نیمه دوم نیز یک پنالتی دیگر
متن دلخواه شما
عکس پروفایل
چهار شنبه 21 شهريور 1397 ساعت 1:49 | بازدید : 3198 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

شب گذشته با دو گل پنالتی و یک گل که مشکوک به آفساید بود موفق شد در مجموع 4-1 خیرونا را شکست داده و 3 امتیاز را کسب کند. مارتینز مونوئرا، داور مسابقه در دقیقه 37 یک پنالتی برای رئال مادرید گرفت که توسط سرخیو راموس به گل تبدیل شد.

اولیور در این رابطه گفت:” هیچ شکی نیست که داور تصمیم درستی گرفت. جایگری خوب مونیسا روی صحنه باعث شد دید خوبی داشته باشد.”

در نیمه دوم نیز یک پنالتی دیگر روی آسنسیو گرفته شد که این بار کریم بنزما آن را به گل تبدیل کرد. اولیور در رابطه با این صحنه نیز گفت:” بار دیگر شکی نیست که داور تصمیم درست را گرفت. بازیکن خیرونا، بازیکن مادرید را به زمین می‌زند.”

رئال مادرید شب گذشته موفق شد 4-1 خیرونا را شکست دهد و 3 امتیاز بازی را به دست آورد. شاگردان لوپتگی در ابتدا از حریف عقب افتادند ولی با 4 گل، پیروزی مهمی در این دیدار کسب کردند. در اواسط بازی، رافائل واران جای مارسلو راهی زمین شد تا در ترکیب تیمش قرار بگیرد و رفته رفته به شرایط عادت کند ولی مارسلو از این تعویض به هیچ وجه خشنود نیست.

او گفت:” راستش را بخواهید کمی برایم عجیب بود ولی من به تصمیم مربی احترام می‌گذارم، می‌خواستم ادامه بدهم زیرا 100 درصد آماده بودم. ما در مسیر درستی هستیم و من مطمئنم که هر بازی بهتر خواهیم شد. امروز خوب بازی کردیم و سه امتیاز را به دست آوردیم.”

مارسلو سپس رئال مادرید ادامه داد:” کریستیانو بهترین بازیکن جهان است بنابراین جای خالی اش را حس خواهیم کرد ولی بیل و بنزما هم خیلی خوب هستند.”

مارسلو سپس درباره رقابت در درون دروازه گفت:” ما دو گلر خیلی خوب داریم ولی من از کیلور راضی هستم و او خیلی خوب کار کرده است.”

رئال مادرید در ابتدا از حریف خود عقب افتاد ولی توانست با روحیه جنگندگی بالا، 4-1 پیروز میدان شود و 3 امتیاز بازی را کسب کند. سپیدپوشان با این برتری بالاتر از بارسا در جدول قرار گرفتند و پس از بازی، لوپتگی به تمجید از شاگردانش پرداخت.

او گفت:” چیزی که برای من بیش از همه در این بازی اهمیت داشت، نگرش و طرز تفکر بچه ها بود زیرا به نظرم بازی خیلی پیچیده ای بود. آنها گل اول را زدند ولی ما قدرتمان را به رخ کشیدیم و این چیزیست که لالیگا از ما می طلبد. هر بازی مقابل رقیبی قدرتمند برگزار می‌شود و شما به تمام بازیکنانتان نیاز دارید.”

لوپتگی درباره نیمکت نشینی کورتوا گفت:” ما تلاش کردیم موضوع را توضیح دهیم ولی آسان نیست. ما دو گلر خیلی خوب در اختیار داریم، اگر کیکو کاسیا را هم به حساب بیاورید، 3 گلر خیلی خوب. آنها مشکل ساز نیستند بلکه راه حل هستند و روز به روز موضوع را بررسی خواهیم کرد. راستش را بخواهید در حال حاضر روی کیلور ناواس حساب کرده ایم و او هم خیلی خوب کار کرده است. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد ولی رقابت بسیاری در درون دروازه ایجاد خواهد شد.”

در این دیدار ابتدا این خیرونا بود که با گل بورخا گارسیا پیش افتاد اما رئالی ها در ادامه 4 بار دروازه حریف را باز کردند و توانستند به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه برسند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 8 بنزما توانست دروازه خیرونا را باز کند اما داور به دلیل آفساید آن را نپذیرفت.

بازی متعادل دنبال شد و در دقیقه 15، ایسکو روی همکاری با مارکو آسنسیو، صاحب یک موقعیت عالی شد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه خیرونا پیدا نکرد. در مقابل، تیم میزبان، در دقیقه 16، روی یکی از اولین موقعیت های جدی اش به گل رسید.

روی یک حمله سریع بود که ضربه لوزانو بعد از برخورد به مدافع رئال، در محوطه جریمه نصیب بورخا گارسیا شد و او هم بعد از فریب رافائل واران و کیلور ناواس، با یک ضربه تماشایی، توپ را به طاق دروازه رئال مادرید کوبید.

چند دقیقه بعد چیزی نمانده بود که خیرونا به گل دوم برسد اما حضور به موقع کارواخال، دروازه رئال مادرید را نجات داد. در دقیقه 25، باز هم همکاری لوزانو و پورتو، خیرونا را صاحب یک موقعیت خوب کرد اما بار دیگر کارواخال مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

در ادامه رئالی ها رفته رفته ابتکار عمل را در دست گرفتند و چیزی نمانده بود که سرخیو راموس در دقیقه 31 گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

فشار حملات رئال مادرید سرانجام در دقیقه 38 به ثمر نشست و این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. بعد از بازیکنان خیرونا دو بار ضربه رئالی ها بلوکه کردند، خطای مونیسا روی آسنسیو، باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. راموس پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه چیپ، دروازه را باز کرد.

خیرونا می توانست در دقیقه 41 بار دیگر پیش بیفتد اما لوزانو نتوانست از پاس عالی بورخا استفاده کند. در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش زیادی کردند تا به گل برتری برسند اما این اتفاق نیفتاد و نیمه اول با تسای 1-1 به پایان رسید.

نیمه دوم را خیرونا بهتر آغاز کرد و در دقیقه 47، پورتو در محوطه جریمه رئال مادرید توسط ناچو و راموس سرنگون شد اما علی رغم اعتراض بازیکنان میزبان، داور دستور به ادامه بازی داد.

در مقابل، این رئال مادرید بود که در دقیقه 51 بار دیگر صاحب یک ضربه پنالتی شد. اشتباه پونس و لو دادن توپ در مقابل آسنسیو باعث شد تا او مجبور به سرنگونی بازیکن رئال مادرید شود و داور هم بار دیگر نقطه پنالتی را نشان داد. این بار کریم بنزما پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت بونو، دروازه را باز کرد.

بازیکنان میزبان خیلی سریع به این گل واکنش نشان دادند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 54 به گل تساوی برسند اما حضور به موقع کیلور ناواس، مانع از باز شدن دروازه رئال شد.

در حالی که بازیکنان خیرونا سخت به دنبال زدن گل تساوی بودند، این رئال مادرید بود که در دقیقه 59 به گل سوم رسید. روی پاس در عمق عالی از ایسکو بود که گرت بیل با بونو تک به تک شد و با یک ضربه بغل پای مطمئن، کار را تمام کرد.

این گل باعث شد تا از شدت حملات خیرونا تا اندازه ای کاسته شود و بازی برای دقایقی از تب و تاب بیفتد. اما در دقیقه 79، خیرونا می توانست اختلاف را بار دیگر به یک گل کاهش بدهد ولی باز هم ناواس تسلیم نشد.

در مقابل این رئالی ها بودند که در دقیقه 80، به گل چهارم رسیدند. پاس در عرض گرت بیل، روی تعلل مدافعان میزبان به بنزما رسید و او هم با یک ضربه محکم، بونو را مغلوب کرد.

در دقایق پایانی باز هم این رئالی ها بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 4-1 رئال مادرید به پایان رسید.

منبع:آخرین اخبار ورزشی نتایج زنده فوتبال

منبع:http://www.codetools.ir/realmadrid31.html

اخبار رئال مادرید

https://www.aparat.com/v/IMw41

 

 

 

 

 

 

 

https://tamasha.com/v/PaY3Z

 

https://mihanvideo.com/v/avxZ1/%D8%B1%D8%B3%D9%85%DB%8C_%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%88_%D8%A8%D9%87_%D8%B1%D8%A6%D8%A7%D9%84_%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%AF_%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DA%AF%D8%B4%D8%AA

http://www.namasha.com/v/RgtXP7ZJ

https://jabeh.com/watch/3dge29/%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%88-%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%AE%DB%8C%DB%8C%D8%A7-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: