ویتامینها برای چاقی
متن دلخواه شما
عکس پروفایل
جمعه 27 مهر 1397 ساعت 6:30 | بازدید : 2865 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

بهترین ویتامینها برای چاقی صورت سالاد و جوانه گندم است

بهترین ویتامین ها برای چاقی صورت,بهترین ویتامینها برای چاقی صورت,بهترین مولتی ویتامین برای چاقی صورت,بهترین قرص مولتی ویتامین برای چاقی صورت,بهترین ویتامین برای چاق شدن صورت,بهترین ویتامین ها برای چاق شدن صورت,بهترین ویتامین ها برای چاق صورت,بهترین ویتامین چاق کننده صورت,بهترین مولتی ویتامین چاق کننده صورت,بهترین زمان خوردن قرص ویتامین e برای چاقی صورت,مالیدن کپسول ویتامین ای برای چاقی صورت,چه قرصی برای چاقی صورت خوبهویتامین ای و چاقی صورت,چاقی صورت با ویتامین ای,مالیدن کپسول ویتامین ای برای چاقی صورت,مولتی ویتامین مینرال صورتی,آیا ویتامین e چاق کننده است,آیا ویتامین c چاق میکند؟,چه قرصی برای چاقی صورت خوبه,چاقی صورت و گونه
 
درا ین پست از بخش سلامت بهترین ویتامین ها را برای چاقی صورت مععرفی خواهیم کرد.پیش از این نیز پست طریقه مصرف پودر جوانه گندم برای چاق شدن صورت در مورد چاقی صورت منتشر کردیم

 

بهترین ویتامینها برای چاقی صورت سالاد و جوانه گندم است

گنجاندن سالاد کاهوو جوانه گندم در وعده های غذایی به ویژه وعده شام تاثیر زیادی بر افزایش نشاط و شادابی صورت و پر شدن و چاق به نظر رسیدن آن دارد. جوانه گندم به دلیل داشتن ویتامین E و گروه ویتامین های B می تواند تاثیر زیادی در آبرسانی و افزایش آب میان بافتی صورت داشته باشد. علاوه بر تهیه سالاد جوانه گندم می توانید پودر تهیه شده از جوانه گندم را با ماست ترکیب کنید و بعد از خوردن یک وعده غذایی 2 قاشق از آن را بخورید. توجه داشته باشید که مصرف بیشتر پودر جوانه گندم و ماست بعد از غذا می تواند به چاقی دیگر نقاط بدن کمک کند بنابراین اگر می خواهید تنها صورت تان چاق شود به خوردن حداکثر 2 قاشق جوانه گندمو ماست بعد از یک وعده غذایی اکتفا کنید.

 

افزایش ویتامینD و افزایش چاقی صورت
محققان آمریکایی با بررسی 4600 خانم بالای 65 سال به این نتیجه رسیدند که رابطه معناداری بین افزایش وزن با کمبود ویتامین D در بدن وجود دارد. این محققان اعلام کردند که هرچند افزایش وزن ناشی از کمبود ویتامینD، چندان زیاد نیست و به اندازه عوامل دیگری مانند شیوه نادرست زندگی، تاثیری بر افزایش وزن ندارد، اما به ‌هر حال باید این عامل را هم در رژیم‌های لاغری در نظر گرفت. آنها بر این باورند که هرچه سن افراد بالاتر باشد، امکان تاثیر کمبود این ویتامین بر افزایش وزن بیشتر خواهد شد.

 

بهترین ویتامین برای چاقی صورت اول 
تصور نکنید که با خوردن چند قرص سحرآمیز و جادویی، به راحتی بتوانید وزن خود را کم کنید اما چند نوع ویتامین وجود دارند که در افزایش و کاهش وزن موثر می باشند. یک رژیم غذایی خوب و متعادل می تواند اکثر ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز شما را برآورده سازد و بهترین ویتامین برای چاقی صورت را برایتان به همراه آورد.

از طرف دیگر، اگر یک رژیم محدود از لحاظ مواد غذایی دارید، اضافه کردن مقدار کمی از مکمل های ویتامین، می تواند به شما در ادامه دادن به مسیرتان در داشتن یک رژیم غذایی سالم برای افزایش و یا کاهش وزن، کمک کننده باشد.

زمانی که قصد کاهش وزن داریم، تمام ویتامین ها یکسان عمل نمی کنند. شما می توانید با بررسی اینکه چه نوع ویتامین هایی باعث افزایش وزن می شوند، اطلاعاتی را به دست بیاورید.

 

بهترین ویتامینها برای چاقی صورت بخش دوم معرفی

افرادی که مایل به اضافه وزن نیستند، اغلب شکایت دارند که مصرف ویتامین و مکمل‌های دیگر منجر به افزایش وزن به عنوان یک عارضه جانبی می‌شود. از اینرو، ثابت شده است که مصرف مکمل‌های ویتامین می‌تواند به افزایش وزن کمک کند. ویتامین C به ویژه با افزایش وزن همراه است به این دلیل که روند سوخت و ساز بدن را آهسته می‌سازد. بنابراین، افرادی که دارای مشکلات مربوط به سوخت و ساز بدن می‌باشند، می‌توانند مکمل‌های سرشار از ویتامین C مصرف نمایند. دوم آنکه، ویتامین D نیز برای افزایش وزن سالم مفید است. ویتامین D برای رشد استخوان‌های سالم ضروری بوده و از اینرو مصرف این مکمل‌ها می‌تواند برای افزایش وزن مفید باشد.

 

آیا بهترین مولتی ویتامین برای چاقی صورت می تواند سورت شما را چاق کند ؟

خیر شاید کمی تاصیر داشته باشد اما بهترین روش برای چاقی صورت پودر چوانه گندم است کخه کاملا طبیعی هه هست.

 

بهترین مولتی ویتامین برای چاقی صورت از گروه b

ویتامین های گروه B عبارتند از:
تیامین (B1 )
ریبوفلاوین (2B)
نیاسین (B3)
اسید پانتوتنیک (B5)
پیریدوکسین (6B)
بیوتین (7 B)
اسید فولیک (B9)
کبالالین (B12)

 ویتامین های گروه B را در بعضی از مواد غذایی می توانید پیدا کنید. منابع خوب غذایی غنی از ویتامین B عبارتند از:

لوبیا
عدس
شیر
تخم مرغ
گوشت بدون چربی
غلات کامل
سیب زمینی
موز

 

بهترین ویتامین ها برای چاقی صورت از منیزیم می آیند؟
منیزیم برای تولید انرژی در بدن ضروری و واجب است. این ماده معدنی به عنوان یک کوفاکتور، در  بیش از 300 سیستم آنزیمی عمل می کند. این سیستم های آنزیمی مسئولیت طیف وسیعی از واکنش های بدن را بر عهده دارند، از جمله:

کنترل قند خون
تنظیم فشار خون
نگهداری و حفظ استخوان هایی قوی
حفاظت از عملکرد درست سیستم عصبی
بهترین منابع غنی از منیزیم عبارتند از:

آجیل ها
دانه ها
حبوبات
سبزیجاتی که برگ سبز دارند مانند اسفناج

 

مرتبط:خواص روغن سیاه دانه ❃ چگونه در یک هفته 10 کیلو لاغر شویم ❃ برای ترک تریاک چه بخوریم ❃ بهترین زمان خوردن گریپ فروت ❃ قهوه سبز ❃ خوردن چه چیزهایی باعث لاغری سریع میشود ❃ فولیک اسید ❃  ‫چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم ❃ مترونیدازول ❃ خواص زنجبیل ❃ برای سفید شدن پوست صورت چه باید کرد ❃ رازیانه ❃ بهترین زمان مصرف قرص زینک پلاس برای خانم ها ❃ علت خستگی و خواب آلودگی در طول روز ❃ گیاهان دارویی ❃ ایا پیاده روی برای دیسک کمر مفید است ❃ قرص سیتالوپرام ❃ فلووکسامین ❃ قرص سرترالین ❃ دکسترومتورفان ❃ غذاهای گرم برای پسردار شدن ❃ قرص b2 ❃ قرص ضد بارداری اورژانسی ❃ فلوکستین ❃ قرص آسنترا ❃ بهترین زمان تخمک گذاری برای پسردار شدن ❃ بهترین روش نزدیکی برای پسردار شدن ❃ قرص نورتریپتیلین ❃ تخم کتان

ویتامینها برای چاقی




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: