اشعار شاملو
متن دلخواه شما
عکس پروفایل
سه شنبه 18 دی 1397 ساعت 2:41 | بازدید : 2612 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

اشعار شاملو برای پروفایل

اشعار شاملو برای پروفایل و شعرهای احمد شاملو برای پروفایل
 
Ahmad Shamlou
 
اشعار شاملو برای پروفایل و شعرهای احمد شاملو برای پروفایل

******

لالایی و دو بیتی احمد شاملو

عشق من، کودک بمان دنیا بزرگت می کند
بره باشی یا نباشی گرگ گرگت می کند

عشق من، کودک بمان دنیا دلت را می زند
سخت بی‌رحم است، می دانم که سنگت می کند

برای مشاهده عکس پروفایل خاص و عکس پروفایل های دخترانه و پسرانه بیشتر کلیک کنید.

******

اشعار شاملو برای پروفایل

اشعار شاملو برای پروفایل و شعرهای احمد شاملو برای پروفایل

اشعار عاشقانه شاملو برای آیدا

عشق ما دهکده ایست که هرگز به خواب نمی رود
نه به شبان و
نه به روز

و جنبش و شور حیات
یک دم در آن فرو نمی نشیند

هنگام آن است که دندان های تو را
در بوسه یی طولانی
چون شیری گرم
بنوشم

تا دست تو را به دست آرم
از کدامین کوه می‌بایدم گذشت
تا بگذرم
از کدامین صحرا
از کدامین دریا می‌بایدم گذشت
تا بگذرم

روزی که این‌چنین به زیبایی آغاز می‌شود
[به هنگامی که آخرین کلمات تاریک غمنامه‌ گذشته را با شبی که در گذر است به فراموشی باد شبانه سپرده‌ام]،
از برای آن نیست که در حسرت تو بگذرد.
تو باد و شکوفه و میوه‌ ای، ای همه‌ی فصول من!
بر من چنان چون سالی بگذر
تا جاودانگی را آغاز کنم.

******

شعرهای احمد شاملو برای پروفایل

اشعار شاملو برای پروفایل

من و تو، درخت و بارون …
من باهارم تو زمین
من زمینم تو درخت
من درختم تو باهار

ناز انگشتای بارون تو باغم می‌کنه
میون جنگلا تاقم می‌کنه
تو بزرگی مث شب

اگه مهتاب باشه یا نه
تو بزرگی
مث شب

خود مهتابی تو اصلاً، خود مهتابی تو.
تازه، وقتی بره مهتاب و
هنوز شب تنها باید
راه دوری‌ رو بره تا دم دروازه‌ی روز
مث شب گود و بزرگی
مث شب

اشعار شاملو برای پروفایل و شعرهای احمد شاملو برای پروفایل

اشعار شاملو برای پروفایل و شعرهای احمد شاملو برای پروفایل

پیشنهاد:اشعار سعدی برای پروفایل • اشعار مهدی اخوان ثالث برای پروفایل • اشعار شاملو برای پروفایل




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: