فرنی برای نوزاد
متن دلخواه شما
عکس پروفایل
چهار شنبه 9 خرداد 1397 ساعت 20:26 | بازدید : 3085 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

طرز تهیه فرنی برای نوزاد و خواص فرنی برای کودکان و نوزادان

آموزش آشپزی آسان در سایت کدتولز

طرز تهیه فرنی,طرز تهیه فرنی برای نوزاد,خواص فرنی برای نوزاد

طرز تهیه فرنی با نشاسته,طرز تهیه فرنی برای نوزاد,طرز تهیه فرنی با آرد برنج و نشاسته,طرز تهیه فرنی با آرد گندم,طرز تهیه فرنی اصفهان,طرز تهیه فرنی مجلسی,فرنی زعفرانی,طرز تهیه آرد برنج برای نوزاد,طرز تهیه فرنی با آرد برنج,طرز تهیه فرنی برای نوزاد 5 ماهه,طرز تهیه فرنی برای نوزاد 4 ماهه,طرز تهیه فرنی نشاسته,طرز تهیه فرنی افغانی,طرز تهیه فرنی با نشاسته و آرد برنج,طرز تهیه فرنی با نشاسته و شیر,طرز تهیه فرنی با نشاسته ذرت,طرز تهیه فرنی برای نوزاد شش ماهه,فرنی برای نوزاد 4 ماهه,طرز تهیه فرنی بدون شیر,طرز تهیه فرنی برای نوزاد با شیر خشک,طرز تهیه فرنی برای نوزاد 6 ماهه,طرز تهیه فرنی برای نوزاد پنج ماهه,طرز تهیه فرنی برای نوزاد 7 ماهه,طرز تهیه فرنی برای نوزاد با شیر مادر,فرنی با نشاسته برای نوزاد,طرز تهیه فرنی زعفرانی,فرنی با نشاسته ذرت,طرز تهیه فرنی آرد برنج,فرنی قالبی,طرز تهیه فرنی با آرد سفید,فرنی با آرد گندم,فرنی با آرد برنج,طرز تهیه فرنی نوزاد,طرز تهیه فرنی با شیر مادر,فرنی با ارد برنج,طرز تهیه فرنی با آرد گندم برای نوزاد,طرز تهیه فرنی با آرد گندم برای افطار,طرز تهیه فرنی اصفهانی,طرز تهیه فرنی با آرد برنج برای نوزادان,طرز تهیه فرنی با گندم,طرز تهیه فرنی با آرد ذرت,فرنی با آرد گندم و نشاسته,فرنی بدون شیر برای نوزاد,طرز تهیه فرنی با آب,فرنی آرد برنج برای نوزاد,طرز تهیه فرنی نوزاد با شیر خشک,طرز تهیه فرنی زعفرانی با نشاسته,فرنی با ژله,فرنی شکلاتی با نشاسته,دستور فرنی با نشاسته,طرز تهیه فرنی سه رنگ با نشاسته,فرنی قالبی سه رنگ,فرنی با شیر پاستوریزه برای نوزاد

آشپزی امروز دستور پخت فرنی برای نوزاد و کودکان است. با ما باشید با طرز تهیه فرنی بسیار مقوی که برای کودکان زیر یکسال و نوزادان که بسیار مفید است.

مواد لازم برای فرنی برای نوزاد
آرد برنج ¤ یک قاش مرباخوری
شیر ¤ نصف لیوان
شکر ¤ نصف قاشق مرباخوری

سوپ چربی سوز,سوپ رژیمی چربی سوز,سوپ چربی سوز قوی,طرز تهیه سوپ چربی سوز

طرز تهیه فرنی برای نوزاد
برای تهیه فرنی ابتدا شیر (جوشیده سرد) را با آرد برنج و شکر مخلوط کرده و در حالی روی شعله ملایم است به هم بزنید تا کم کم برنج پخته و قوام بیابد.

کد تولز >> آموزش آشپزی آسان >> عکس >> فرنی برای نوزاد

حلوای هویج,طرز تهیه حلوای هویج,حلوای هویج رولتی

خواص فرنی برای نوزادان و کودکان

بهتر است در پایان پنج ماهگی تغذیه کمکی را با فرنی شروع کنید.می‎توانید از شیر گاو برای تهیه فرنی استفاده کنید. منظور از اینکه گفته می‎شود تا یکسالگی از شیرگاو استفاده نکنید این است که جایگزین شیر مادر نشود ولی می‎توانید در تهیه غذای کمکی استفاده کنید.

اگر در پایان 6 ماهگی غذای کمکی آغاز می‌شود بهتر است مادر مثلاً فرنی را با شیر خود درست کند و موادی که در آن استفاده می‌شود در درجه اول باید برنج باشد زیرا آلرژن بودن آن از هر ماده دیگری کمتر است.دادن گندم را باید تا پایان 8 ماهگی به تأخیر انداخت. اگر شیر مادر کفاف ندهد می‌توان فرنی را با شیر پاستوریزه یا شیر گاو یا شیرهای مدت دار درست کرد.بادام را نیز می‌توان آسیاب کرد تا دانه های آن قابل هضم باشد. می‌توان حریره بادامرا از صافی رد کرد و شیره آن را به شیرخوار داد.

طرز تهیه فرنی برای نوزاد و خواص فرنی برای کودکان و نوزادان




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: