قسمت اول 1 سریال ممنوعه
متن دلخواه شما
عکس پروفایل
شنبه 3 شهريور 1397 ساعت 21:35 | بازدید : 3158 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

ستارگانی هم که در این مجموعه حضور دارند، از نام‌های آشنای سینما و تلویزیون هستند. نیکی کریمی جز اولین بازیگرانی بود که جلوی دوربین«ممنوعه» رفت و بعدتر ستاره‌هایی دیگری هم به این مجموعه افزوده شدند. خاطره حاتمی با انتشار عکسی از کاراکترش در این مجموعه در فضای مجازی خبر از نقشی متفاوت در یک مجموعه متفاوت داد. عکس‌های منتشرشده از گریم آناهیتا درگاهی هم نشان می‌دهد که کاراکتر خاصی را ایفا خواهد کرد و در کل به نظر می‌رسد که «ممنوعه» فضایی دور ازآنچه تاکنون نه‌تنها در شبکه نمایش خانگی که حتی تلویزیون و سینما دیده‌ایم خواهد داشت.

قسمت اول 1 ممنوعه دانلود سریال ممنوعه  قسمت اول 1 ممنوعه
از دیگر ستارگان این مجموعه می‌توان به امیر جعفری اشاره کرد. جعفری که به‌تازگی در مجموعه «شهرزاد» بسیار خوش درخشیده است، از آن دسته بازیگرانی است که باید به انتخابش اعتماد داشته باشیم و منتظر ارائه یک کاراکتر جذاب و دوست‌داشتنی یا شاید هم منفور و درهرصورت قوی و پرکشش از سمت او باشیم.
هادی حجازی فر هم که این روزها حسابی روی دور است و با درخشش در کاراکترهای مختلف، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است با گریمی متفاوت و احتمالاً نقشی بسیار متفاوت‌تر ازآنچه که تا امروز از او دیده‌ایم در «ممنوعه» حضور خواهد داشت. میلاد کی مرام، ستاره عصیانگر این روزهای سینمای ایران هم آخرین بازیگری بود که به گروه بازیگران «ممنوعه» پیوست تا لیست پرستاره این مجموعه را کامل کند و اولین حضورش را در یک مجموعه نمایش خانگی رقم بزند.
امیرحسین آرمان، بهاره کیان افشار، مجید مظفری و آتیلا پسیانی، الهه حصاری، لیلا زارع، نیما شعبان نژاد، شهرام قائدی، فاطمه گودرزی و پژمان بازغی از دیگر ستارگان حاضر در «ممنوعه» خواهند بود.
همان‌طور که گفتیم، «ممنوعه» داستان سه نسل را به‌صورت هم‌زمان روایت می‌کند و ازآنجایی‌که گفته می‌شود این مجموعه متفاوت‌ترین اثر شبکه نمایش خانگی تا به امروز است، پس می‌توان امید داشت که با یک اثر ساختارمند و خوش‌فرم مواجهیم که یک قصه جذاب را جذاب‌تر تعریف می‌کند.
با همه این‌ها باید منتظر ماند و دید که آیا «ممنوعه» می‌تواند مانند «شهرزاد» جای خودش را در این رقابت تنگاتنگ جاری در شبکه نمایش خانگی باز کند یا خیر؟

سریال ممنوعه قسمت 1 ممنوعه  دانلود قسمت 1 سریال ممنوعه قسمت اول

 حسین پارسایی مدیر کل دفتر نمایش خانگی، مستند و کوتاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از پشت صحنه سریال ویژه شبکه نمایش خانگی «ممنوعه» بازدید کرد و با عوامل آن به گفتگو نشست.

دانلود سریال ممنوعه قسمت 1  دانلود قسمت 1 اول سریال ممنوعه

بازیگر داعشی پایتخت به لیست «ممنوعه» اضافه شد

سینماپرس: «نیلوفر رجایی‌فر» به سریال شبکه خانگی با عنوان «ممنوعه» به کارگردانی امیر پورکیان پیوست.

دانلود قسمت اول 1 سریال ممنوعه    دانلود قسمت 1 سریال ممنوعه

نیکی کریمی به «ممنوعه» پیوست

سینماپرس: نیکی کریمی در سریال شبکه نمایش خانگی «ممنوعه» به کارگردانی امیر پورکیان بازی می کند.

به گزارش سینماپرس، سرمایه گذاری «ممنوعه» توسط صادق یاری صورت گرفته است.

پیش از این پژمان بازغی، خاطره اسدی، امیرحسین آرمان، آناهیتا درگاهی، الهه حصاری، مجید مظفری و آتیلا پسیانی جلوی دوربین رفته بودند.

«ممنوعه» را موسسه سرو رسانه پارسیان پخش می‌کند و گفته می‌شود.

دانلود قسمت 1 سریال ممنوعه | قسمت اول ممنوعه

پژمان بازغی و الهه حصاری به «ممنوعه» سریال ویژه نمایش خانگی به کارگردانی امیر پورکیان پیوستند.

به گزارش سینماپرس، پژمان بازغی و الهه حصاری ۲ بازیگر جدید سریال «ممنوعه» هستند که به تازگی جلوی دوربین رفته‌اند. این اولین نقش آفرینی این دو بازیگر در یک سریالی ویژه نمایش خانگی است.

«ممنوعه» سریال ویژه نمایش خانگی به کارگردانی امیر پورکیان است که سرمایه گذاری آن توسط صادق یاری صورت گرفته است.

پیش از این  خاطره اسدی، امیرحسین آرمان، آناهیتا درگاهی، مجید مظفری و آتیلا پسیانی جلوی دوربین رفته بودند.

پخش سریال «ممنوعه» را موسسه سرو رسانه پارسیان برعهده دارد.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: