلم من دیوانه نیستم,دانلود فیلم من دیوانه نیستم رایگان,دانلود فیلم من دیوانه نیستم,دانلود فیلم من دیوانه نیستم عاشقم,دانلود فیلم من دیوانه نیستم آپارات,دانلود فیلم من دیوانه نیستم نماشا,دانلود فیلم من دیوانه نیستم کامل,دانلود فیلم من دیوانه نیستم رایگان,دانلود فیلم من دیوانه نیستم میهن ویدئو,دانلود قانونی فیلم من دیوانه نیستم,خرید فیلم من دیوانه نیستم,دانلود فیلم من دیوانه نیستم با لینک مستقیم,فیلم من دیوانه نیستم دانلود,دانلود رایگان فیلم من دیوانه نیستم,دانلود فیلم سینمایی من دیوانه نیستم,دانلود فیلم من دیوانه نیستم کول دانلود,فیلم کامل من دیوانه نیستم,فیلم کامل من دیوانه نیستم,داستان فیلم من دیوانه نیستم,دانلود من دیوانه نیستم,فیلم من دیوانه نیستم علیرضا امینی

دانلود فیلم من دیوانه نیستم

دانلود فیلم من دیوانه نیستم

اینفوگرافی فیلم من دیوانه نیستم I'm not crazy movie فیلم ایرانی

نام فیلم : من دیوانه نیستم | سال ساخت فیلم من دیوانه نیستم: 1395 | پخش: 1397

 ژانر : کمدی , اجتماعی |  نوع : سینمایی | مدت زمان فیلم من دیوانه نیستم : 88 دقیقه

 نویسنده و کارگردان فیلم من دیوانه نیستم:علیرضا امینی | تهیه کننده:مرتضی شایسته

فرمت ویدئو: MP4 | حجم: متفاوت | ساخت : ایران

شرح داستان فیلم من دیوانه نیستم

فیلم سینمایی من دیوانه نیستم فیلمی به کارگردانی علیرضا امینی به تهیه کنندگی مرتضی شایسته و نویسندگی مشترک کارگردان و دانیال مقدم محصول سال ۱۳۹۵ است. این فیلم انسان‌های متفاوتی که افکاری شبیه عامه مردم ندارند را در قالب طنز تلخی به صحنه نمایش در آورده است و تا حدودی شبیه به یکی از داستان‌ های مجموعه داستان سه قطره خون صادق هدایت است.

تعدادی بیمار روانی در آسایشگاهی وسط جزیره ای در شمال کشور زندگی می‌کنند که هر کدام نگاه متفاوتی به زندگی پیرامون خود دارند…

معرفی فیلم ایرانی من دیوانه نیستم

برای تاریخ احتمالی و زمان پخش فیلم و همچنین با دانلود فیلم همراه ما باشید.

تاریخ اکران من دیوانه نیستم در سینما

۳ امرداد ۹۷

زمان پخش فیلم ایرانی من دیوانه نیستم در شبکه نمایش خانگی

در تاریخ امروز درج شده است بهمن ماه 97

آپدیت شده در تاریخ امروز نیمه اول بهمن ماه

دانلود فیلم ایرانی من دیوانه نیستم

دانلود فیلم ایرانی من دیوانه نیستم 

دانلود فیلم ایرانی من دیوانه نیستم 

دانلود فیلم ایرانی من دیوانه نیستم 

دانلود فیلم ایرانی من دیوانه نیستم 

 

پیشنهاد فیلم ایرانی:دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده  دانلود فیلم هزارپا • دانلود فیلم قانون مورفی • دانلود فیلم لونه زنبور • دانلود فیلم کلمبوس

 

منبع: ابزار قالب وبلاگ




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: