اس تبریک تولد
متن دلخواه شما
عکس پروفایل
پنج شنبه 24 خرداد 1397 ساعت 11:16 | بازدید : 3173 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

عکس تولدت مبارک با متن تبریک تولد  و اس ام اس تولد و پیام تبریک تولدت مبارک عشقم

تولدت مبارک  | تبریک تولد |  پیام تبریک تولد

تبریک تولد,پیام تبریک تولد تولد,متن تبریک تولد,تولدت مبارک,عکس تولدت مبارک,اس ام اس تولد,عکس تولد,متن تولد

ابزار وبلاگ » کد تولز » عکس

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

@@@

امیدوارم ۱۰۰ سال بعد در چنین روزی کنارت کلی نوه نتیجه باشه و شمعای کیک … سالگیت رو فوت کنی و هیچی از کیکم به خودت نرسه

@@@

قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توست
خوش آهنگ عمرم ٫ یادگار دلنشین اولین خندیدن توست …
تولدت مبارک . . . دوستت دارم

@@@

دوباره روز تولدت رسید
روزی که غصه سراغم نمیاد
روزی که دستای تنهایی من
بیشتر از همیشه دستاتو میخواد

@@@

درتمام عمرم یک بار عاشق شدم و وابسته به کسی که برای داشتنش حاضرم از تمام زیبایی های دنیا بگذرم ، نبض حیاطم بعد از عشق به خدا برای تو می تپه
تولدت مبارک

@@@

یک تکه بلور از جنس حضور / یک یاس سپید از رنگ امید
با هرچی وفاست از سوی خدا / همه تقدیم تو باد
عزیزم امروز قشنگ ترین روز زندگیمه
تولدت مبارک

@@@

در بــــــــاغ جهان، دلم گلی می جوید

امروز گل سپیــــــــــده ات می روید . . .

امروز دلـــــــــم دل ای دل ای میخواند،

چون میلاد تو را خـدا مبارک گویـد.

تولدت مبارک

@@@

میلاد تو طلوع نور
، در قلبی مه گرفته بود نفسی گرم در فضای سرد و غریب
گلی شکفته در بهار
تولد یک شعر دلنشین شعری در واژه های نگاهت و در قافیه های کلامت
تولدت مبارک

@@@

‘* ‘ .* . ‘ * . ‘ *.' .'
*شب .' .' * . ‘ .'
* . *' تولدتون *
.پر.'" . ; ستاره ‘ ‘
.' ‘ * ‘ .' .* ‘. ‘ .*
‘ .' * .باد.'. *.'* ,

@@@

دوستت دارم قد یه بشکه بنزین

خاطرخواتم قد یه پمپ بنزین

روز تولد تو بهترینم، هدیه بهت میدم یه کارت بنزین!

@@@

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست ، با شکوه ترین روز دنیا تولد توست ، پس برای من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم.

@@@

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم.

@@@

چه لطیف است حس آغازی دوباره ،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز...

روز میلاد...

روز تو!

روزی که تو آغاز شدی!

تولد مبارک

@@@

زیبا ترین تولد ها ، آن هائیست که در رویا برای کسی میگیریم

که عاشقانه دوستش داریم

بهترین دلیل واسه زندگیم تولدت مبارک

@@@

رسیده روز تولد تو که باز برات هدیه بگیرم

واسه من اینم یه جور بهونه ست بگم که چقدر برات میمیرم

روز آغاز زیستن مبارک

@@@

پیشم باشے دوست دارم؛
تنھا باشے دوست دارم؛
امروز روز میلادته
هرجا باشے دوووووستتتتت دارم
تولدت مبارک بھترینم

@@@

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست
که می توان با ان به رنج های زندگی هم دل بست….

@@@

امروز چند شنبه است؟ چندم کدام ماه از کدام سال است؟
امروز من چند ساله ام؟
چیزی به یاد نمی آورم جز اینکه امروز اکنون است و اینجا زمین است و من به دنیا آمدم. . .
پس به رسم عادت تولدم مبارک. . .

@@@

لبخند زدی وآسمان آبی شد/شبهای قشنگ بهمن مهتابی شد/پروانه پس از تولد زیبایت/تا آخر عمر غرق بی تابی شد.
تولدت مبارک ….

@@@

خوشبختی من در بودن باتو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است
وجود تو تنها هدیه گران بهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست

@@@

باشی نباشی پیش من تو بهترین هم نفسی.هرجای دنیا که میری به آرزوهات برسی.روز تولد توئه ..میلد هر چی خاطره روزی که غیر ممکنه هیچجوری از یادم بره …….
تولدت مبارک عزیزم

اس ام اس تبریک تولد

 

   




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: