خواب چادر
متن دلخواه شما
عکس پروفایل
سه شنبه 20 آذر 1397 ساعت 11:42 | بازدید : 2634 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

تعبیر خواب چادر مشکی زنانه و نماز

تعبیر خواب چادر نماز,تعبیر خواب چادر سفید ابن سیرین,تعبیر خواب چادر مشکی,تعبیر خواب چادر سفید به سر داشتن,تعبیر خواب چادر مسافرتی,تعبیر خواب چادر مشکی به سر داشتن زن,تعبیر خواب چادر دوختن,تعبیر خواب چادر سفید پوشیدن,تعبیر خواب چادر کوتاه,تعبیر خواب چادر هدیه گرفتن,تعبیر خواب چادر سبز,تعبیر خواب چادر مشکی هدیه گرفتن,تعبیر خواب چادر سفید سر کردن,تعبیر خواب چادر نماز,تعبیر خواب چادر زدنتعبیر خواب چادر گل گلی,تعبیر خواب دیدن زن چادر مشکی,تعبیر خواب چادر مشکی به سر داشتن دختر,تعبیر خواب چادر گرفتن از مرده,تعبیر خواب چادر سفید پوشیدن,تعبیر خواب چادر گلدار,تعبیر خواب چادر سفید عروسی,تعبیر خواب چادر مشکی زنانه,تعبیر خواب چادر نماز گلدار,تعبیر خواب گم شدن چادر مشکی,تعبیر خواب هدیه گرفتن چادر رنگی

تعبیر خواب چادر

محمدبن سیرین گوید: چادر درخواب دیدن، محافظ زن است. اگر بیند چون زنان چادر پوشیده است، دلیل که در آن کار خیر و شر است. لکن آن کار را از او مکروه دارند.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: چادر در خواب پوشاننده رازهای بیننده خواب و حافظ شرف و آبرو است. اگر مردی ببیند که چادر دارد رازداری می‌کند و این راز ممکن است مال خودش باشد یا متعلق به دیگران اما اگر ببیند چادر پوشیده چون مرد چادر نمی‌پوشد و این یک کار غیر طبیعی است نیکو نیست و در خواب نشان دهنده این است که پوشنده چادر اعمال زشت و گناهان بزرگ خویش را از مردم پنهان نگه می‌دارد و این اعمال آن قدر زشت و بزرگ هستند که اگر بر ملأ شوند مورد لعن و نفرین و حداقل مورد سرزنش و شماتت قرار می‌گیرد.

تعبیر خواب چادر مشکی
حضرت امام جعفر صادق فرماید
چادر درخواب بر سه وجه است.
مقام و منزلت
مرد را زن و زن را شوهر
سرپرست و مرد خانه

آنلی بیتون مى‏گوید:1ـ اگر خواب ببینید در چادری به سر می برید ، نشانة آن است که در زندگی شما دگرگونی و تحولاتی روی خواهد داد .
2ـ دیدن تعدادی چادر در خواب ، نشانة آن است که به اتفاق دوستانی وفادار و صمیمی به چند سفر خواهید رفت .
3ـ اگر خواب ببینید چادری که قصد نصب آن را دارید پاره و غیرقابل استفاده است ، نشانة آن است که با مشکلی جدی روبرو خواهید شد .
4ـ اگر خواب ببینید جایی چادری افراشته اند ، علامت آن است که دوستان در صدد سوء استفاده از منافع شما هستند وشما با دقت و تفکر نقشه های آنان را نقش بر آب می کنید

 

مرتبط: تعبیر خواب سگ  تعبیر خواب مار   تعبیر خواب بارداری  تعبیر خواب دندان

برچسب ها:    




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: