کپسول ویتامین e
متن دلخواه شما
عکس پروفایل
دو شنبه 30 مهر 1397 ساعت 12:29 | بازدید : 3333 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

مالیدن کپسول ویتامین ای روی پوست برای چاقی صورت

مالیدن کپسول ویتامین ای روی پوست برای چاقی صورت,كپسول ویتامین ای روی پوست,مالیدن کپسول ویتامین ای روی پوست صورت,مالیدن قرص ویتامین ای روی پوست صورت,مالیدن کپسول ویتامین e,مالیدن کپسول ویتامین e برای چاقی صورت,ایا مالیدن قرص ویتامین ای روی پوست صورت ,مالیدن قرص ویتامین آ روی پوست صورت,روی پوست صورت e مالیدن قرض ویتامین,ویتامین ای برای مالیدن پوست,مالیدن کپسول ویتامین e روی پوست

 

زیر چشم را ماساژ دهید براساس تحقیقاتی که در مرکز پزشکی دانشگاه «مریلند» انجام شده است؛ شما می توانید با استفاده از ویتامین E به عنوان یک درمان طبیعی، تاحد زیادی چروک ها و خط های به وجود آمده روی پوست را ترمیم کنید، در واقع وقتی روغن این ویتامین به طور موضعی استفاده می شود تاثیرات فراوانی روی چروک های پوست دارد و عمق آن ها را کاهش می دهد، علاوه براین پوست را نرم هم می کند. اگر می خواهید اثر آن را بیشتر بکنید به طور روزانه مقداری از روغن ویتامینE را روی پوست تان ماساژ دهید تا با افزایش گردش خون این منطقه علاوه بر نرم شدن پوست، اثرات پیری هم کاهش یابد.

 

 

المیرا:
عزیزم منم صورتم لاغر بود…کپسول ویتامین ای آرایشی و باز کن مایع شو بریز رو صورت…تپل تپل میشی

سحر:
کپسول ویتامین E را صرفا بزنید روی صورت چون خوردن زیادی ویتامین Eروی چشم تاثیر منفی داره.روزی دوتا خیار سبز بخورید و سیب زمینی ابپز.کپسول ویتامین ای را سوراخ کرده و مایع اون رو به صورت بزنید

Azadeh:
سلام به همگی.
من برای چاقی صورت راه هایی رو امتحان کردم و جواب هم گرفتم.
اول ازهمه کپسول ویتامین e که هم برای چاقی صورت جواب داده و هم برای تقویت مو ،
مصرفش هم یک روز در میون هست. عوارضش هم فقط اب بدن رو میکشه یعنی ناخوداگاه مجبور میشی اب زیاد مصرف کنی که باز مصرف اب خودش یکی دیگه از موارد هست برای چاقی صورت.
مصرف خیار،مصرف اب، ماساژ صورت با روغن زیتون.راجع به روغن زیتون بگم که اگر روغنتون اصل باشه رنگ پوستتون ممکنه یه کمی تیره تر از همیشه بشه و اگر روغنتون اعلا نباشه روی پوستتون تاثیرنداره و جواب نمیگیرین.
مخمر جوانه گندم،که البته بگم تاثیرش روی بازوها،سینه،صورت،و پهلوها بیشتر هست.یعنی مختص صورت نیست.روغن رازیانه رو با پودر گندم خمیرکنید ماسک بذار روی صورت.مصرف سیب زمینی و مواد نشاسته دار مثل ماکارونی و برنج،و سبوس برنج، که باز اینها تاثیرش روی کل بدن هست،که البته سیب زمینی برای شورت خیلی جواب میده چه ظرخ شده چه اب پز.و اما مورد اخر،پودر نشاسته رو از سوپر یا عطاری بگیرید با اب و گلاب و به کم شکر مخلوط کنید خمیرش رو عین فیرینی بخورید.
من جواب گرفتم از موارد بالا.موفق باشید

زهره:
سلام
بچه ها من به مدت یک هفته هر شب روغن داخل کپسول ویتامین ای رو به گونه هام میزدم و ماساژ میدادم واقعاااااا تاثیر داشت

یاسی265:
عالیه قرص ویتامین ای بصورت موضعی بزنی به صورتت

سحرآرش:
عالییییه برای پوست
برای پوست صورت عالیه مخصوصا دورچشم
سعی کن هفته ای 2 الی 3 بار بزنی شبا ...صبح هم بشورش..من اینکارو میکنم
عزیزم برای چروکهای زیر چشم و دور لب هم عالیهه...اما یه مدت طولانی مثلا چند ماه ازش استفاده کن ..

مالیدن کپسول ویتامین ای روی پوست برای چاقی صورت

مالیدن کپسول ویتامین ای روی پوست برای چاقی صورت

فواید ویتامین ای
ویتامین ای دارای اثر جادویی برای پوسته که در ادامه به چند دلیل مهم برای استفاده از کپسول ویتامین ای برای پوست اشاره می کنیم:

سرشار از آنتی اکسیدان 
این ویتامین سرشار از آلفا توکوفرول (alpha-tocopherol) است. این یک آنتی اکسیدان قوی است و از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند.

مراقبت از پوست در برابر جوش و آکنه
این ویتامین تاثیر زیادی در درمان جوش و زخم به جا مونده از جوش و آکنه داره. یک مطالعه علمی در این زمینه نشون داده که افرادی که جوش و اکنه زیادی در پوستشون دارن غلظت ویتامین E در خونشون خیلی پایینه!

محافظت از پوست در برابر اشعه UV
ویتامین  ای نمیتونه به تنهایی از پوست در برابر اشعه UV ماافظت کنه بلکه باید با سایر ویتامین ها مثل ویتامین سی ترکیب بشه و از این طریق از پوست در برابر این اشعه های مضر محافظت کنه.

مرطوب کردن پوست
این ویتامین حاوی توکوفرول (tocopherols) و توکوتیرینول (tocotrienols) که باعث مرطوب، درخشان و هیدراته نگه داشتن پوست میشن!

دارای خاصیت ضد التهابی
خواص ضد التهابی موجود در این ویتامین کمک می کنه تا روند بازسازی پوست بیشتر بشه و سطح پوست رو از سلول های مرده پاک میکنه و از این طریق فرصت جایگزین شدن سلول های سالم برای پوست فراهم میشه. علاوه بر از پوست در برابر آسیب های محیطی هم مراقبت میکنه.

 

چگونه از کپسول ویتامین ای روی پوست استفاده کنیم؟
امروزه بیشتر محصولات مراقبت از پوست از جمله ضد آفتاب ها، سرم ها، کرم های ضد پیری و .... حاوی مقادیر خوبی از ویتامین E هستند اما میشه از کپسول این ویتامین مستقیما بر روی پوست هم استفاده کرد و از مزایا و فواید اون برای زیبایی و سلامت پوست بهره مند شد. با چند روش استفاده از ویتامین ای روی پوست بیشتر آشنا بشید!

 

سفید کردن پوست با کپسول ویتامین e، ماست و آب لیمو 

برای درست کردن این ماسک طبیعی به 2 قاشق روغن ویتامین ای، 2 قاشق ماست، 1 قاشق آب لیمو، گلاب و پد پنبه ای نیاز دارید. روغن درون 2 تا 3 کپسول ویتامین ای رو خارج کنید و بعد تمام مواد مورد نیاز برای درست کردن ماسک رو با همدیگه مخلوط کنید.

صورتتون رو با گلاب و پد پنبه ای تمیز کنید و این ماسک رو به تمام قسمت های صورت و گردن بمالید. اجازه بدید ماسک روی صورت خشک بشه و بعد اونو با آب سرد بشورید.  از این ماسک طبیعی 2 بار در هفته استفاده کنید.

این ماسک نه تنها ظاهر چین و چروک پوست و چروک های پنجه کلاغی در اطراف چشم رو کمتر میکنه بلکه باعث میشه تا پوستی روشن تر و شفاف تر هم داشته باشید. ویتامین ای و ماست تمام ناخالصی ها رو از سطح پوست پاک می کنن و کمک می کنند تا پوستی انعطاف پذیرتر داشته باشید. ترکیب این ویتامین با آب لیمو نیز تاثیر زیادی در روشن شدن رنگ پوست داره. همچنین این ماسک باعث مرطوب نگه داشتن پوست میشه و تمام لکه های پوستی رو تا حد امکان کمرنگ و ناپدید میکنه.

مالیدن کپسول ویتامین ای روی پوست صورت برای درمان جوش
برای استفاده از این روش ساده فقط به 2 تا 3 کپسول ویتامین ای نیاز دارید. روغن درون این کپسول رو خارج کنید و اون رو مستقیما روی پوست و قسمتهایی که دچار جوش و آکنه شده بمالید. اجازه بدید این روغن شب تا صبح روی پوستتون بمونه و صبح روز بعد پوستتون رو بشورید.

بهتره این کار رو هرشب و به طور منظم تکرار کنید تا شاهد تاثیرات اون باشید. این ویتامین سرشار از آنتی اکسیدانه و برای ترمیم سلول های آسیب دیده پوست خیلی مفیده و باعث میشه صورتتون زیبا و بدون عیب و نقص بشه.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: