دانلود سریال ممنوعه
متن دلخواه شما
عکس پروفایل
شنبه 3 شهريور 1397 ساعت 21:32 | بازدید : 3071 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

شهرام قائدی، فاطمه گودرزی، مصطفی قدیری، شیدا یوسفی، سوگل خالقی و محمد امین بازیگران جدید سریال ویژه شبکه نمایش خانگی «ممنوعه» شدند.

کارگردانی سریال «ممنوعه» بر عهده امیر پورکیان و تهیه کننده آن علی اکبر نجفی است، همچنین مهدی یاری جانشین تهیه و مجری طرح و صادق یاری سرمایه گذار این سریال است.

بازیگران «ممنوعه» به ترتیب حروف الفبا عبارتند از امیرحسین آرمان، علی استادی، خاطره اسدی، بهاره افشاری، محمد امین، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی‌فر، الهه حصاری، سوگل خالقی، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی‌فر، لیلا زارع، نیما شعبانژاد، شهرام قائدی، مصطفی قدیری، نیکی کریمی، فاطمه گودرزی، مجید مظفری، نسرین نکیسا و شیدا یوسفی.

«ممنوعه» داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت می کند، از دغدغه های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی.

پخش این سریال بزودی توسط موسسه سرو رسانه پارسیان آغاز می شود.

دانلود سریال ممنوعه  سریال ممنوعه 

امیر جعفری به گروه بازیگران سریال شبکه نمایش خانگی «ممنوعه» به کارگردانی امیر پورکیان پیوست. بازی این بازیگر به تازگی در سریال «ممنوعه» آغاز شده است.

سریال ویژه شبکه نمایش خانگی ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان از دوشنبه، پنج شهریور وارد شبکه نمایش خانگی می شود. همچنین پخش این سریال به صورت هفتگی و هر دوشنبه، توسط موسسه سرو رسانه پارسیان صورت می گیرد.

تهیه این سریال پر ستاره بر عهده علی اکبر نجفی است و مسئولیت جانشین تهیه کننده این سریال را مهدی یاری برعهده دارد. صادق یاری همچنین به عنوان سرمایه گذار در این پروژه حضور دارد.

دانلود سریال ممنوعه  سریال ممنوعه

از سوی دیگر، فیلم‌نامه «ممنوعه» به قلم علی اصغری و مهرداد کوروش نیا است. اصغری را با آثاری چون «آب‌نبات‌چوبی»، «آذر» و مهم‌تر از همه«دهلیز» اولین و موفق‌ترین فیلم بهروز شعیبی تا امروز می‌شناسیم و اگر اخبار سینمای ایران را پیگیری کنید حتماً نام «سونامی» به گوشتان خورده است که به‌تازگی به مراحل فنی رسید تا برای جشنواره فجر آماده شود؛ «سونامی» آخرین فعالیت علی اصغری است. در کنار اصغری، کوروش نیا بیشتر در تئاتر و صحنه نمایش فعالیت دارد و عمده فعالیتش نمایشنامه‌نویسی است.
صادق یاری در مقام سرمایه‌گذار و علی‌اکبر نجفی به‌عنوان تهیه‌کننده، بعد از «گل شیفته» دومین همکاری خود را در «ممنوعه» رقم می‌زنند و احتمالاً بعد از آزمون‌وخطا با «گل شیفته» حالا مطمئن‌تر برگشته‌اند.
این اسامی را که کنار هم بگذارید و نگاهی هم به آنچه تاکنون راجع به «ممنوعه» گفته‌شده است بیندازید، حساب کار تا حدی دستتان می‌آید. در خلاصه مجموعه «ممنوعه» گفته‌شده است که روایت سه نسل است که به‌صورت هم‌زمان روایت خواهد شد و از دغدغه‌های اجتماعی و معضلات جوانان صحبت خواهد کرد. اصغری و پورکیان قبلاً نشان داده‌اند که دغدغه جوانان و مسائلی که با آن روبرو هستند را خوب می‌شناسند و می‌توانند نگاهی آسیب شناسانه به این حوزه عرضه دارند. صادق یاری و علی‌اکبر نجفی هم در «گل شیفته» نشان داده‌اند که اساساً دغدغه‌های اجتماعی دارند و این مجموعه از عوامل می‌تواند اولین نقطه قوت «ممنوعه» باشد.

خبرهای جدید از سریال ممنوعه

امیر پورکیان تهیه‌کننده آثاری همچون «گاهی»، «دریا و ماهی پرنده» و «خنده‌های آتوسا» که اغلب در گیشه شکست خورده‌اند قصد کارگردانی در شبکه خانگی را دارد. پورکیان قصد دارد سریالی با نام «ممنوعه» را برای شبکه خانگی بسازد که در فهرست عوامل آن بیش از همه نام حامد شریفی‌نیا برادرزاده محمدرضا شریفی‌نیا جلب توجه می‌کند؛ برادرزاده شریفی‌نیا دستیار یک پورکیان در این سریال است. حامد شریفی‌نیا دستیار دوم کارگردان در «سن پطرزبورگ»، «پسر تهرونی» و «محاکمه در خیابان» بوده و دستیار اول و برنامه‌ریز پروژه‌های «سوفی و دیوانه» و «عشق و آتش» بوده است. سرمایه‌گزار تولید سریال «ممنوعه» صادق یاری بوده و پخش سریال از طریق موسسه تازه تأسیس سرورسانه‌پارسیان انجام خواهد شد که توسط برادران یاری از شرکای سابق هنرنمای پارسیان راه انداخته شده است؛ یاری این روزها سریال «گلشیفته» را هم به عنوان سرمایه‌گزار در مسیر تولید دارد.

دانلود سریال ممنوعه  سریال ممنوعه

دانلود فیلم مصادره
دانلود فیلم عصبانی نیستم
دانلود قسمت دوم سریال ممنوعه
دانلود قسمت سوم سریال ممنوعه
دانلود قسمت اول سریال ممنوعه
دانلود سریال ممنوعه
دانلود فیلم لونه زنبور
دانلود فیلم آذر
دانلود فیلم قاتل اهلی
دانلود فیلم خفگی
دانلود فیلم صفر تا سکو
دانلود فیلم شکلاتی
دانلود فیلم تابستان داغ
دانلود فیلم لاتاری
دانلود فیلم سد معبر
دانلود فیلم فراری
دانلود فیلم هاری
دانلود فیلم ایرانی
فیلم ایرانی
ابزار وبلاگ
تعبیر خواب
رئال
 امروز
کوتاه کننده لینک
عکس پروفایل




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: